Aihe: ZZ Top
1 2 3 4 521 22 23 24 2533 34 35 36 37
järjestyssäännöt
13.06.2014 13:19:27 (muokattu 13.06.2014 16:52:05)
Säääääh
HaloOfFlies
13.06.2014 15:55:05 (muokattu 13.06.2014 15:57:53)

Tänään sitten Raatin stadionilla tärähtää! Lämppäreistä odotan eritoten Melrosen näkemistä. Tässä on nyt tullut virittäydyttyä keikkatunnelmaan Topin parhaiden klassikoiden parissa ja hittikimaraa lieneekin luvassa aika tavalla tänään Oulussa. Kiima nousee ja kello 22 Teksasin partasuut nousevat Raatin Stadionin lavalle! A-Haw Haw Haw Haw!
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
järjestyssäännöt
13.06.2014 17:10:30
Beniä itse odotan innolla näistä lämppäreisä.
Paska keli.
Jucciz
13.06.2014 20:11:59
HaloOfFlies: Tänään sitten Raatin stadionilla tärähtää! Lämppäreistä odotan eritoten Melrosen näkemistä. Tässä on nyt tullut virittäydyttyä keikkatunnelmaan Topin parhaiden klassikoiden parissa ja hittikimaraa lieneekin luvassa aika tavalla tänään Oulussa. Kiima nousee ja kello 22 Teksasin partasuut nousevat Raatin Stadionin lavalle! A-Haw Haw Haw Haw!

Jos vaan onnistuu, viittitkö kuvata koko keikan HD-kameralla muutamasta eri kuvakulmasta ja ottaa vielä ääniraidan suoraan tiskistä?

Voin tarjota kaljat.
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
Keke Urlaub
13.06.2014 23:43:41

HaloOfFlies: Tänään sitten Raatin stadionilla tärähtää! Lämppäreistä odotan eritoten Melrosen näkemistä. Tässä on nyt tullut virittäydyttyä keikkatunnelmaan Topin parhaiden klassikoiden parissa ja hittikimaraa lieneekin luvassa aika tavalla tänään Oulussa. Kiima nousee ja kello 22 Teksasin partasuut nousevat Raatin Stadionin lavalle! A-Haw Haw Haw Haw!

Katseltiin melkein koko keikka pyörien päältä aidan takaa. Olipa hyvät soundit ja meininki kohdillaan. Aurinkokin alkoi paistaa synkän sään jälkeen ennen keikan alkua, herrojen kunniaksi. Gibbonsin kitaratyöskentely on minusta kyllä ihailtavaa ja soundit ai niin makiat!
Hei tuota meniskö soittamaan välillä ->
StJerky
14.06.2014 12:59:41
HaloOfFlies: Lämppäreistä odotan eritoten Melrosen näkemistä.

Melrose oli kyllä kova.
p130
14.06.2014 14:04:52

StJerky: Melrose oli kyllä kova.

Oli, ja Ben Miller enemmän kuin kova. Pitää tutustua paremmin.

ZZ Top veti mun mielestä paremmin kuin pari vuotta sitten Kaisaniemessä.
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä.
HaloOfFlies
14.06.2014 18:52:00 (muokattu 14.06.2014 18:55:40)

Oli kyllä todella hieno ilta! Ben Granfeltin keikkaa en nähnyt, koska saavuin alueelle vasta Melrosen aloittaessa. Melrose oli kyllä todella hyvä, setti oli sopiva sekoitus uutta ja vanhaa. Rich Little Bitch livenä aivan saatanan kova veto. Ben Miller Band teki vaikutuksen, harvemmin näkee tuollaista yhtyettä joka käyttää setissään esim. lankapuhelimen luuria laulamiseen. Black Betty/John The Revelator ehdoton kohokohta. Aitoa Amerikan punaniskameininkiä muutenkin.

