Aihe: Uutta kitaraa ostamassa.
1 2
Metalkallo
14.06.2014 01:10:49 (muokattu 14.06.2014 01:15:23)
Onko epiphone junior tullut kenties rocksmith pelin mukana kun tuo kitarahan tulee siinä peli bundlessa. Tuli vaan mieleen. :)

Itsekin komppaan monia yllä (edellisellä sivulla) olevia. Ei kannata ostella liikaa halvempia kitaroita (tai ylipäätänsä mitään) muuten niitä saattaa jäädä lojumaan joka nurkkaan. Tokai (kuten mainittiin) on varmaan aika hyvä les paul mallinen jopa hieman halvempana jos haluaa toisen vähän paremman les paulin, mutta tietty gibson on gibson ja gibson studiota on joskus roikkunut täällä torillakin melkein 650e tuntumissa.
Järki joskus jäässä mutta tukka yhä päässä.
JaaGeRMaisTeR
14.06.2014 02:06:21
Gabe: Hyvää hyvyyttäni kannustan toista kohti parempaa. :) Jos parin kympin satsauksella saa käytetyn Gibsonin niin ottaisin sen itse kyllä koska vain ennemmin kuin uuden Epiphonen. Pihistely ei usein johda kuin pitkään kamarumbaamiseen ja torilla riehumiseen. Kerralla hyvä ja se on siinä.

Se on kyllä totta. Eikä nuo halvemmat gibsonitkaan yhtään huonoja ole. Lpj:tä ja tribuutteja saattaa välillä bongata 4 alkavalla lukemalla. Tuo uusi Melody maker pyörii uutena tuolla 550 kieppeillä. Japsi kitaroita löytyykin jo hyvä satsi tuolla rahalla. Jaskat ja Ibat nyt varmasti ensimmäisinä..

Äkkiä voisi veikata, että 500 on maksimi. Ehdotetut linkit oli kaikki ainakin alle sen.

Tosin aloittaja on vasta vähän aikaa soitellut, joten komppaan yllä olevia. Soitinliikkeisiin testaamaan. Uutena ostamista kannattaa varsinkin alussa välttää koska mieli tulee ihan varmasti muuttumaan useampaankin kertaan ja käytetyn myydessä saa tdennäköisesti omansa pois.

On se uuden kitaran viehätys kiva, mutta tuolta toriltakin tekee välillä loistavia löytöjä. Parhaimmillaan loistavia kamppeita naurettavalla hinnalla. Saattaa parhaimmillaan saada enemmänkin mitä itse maksoi.
iec
14.06.2014 17:23:14

perttime: Jos uutta haluaa - ja on kulkua millekään vähän isommalle kirkonkylälle Suomessa - kannattaa katsoa kivijalkakauppojen tarjonta. Pääseepähän ainakin kokeilemaan. Hintakaan ei näytä välttämättä pysyvän hintalapun lukemissa vaan saattaa hyvinkin asettua samoille linjoille Hans Thomannin firman kanssa.

Saman olen huomannut ihan käytännössä ainakin täällä Oulun seudulla. Kummasti myyvät samaan hintaan kuin Thomann ja plussana vielä se, että pääsee kokeilemaan ennen ostopäätöstä.

-iec
Ja niin päin pois...
freakingenius
14.06.2014 17:28:19
iec: Saman olen huomannut ihan käytännössä ainakin täällä Oulun seudulla. Kummasti myyvät samaan hintaan kuin Thomann ja plussana vielä se, että pääsee kokeilemaan ennen ostopäätöstä.

-iec

Plus ei tarvitse odottaa sitä tilausta kahta viikkoa vaan saa heti kätösiin.
J.Nikkanen
15.06.2014 21:43:31
freakingenius: Plus ei tarvitse odottaa sitä tilausta kahta viikkoa vaan saa heti kätösiin.

Ja jos uskaltaa, pystyy usein vielä neuvottelemaan kauppaan pienen pikahuollon, eli nauhojen päät ja satulaurien viilauksen. Ne kun tuntuu olevan lähes kaikissa uusissa melkoisesti sinnepäiten mutta eivät kuitenkaan justiinsa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)