Loijaa 18.06.2014 11:32:30 | |
---|
Meksiko yllätti eilen, vaikka voittikin avausmatsinsa Kamerunia vastaan. Olisin luullut, että juuri ja juuri kisoihin päässyt alisuorittaja olisi ollut täysi vastaantulija Brasilia -pelissä, mutta toisin kävi: Meksiko pelasi rohkeaa, hyökkäävää ja viihdyttävää futista, ja tuloksena oli tärkeä piste, ja näiden kisojen toistaiseksi viihdyttävin matsi. Ochoalle kuuluu kyllä suurin gloria, niin monta game saveria mies teki. we want the world and we want it now |
Vaihtovirta 18.06.2014 12:24:46 | |
---|
Nyt kun eka kierros on vedetty niin eipä ole vielä tullut vastaan joukkuetta, jonka peliä katsellessa on ajatellut, että tässä saattaa pelata uusi maailmanmestari..Portugali ja Espanja olivat niin surkeita, ettei niistä eikä heidän vastustajistaan voi oikein vielä sanoa mitään. Brasilia ei tuolla hyökkääjällä voita ja Argentiina..no joo, sanotaan nyt sitten että Argentiina vie kannun ja Messistä tulee vihdoinkin Jumala myös maajoukkueessa..;) Mutta on kyllä ollut tähän mennessä ylivoimaisesti viihdyttävimmät kisat, mitä minä olen nähnyt, sillä varauksella, että Ranskan joukkue -98 on edelleen ylivoimaisesti paras joukkue jonka olen mm-kisoissa nähnyt.. |
DM 18.06.2014 14:06:24 | |
---|
Tuo Valavuori-heittaus lienee lähtöjään siitä ukon Vetolinja-palvelusta(tms.), jonka tulosten todenmukaisuudesta on ollut vähän vääntöä. Ylikerroin.comin foorumilla tuota lienee eniten pommitettu. Tietty tuolla pro-ukkojen laudalla mm. rekkojen vetäminen ja vihjaus on aika meh. Lisäksi muutama Aleksi-uskovainen hehkuttamassa jäbän palveluita on saanut vitutusta aikaan. Eihän tossa silti, varsinkin kun ilmaiseksi lähtee twitterin kautta tipsit. Mä tykkään kyllä Valavuoresta, vaikken koskaan oo betsannukaan sen suosituksia. Tyyliä. If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg |
vital 18.06.2014 16:31:51 (muokattu 18.06.2014 16:33:12) | |
---|
Brasilian mielestä tuomarit oli epäreiluja niitä kohtaan. Johan on. Toivottavasti putoavat mahdollisimman pian. Meksiko on kyllä niin upea, sympaattinen, rohkea joukkue joka pelaa koko sydämmellään. e: mahtavat kisat tähän menneessä. Jengit haluaa voittaa, on tullut maaleja jne. |
Röntgen-Jeesus 18.06.2014 16:48:01 | |
---|
Juu todellakin upeat kisat olleet tähän mennessä. Tänään taas pari herkullista peliä luvassa. Valavuoresta ei tarvitse puhua mitään. Quru: Kaikki musiikki on ihan perseestä. |
barclay 18.06.2014 17:21:22 | |
---|
En jaksa guuglettaa, joten kertoisiko joku omin sanoin että kuka vitun Valavuori? Onko kyseessä juontaja-koripallomoguli Aleksi, vaiko joku muu nobody? Kostiainen. Karumpi saundi, parempi mieli http://www.mikseri.net/kostiainenproj |
Kersu 18.06.2014 18:48:38 | |
---|
barclay: En jaksa guuglettaa, joten kertoisiko joku omin sanoin että kuka vitun Valavuori? Onko kyseessä juontaja-koripallomoguli Aleksi, vaiko joku muu nobody? Sama jannu kyseessä. "Dippasin kikkeliä omenahilloon" -Thet |
Stradlin 18.06.2014 19:13:19 | |
---|
Vaihtovirta: Brasilia ei tuolla hyökkääjällä voita Mutta on kyllä ollut tähän mennessä ylivoimaisesti viihdyttävimmät kisat, mitä minä olen nähnyt, sillä varauksella, että Ranskan joukkue -98 on edelleen ylivoimaisesti paras joukkue jonka olen mm-kisoissa nähnyt.. Täytyy nyt tässä välissä muistuttaa, että ei tainnut Ranskallakaan tuolloin kummoisia kärkipelaajia olla. Oisko ollut Djorkaeff avauksessa? "Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz |
Dr. Funkenstein 18.06.2014 19:23:38 | |
---|
Olen kyllä Oranjen kannalla, mut jumalauta mikä tasotusmaali... |