ZZ Top ei kyllä totisesti pettänyt odotuksia! Sharp Dressed Man kulki NIIN upeasti! La Grangen sooloilu oli kyllä palanen taivasta. Gibbonsin ja Hillin lavatyöskentelyä oli mahtavaa seurata, oli hienon näköistä kun herrat vetivät koreografioitaan aivan kuten videoilla. Frank Beard rumpujen takana eleettömän tyylikäs. Billyn tulpat taisivat tippua korvista Tushin aikana ja mies viittoilikin teknikolle, että äkkiä uudet tulpat tänne. Foxy Lady kuulosti melkeinpä Hendrixiltä ja tuon lähemmäksi alkuperäisversion livenä kuulemista ei pääse. Dustyn ääni kulki todella hyvin.

Muuten olisi varmaan kuvaaminen onnistunutkin, mutta kun minulla ei ole HD-kameraa. Enkä kyllä totta puhuen jaksa innostua kokonaisten biisien kuvaamisesta, tyydyn mieluummin digikuviin.
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
Mad-Mike
15.06.2014 01:02:19 (muokattu 15.06.2014 01:03:56)
Olipa hieno ilta. Tuo eka bändi Ben joku kolahti ja jätkillä oli selvästi hauskaa lavalla. GMT eli tuo Mooren tribuutti oli hienon kuuloinen.

Melrose vakuutti myös. En ollut tätäkään artistia koskaan ennen kuullut, nyt olen ja hienosti vakuuttivat minut musiikillaan.

Ben Miller Band, yksi sana: WAU! Ihmettelin alussa kun mitä erinäköisempää soitinta kannettiin lavalle. Ja kun bändi aloitti olin myyty. En ole ikinä nähnyt mitään vastaavaa. Oli hienoa että bändi otettiin vastaan noin hienosti ja yleisö oli täysillä mukana.

Sitten ZZ Top. Ensimmäinen kertä elävänä, ja luultavasti myös viimeinen sillä en usko ukkojen Ouluun enää tulevan. Mutta onneksi ne nyt näin. Koko setti oli siis minulle "uutta" livenä ja kyllä kelpasi. Äijien soitto kulki ja Dustyn ääni on hienossa kunnossa vieläkin. Äijien liikkuminen lavalla oli vieläkin hallussa ukoilla. Ja tulipahan nähtyä ne karvakitaratkin.

Aivan loistoesiintymistä koko revohkalta tuossa tapahtumassa.

Kylmä sää tahtoi vaan vähän kangistaa menoa.
Yrittäminen on ensimmäinen askel kohti epäonnistumista!
sahkuifk
16.06.2014 00:31:57
StJerky: Melrose oli kyllä kova.

Oli kyllä ja vetivät pyynnöstä Lover Boynkin, aivan loistava veto kyllä!!
Silloin pitää puskee kun reikä on ruskee.
Rämppy
17.06.2014 12:10:44
Pajukalliolta tuli Hesarissa nihkeät arviot Stadin keikasta. Soundit oli kuulemma erityisen huonot. Olikse tosiaan noin huono?
En sitten malttanut olla sanomatta.
p130
17.06.2014 13:46:09

Rämppy: Pajukalliolta tuli Hesarissa nihkeät arviot Stadin keikasta. Soundit oli kuulemma erityisen huonot. Olikse tosiaan noin huono?

Helsingin Paskahan oletusarvoisesti haukkuu kaikki pitkän linjan bändien keikat. Normimeininki. Edellisiltana ainakin soundit (ja kaikki muukin) toimivat.
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä.
Ari78
17.06.2014 14:37:17
p130: Helsingin Paskahan oletusarvoisesti haukkuu kaikki pitkän linjan bändien keikat. Normimeininki. Edellisiltana ainakin soundit (ja kaikki muukin) toimivat.

Jäätävän kova keikka ja soundit mun mielestä ihan kohdillaan mut mistä tällanen tavallinen kuolevainen mitään tajuukaan. :) Ainoana miinuspuolena vois sanoo et keikka ois voinu olla vähän pidempi. Tai oikeestaan paljon pidempi ja settilistaan ehkä pieniä variaatioita välillä. Kelpasi kyllä mainiosti noinkin ja menisin vaikka huomenna uudestaan.
Rainer Frilund
17.06.2014 16:20:51

Mad-Mike: Olipa hieno ilta. Tuo eka bändi Ben joku kolahti ja jätkillä oli selvästi hauskaa lavalla. GMT eli tuo Mooren tribuutti oli hienon kuuloinen.
...

