Mikä vittu se on basisteissa että ne aina ovat niitä lusmuja? Yksi jouti pihalle, tai oikeastaan jättäytyi itse koska myöhästeli ja skippaili reenejä eikä enää käynyt sitten kuin hakemassa rojunsa pois. Harmi sinällään koska hyvä kaveri (on tosin vieläkin) ja älyttömän hyvä soittaja. |
kalakukko 10.08.2014 21:38:05 | |
---|
Aikanaan soitin bändissä, jossa kitaristi myöhästyi lähes poikkeuksetta treeneistä noin puoli tuntia - välillä enemmänkin, välillä vähemmän. Bändikämpällä lojui joku nuottikirja, jossa oli The Crashin kipale Lauren Caught My Eye. Jammailtiin sitä sitten aina aikamme kuluks ja siitä tuli oikeastaan aika hauska tapa alottaa treenit, vaikka periaatteesta se myöhästely vähän vituttikin. Ei ole. Parilla kolmella hullulla vaan, ja sitten ne vaihtelee niitä aina että vaikuttaisi että olisi monta. |
Funkånaut 11.08.2014 13:24:07 | |
---|
Moimies: Mikä vittu se on basisteissa että ne aina ovat niitä lusmuja? Yksi jouti pihalle, tai oikeastaan jättäytyi itse koska myöhästeli ja skippaili reenejä eikä enää käynyt sitten kuin hakemassa rojunsa pois. Harmi sinällään koska hyvä kaveri (on tosin vieläkin) ja älyttömän hyvä soittaja. Basistit ei kerkee reenaa, ku on koko ajan niin vitusti keikkaa. "Humalassa musa on parempaa ja naiset kauniimpia." - Vanha suomalainen kansanviisaus |
JudeJude 11.08.2014 16:48:38 | |
---|
Moimies: Mikä vittu se on basisteissa että ne aina ovat niitä lusmuja? Yksi jouti pihalle, tai oikeastaan jättäytyi itse koska myöhästeli ja skippaili reenejä eikä enää käynyt sitten kuin hakemassa rojunsa pois. Harmi sinällään koska hyvä kaveri (on tosin vieläkin) ja älyttömän hyvä soittaja. Oon kai sit se poikkeus joka vahvistaa säännön - mä oon aina 5min ennen treenien alkua paikalla, muut tulee 5-10 min myöhässä sovitusta :) "Kaikki jotka soittavat bassoviulua tai pasuunaa, ovat useimmiten neuvottomia." -Anton Tsehov, Romaani bassoviulusta
http://soundcloud.com/hohka |
audioAXS 11.08.2014 22:36:16 | |
---|
Tänää ei toinen kitaristi ja rumpali muistanu treenejä, kun "kukaan ei muistuttanu". Basistin kanssa olimme kämpällä 10min ja lähettiin pois. Melko usein nää samat sankarit on about 40 min myöhässä sovitusta ajasta. "Good music is good no matter what kind of music it is"
-Miles Davis |