Huikeasti alkaneet kisat saavat kyllä aivan arvoistansa jatkoa tällä toisellakin kierroksella! Käsittämätön maali! Nytpä päästään taas tämän yhden ikuisyyskysymyksen äärelle, että kuinka fiksu systeemi tämä pelikieltojen jako on, kun suurin hyötyjä noista Cahillin korteista on Espanja. Vastaavasti Hollannille ja Chilelle niistä on vain haittaa, vaikka Hollanniltakin telottiin mies paskaksi. |
eino mutku 18.06.2014 19:53:45 | |
---|
Kengurumaan pojat on laittaneet hyvin kampoihin! Mitä opimme tästä? Emme yhtään mitään! |
DJKaaos 18.06.2014 20:02:01 | |
---|
Stradlin: Täytyy nyt tässä välissä muistuttaa, että ei tainnut Ranskallakaan tuolloin kummoisia kärkipelaajia olla. Oisko ollut Djorkaeff avauksessa? Aivan. Ranskan mestaruus ei perustunut minkään yksittäisen hyökkääjän tehokkuuteen. Voitto perustui lähinnä hyökkäävän keskikentän ja nousevien laitapakkien (Thuram ja Lizarazu) voimaan. Djorkaeff oli tosiaan avauksen pelaaja, mutta enemmänkin keskikentällä, joskin erittäin hyökkäävä. Guivarch taisi olla avauksessa aika usein, mutta en muista maaleja mieheltä. Henry, Trezeguet ja Dugarry tulivat vaihdosta aika usein ja tekivät jokusen maalin. Ekat demot. |
dipshit 18.06.2014 21:10:28 | |
---|
Enpä olis ennakkoon uskonut, että Australia - Hollannista tulisi yksi kisojen tähän asti viihdyttävimmistä matseista. Mahtavia maaleja (etenkin Cahillin orgastinen volley!) ja hyvää, tasaista vääntöä kummaltakin joukkueelta. Nämä MM-kisat ovat kyllä olleet tähän asti varmaan parhaimmat mitä muistan. Toivottavasti hyvä meno jatkuu vielä pian alkavassa Chile - Espanjassa. Kannatan kyllä kehoni jokaisella solulla Chileä voittoon, Espanjan jääminen alkulohkoon kun olisi lähes Saksan mestaruuteen verrattavissa olevaa parhautta. |
Mika Kangas 18.06.2014 21:10:39 | |
---|
Kunnashan on loistava. "Tässä lentää lokki yläpuolella ja juttelin juuri sen kanssa ja se oli sitä mieltä että Suomi voittaa 5-0" :D |
DM 18.06.2014 21:12:29 | |
---|
Jumalation mikä matsi! Nyt oli vauhtia ja paikkoja. Saksa-peli piti tähän mennessä parhaan ottelun statusta, mut tää meni ohi. Oranjes sai vähän halvalla tuon voittomaalin, vaikka vittumainen leijukierre olikin, tosin olisivat jyränneet sen kolmannen sinne ennemmin tai myöhemmin joka tapauksessa. Spanskien peli jää väliin kun työyö, mut pitää tsekkaa huomenna boksilta. Veikkaan vitummoista matsia ja lopulta Kile juhlii. If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg |
Dr. Funkenstein 18.06.2014 21:17:52 | |
---|
dipshit: Kannatan kyllä kehoni jokaisella solulla Chileä voittoon, Espanjan jääminen alkulohkoon kun olisi lähes Saksan mestaruuteen verrattavissa olevaa parhautta. Sama täällä. Kisoista olen myös samaa mieltä. Tylsät ja varmistelevat 0-0:t on jätetty pelaamatta ja jo ekan viikon aikana on tullut useita uskomattoman hienoja maaleja. Lisää samanlaista, kiitos! |
eino mutku 18.06.2014 21:25:38 | |
---|
Dr. Funkenstein: Sama täällä. Kisoista olen myös samaa mieltä. Tylsät ja varmistelevat 0-0:t on jätetty pelaamatta ja jo ekan viikon aikana on tullut useita uskomattoman hienoja maaleja. Lisää samanlaista, kiitos! Tätä olin juuri tulossa sanomaan! Mitä opimme tästä? Emme yhtään mitään! |
Jormaz 18.06.2014 21:27:57 (muokattu 18.06.2014 21:28:26) | |
---|
Tuollahan on ihan hyväpyllyisiä tyttöjä. E: en puhu Kristiinasta No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
TheBlackestEye 18.06.2014 21:31:55 | |
---|
Aivan huikeat kisat siltäkin osin, että pienemmät futismaat ovat esittäneet aivan mainioita otteita kentällä. Oikeastaan ainoat maat, jotka ovat erottuneet huonoudellaan, ovat olleet Nigeria, Iran ja Honduras. Myös tuomaritoiminta on ollut laadukasta! |
Dr. Funkenstein 18.06.2014 22:21:21 | |
---|
Aijaiajiiaajaiii! Täydellistä! Go Chile! Sori, chat ei tuu kyseeseen ku oon luurilla liikenteessä. Oli pakko purkautua. |