"Ben joku" = Ben Granfelt Band
http://www.bengranfelt.com/
"The company you keep is the measure of a man."
jannesamuli
17.06.2014 16:25:08
Keskellä 10 m Billystä oikein mainiot saundit, tasapainoinen koko bändin saundi ja Gibbonsin kitarasaundia nyt ei voi tarpeeksi kehua... Homma oli omalla kohdalla kerralla selvä kun Got Me Under Pressurea lähdettiin jyräämään. Miehet vireessä hymyt huulilla ja hieno keikka, en pysty uskomaan että yleisön enemmistö olisi ollut yhtä pettynyt kuin HS:n kriitikko.

Toivottavasti Toppi kiertää vielä vuosikausia, käsittämättömän hieno ura miehillä takana ja viimeisin levykin täysin kuunneltavaa tavaraa. Syvä kumarrus.
Blain
17.06.2014 21:14:31
Mulla oli ensimmäinen kerta ikinä, kun näin ZZ Topin. Vähän tuollaista osasinkin odottaa. Tuntui kyllä välillä siltä, että porukka olisi tullut vain töihin. Itse keikka oli kyllä hyvä, mutta vähän jäi jotain puuttumaan. Ehkä se oli se Just Got Paid, mitä kaipasin, en tiedä. Ben Miller Band onneksi sai hyvän keikkafiiliksen päälle. Bändistä näkyi soittamisen ilo ja mielestäni he vetivät paljon paremmin kuin levyllä. Varsinkin se Black Betty -cover jäi mieleen.
lukethesis
18.06.2014 00:43:33
Rämppy: Pajukalliolta tuli Hesarissa nihkeät arviot Stadin keikasta. Soundit oli kuulemma erityisen huonot. Olikse tosiaan noin huono?

Olin mestoilla, ihan uteliaisuudesta, ikinä en ole partajäbiä nähnyt.

Ilma oli koleahko, ja yleisö oli aika suomalaiseen tyyliin kohmeessa (joka ei siis johtunut säästä). En tiedä allekirjoitanko Hesarin "soundit hävis tuuleen" -kommenttia, mutta muuten kyllä; musta tuntui ettei bändiä olis vähempää voinut kiinnostaa se touhu sinä iltana. Keikka toki ns. hoidettiin, mutta mitään ihmeellistä ei todellakaan ollut, eikä yleisöön oikein tullut bändin puolesta mitään otetta.

Setti tiedettiin etukäteen, ja se oli aika pettymys, esim. vaikkapa "Just Got Paid" puuttuu, ja klassikko-kasarimatskua tulee liian vähän. Aloitusbiisi oli makee.
StJerky
18.06.2014 08:18:21
lukethesis: Olin mestoilla, ihan uteliaisuudesta, ikinä en ole partajäbiä nähnyt.

Ilma oli koleahko, ja yleisö oli aika suomalaiseen tyyliin kohmeessa (joka ei siis johtunut säästä). En tiedä allekirjoitanko Hesarin "soundit hävis tuuleen" -kommenttia, mutta muuten kyllä; musta tuntui ettei bändiä olis vähempää voinut kiinnostaa se touhu sinä iltana. Keikka toki ns. hoidettiin, mutta mitään ihmeellistä ei todellakaan ollut, eikä yleisöön oikein tullut bändin puolesta mitään otetta.

Setti tiedettiin etukäteen, ja se oli aika pettymys, esim. vaikkapa "Just Got Paid" puuttuu, ja klassikko-kasarimatskua tulee liian vähän. Aloitusbiisi oli makee.

Minä olisin halunnut kuulla Beer Drinkers & Hell Raisers. Vähän vaisun oloinen oli bändi Raatissa. Rumpaliakin tuntui kiinnostavan tupakointi enemmän kuin soitto. Volumea olisi saanut olla enemmänkin, tulppia ei tarvinnut. Mutta ihan OK.
blackmore81
21.06.2014 00:38:09
What the hell is wrong with freedom? That's what it's all about
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)