Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Livetoiminta »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: db technologies dvx d12 hp
1
jars
17.06.2014 15:04:50 (muokattu 17.06.2014 15:47:05)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen hommaamassa tuollaiset yläkerrat 18" dva subien kaveriksi. Onko näistä jengillä kokemuksia? Kaiutin aukeaa vain 60 astetta sivuttaissuunnassa. Tuleeko tämä olemaan ongelma pizzerian nurkassa vai onko asialla suurta käytännön merkitystä?
 
Krisse82
17.06.2014 20:12:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

DVA S10 + DVX D12 yhdistelmällä oon itse tehnyt lukuisia onnistuneita keikkoja. Toki tuo suuntaavuus jossain pizzeerian nurkassa voi vaatia sen, että kääntää niitä kaiuttimia siihen suuntaan missä äänen haluaa kuuluvan. Liian lujaa siellä tulee kuitenkin :)
 
Kerran luulin olevani väärässä, mutta erehdyin...
Katti
18.06.2014 22:47:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jars: Olen hommaamassa tuollaiset yläkerrat 18" dva subien kaveriksi. Onko näistä jengillä kokemuksia?
 
Noista High Powered malleista on varmaan tosi vähän kokemusta vielä kun ovat sen verran uus tulokas.
 
Itse odottelen että jos sais noista sen kulmamallin testiin kun perus DVX ei oikein riittänyt löylynsä puolesta...
 
Kyllä se kuolema ne univelat kuittaa...
jars
18.06.2014 23:19:09 (muokattu 18.06.2014 23:20:22)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Katti: Noista High Powered malleista on varmaan tosi vähän kokemusta vielä kun ovat sen verran uus tulokas.
 
Itse odottelen että jos sais noista sen kulmamallin testiin kun perus DVX ei oikein riittänyt löylynsä puolesta...

 
Mitä meinaat tuolla perus DVX:llä?
 
E: Ai tää HP on joku uus malli?
 
Krisse82
18.06.2014 23:43:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Katti: Noista High Powered malleista on varmaan tosi vähän kokemusta vielä kun ovat sen verran uus tulokas.
 
Itse odottelen että jos sais noista sen kulmamallin testiin kun perus DVX ei oikein riittänyt löylynsä puolesta...

 
Noi HP mallit on vain uudempia, itseasiassa pienemmällä päätteellä kun vanhat. Kulmissa noi TH versiot on tuplatehoisia, valitettavasti toi isompi pääte on saatavana vain 12" ja 15" kulmiin...
 
Kerran luulin olevani väärässä, mutta erehdyin...
Katti
21.06.2014 17:45:52 (muokattu 21.06.2014 17:46:23)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Krisse82: Noi HP mallit on vain uudempia, itseasiassa pienemmällä päätteellä kun vanhat. Kulmissa noi TH versiot on tuplatehoisia, valitettavasti toi isompi pääte on saatavana vain 12" ja 15" kulmiin...
 
Näin juuri, paitsi että ei ne ihan tuplatehoisia ole... ...toisaalta minimikulmakoko jonka hyväksyn on 12"...
 
Kyllä se kuolema ne univelat kuittaa...
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «