Aihe: Soundi-lehti pitää CMX;ää ja YUP;ta maailman parhaina bändeinä
1 2
käsi
14.06.2014 19:34:57

Krice: Noin tuntuu käyneen monille lehdille, koska taustalla häärivät osakeyhtiöt haluaisivat tehdä rahaa lehdillä (täysin väärä lähtökohta mielestäni), mutta ideat on lopussa. Lehtiä myös luetaan vähemmän, koska internetistä löytyy liikkuvaa kuvaa ja ääntä.

Paljon lehtiä on lakkautettu, mainostulot tod.näk laskee, koska internetissä ne taas tuntuu kasvavan. Kun lehtiä painetaan vähemmän alkaa painotalot olemaan pulassa ja joutuvat nostamaan hintoja tms. Uudet sukupolvet hakee tiedon internetistä ja lukee lehdet netissä. Yhtälö on vaikea. Moni lehti on mun käsittääkseni pulassa laskevien tilausmäärien kanssa.
Yhteinen vitutus yhdistää
Mika Kangas
14.06.2014 20:59:18
Jo ihan periaatteesta en lue enkä osta, tai edes katso kaupan lehtihyllyssä, lehteä joka antaa potkut Juho Juntuselle.
Rämppy
16.06.2014 10:32:42
Mun mielestä Soundi on ollut viime vuodet aika laiska lehti. Mä olin sillä mielellä, että omistajanvaihdos olisi voinut tehdä hyvääkin, mutta katsellaan ja ihmetellään...
Saattaa olla viimeinen vuosi mulla tilaajana. Aikansa kutakin.
En sitten malttanut olla sanomatta.
Leikari
16.06.2014 15:05:29
Mika Kangas: Jo ihan periaatteesta en lue enkä osta, tai edes katso kaupan lehtihyllyssä, lehteä joka antaa potkut Juho Juntuselle.

Juntunen ammensi ämpärinsä tyhjiin jo 80-luvulla - sen jälkeen "humoristina" väsynyttä itsensä toistamista ja jutuissa tosi köyhän miehen huntersthompson kopiointia. Kait hän rokkilehden toimittajana paikkansa sinällään täytti melko pitkään, mutta ei mikään Jumala ja jouti muutenkin mennä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)