Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Durham Sex Drive
1
vtiainen
17.06.2014 15:26:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kokemuksia Sex Drive Clean boost pedaalista?
 
Antaa mielestäni todella hyvää makua cleaniin kuin cleaniin. Tätä ei taida Suomessa myydä kukaan muu kuin Kitarapaja. Mikäli on kokemuksia niin tuleeko mieleen mitään vastaavaa pedaalia jota voisi vertailla tämän kanssa?
 
nimim. viittävaille ostamassa
 
juki
17.06.2014 15:34:11 (muokattu 17.06.2014 15:34:33)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Omistin aikoinaan sen vanhemman isomman kokoisen version ja hyvä pelihän se oli mitä nyt kaipailin joskus lisää ulostuloa. Tämä taisi olla parannettu pienempään malliin ellen väärin muista. Vastaavassa tilanteessa ottaisin itse testipenkkiin rinnalle Xoticin RC boosterin, josta löytyy kuitenkin taipuvampi EQ ja omaa samanmoista pienoista puhtaita parantavaa kompressiota tms.
 
Ei se taito vaan se tatsi! Ja SOUNDI!
vtiainen
17.06.2014 21:47:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

juki: Omistin aikoinaan sen vanhemman isomman kokoisen version ja hyvä pelihän se oli mitä nyt kaipailin joskus lisää ulostuloa. Tämä taisi olla parannettu pienempään malliin ellen väärin muista. Vastaavassa tilanteessa ottaisin itse testipenkkiin rinnalle Xoticin RC boosterin, josta löytyy kuitenkin taipuvampi EQ ja omaa samanmoista pienoista puhtaita parantavaa kompressiota tms.
 
Kiitokset vinkistä! Torillakin näyttää olevan tuollaisia myynnissä. Pitää kokeilla. Tuossa uudessa Sex Drivessa on todella maukas saundi ja itse suunnittelen sitä Supersonic 60:n ja Straton väliin mausteeksi.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «