Mr T 13.06.2014 11:34:21 | |
---|
Se muurin paikkaa merkkaava suihke oli kiinnostava yllätys, en ollut moisesta mitään kuullutkaan. Ensin katoin kummissani, että miksi tuomari ruiskuttaa kermavaahtoa pelaajien jaloille. Mutta hyvä keksintöhän tuo oli. Samaten videotarkistus, jota ekasta maalista näytettiin oli kiva nähdä. Varsinkin näin epäselvässä tilanteessa... "Elämä on epävarmaa. Syö ensin jälkiruoka." |
dipshit 13.06.2014 11:37:13 | |
---|
Jäi erittäin paska maku suuhun tuon aivan naurettavan pilkkuun johtaneen vihellyksen jälkeen, mutta noin muuten kyseessä oli kyllä aivan viihdyttävä ja dramaattinen avaus kisoille. Nyt vaan toivon entistä enemmän, että Brasilia ei voita näissä kisoissa mitään. Tänään sitten kaksi ainakin ennakkoon hyvää matsia luvassa, en malta odottaa. |
Funkånaut 13.06.2014 11:39:24 | |
---|
Mr T: Se muurin paikkaa merkkaava suihke oli kiinnostava yllätys, en ollut moisesta mitään kuullutkaan. Ensin katoin kummissani, että miksi tuomari ruiskuttaa kermavaahtoa pelaajien jaloille. Mutta hyvä keksintöhän tuo oli. Kieltämättä hyvä keksintö. Hauska vaan ajatella, että kuinka paljon on tuomarin apukeinot kehittyneet ihan viime EM-kisoista, kun valkea taikajauhe Maradonan riemuksi ja Samaten videotarkistus, jota ekasta maalista näytettiin oli kiva nähdä. Varsinkin näin epäselvässä tilanteessa... Kiva se oli nähdä siinä mielessä, että tietää miten se toimii. Ja, kyllähän se veikeänä kevennyksenä toimi. :) Vain kolme kertaa olen joutunut käyttämään ehkäisyä, eikä kertaakaan ole tullut minkäänlaista sukupuolitautia. Minä olen koirilta oppinut, että ensin pitää haistaa ennen kuin saa maistaa. - Pekka Siitoin |
DM 13.06.2014 12:40:05 | |
---|
If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg |
Quru 13.06.2014 12:41:25 | |
---|
Spekulaatioissa Hollanti lähtisi puolustavalla 5-3-2-muodostelmalla Espanjaa vastaan. Mahtaa tulla tylsä peli. Veksu: "Kuinka näet rikan, joka on veljesi silmässä, mutta et huomaa Kodin Ykkösen tämän viikon plussatarjousta, jossa myydään OBH-Nordica RW5000 rikkaimuria hintaan 199e (ilman Plussa-korttia 119e)?" |
Parasite 13.06.2014 12:50:42 | |
---|
Quru: Spekulaatioissa Hollanti lähtisi puolustavalla 5-3-2-muodostelmalla Espanjaa vastaan. Mahtaa tulla tylsä peli. Lähtisin siitä oletuksesta että tuossa pelissä ei nähdä yhtään hyökkäystä. 20.8.2013 22:54:21 NEVÖ FOGET |
Funkånaut 13.06.2014 12:53:09 | |
---|
Parasite: Lähtisin siitä oletuksesta että tuossa pelissä ei nähdä yhtään hyökkäystä. Espanja ilman hyökkääjiä Hollannin viittä pakkia vastaan. Jotenkin itse epäilen täysin samaa. Vain kolme kertaa olen joutunut käyttämään ehkäisyä, eikä kertaakaan ole tullut minkäänlaista sukupuolitautia. Minä olen koirilta oppinut, että ensin pitää haistaa ennen kuin saa maistaa. - Pekka Siitoin |
Funkånaut 13.06.2014 13:06:57 | |
---|
Mestarin mielestä oikea joukkue voitti eilen. Jari Porttila @JariPorttila 48 min Brasilian voitto oli ansaittu kyseenalaisesta rankkarista huolimatta. Pelitavaltaan joukkue muistutti Barcelonaa, Neymar=Messi #mmfutis Vain kolme kertaa olen joutunut käyttämään ehkäisyä, eikä kertaakaan ole tullut minkäänlaista sukupuolitautia. Minä olen koirilta oppinut, että ensin pitää haistaa ennen kuin saa maistaa. - Pekka Siitoin |
Parasite 13.06.2014 13:11:10 | |
---|
20.8.2013 22:54:21 NEVÖ FOGET |
Funkånaut 13.06.2014 13:38:07 | |
---|
Vain kolme kertaa olen joutunut käyttämään ehkäisyä, eikä kertaakaan ole tullut minkäänlaista sukupuolitautia. Minä olen koirilta oppinut, että ensin pitää haistaa ennen kuin saa maistaa. - Pekka Siitoin |
eino mutku 13.06.2014 13:44:41 | |
---|
Mitä opimme tästä? Emme yhtään mitään! |
DM 13.06.2014 14:28:48 | |
---|
eino mutku: Kale vetelee naruista tuollakin, luonnollisesti. Ne tietää ketä tietää... Seuraavat kisat näillä näkymin ensi vuonna Jaffalla. Varma kabinettitieto. Tänään suosittelen kaikille Meksiko-Kamerun peliä. Iloista jalkapalloa, kuumia katsojakissoja ja nostalgiaa. If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg |
Secreterial 13.06.2014 16:53:22 | |
---|
Quru: Spekulaatioissa Hollanti lähtisi puolustavalla 5-3-2-muodostelmalla Espanjaa vastaan. Mahtaa tulla tylsä peli. 5-3-2 on tosiaan Van Gaalin nyt suosimat taktiikka. Siihen on ainoastaan yksi syy: Kevin Strootmanin poissaolo. Muutenhan jengi olisi todennäköisesti mennyt 4-3-3 taktiikalla, mutta nyt sitten tuolla. Siinä on vielä karatemieskin keskikentällä todennäköisesti, niin melko puolustusvoittoinen on avaus... "I never bluff" - Cordell Walker |
touhis 13.06.2014 17:15:00 | |
---|
Mr T: Se muurin paikkaa merkkaava suihke oli kiinnostava yllätys, en ollut moisesta mitään kuullutkaan. Ensin katoin kummissani, että miksi tuomari ruiskuttaa kermavaahtoa pelaajien jaloille. Mutta hyvä keksintöhän tuo oli. Samaten videotarkistus, jota ekasta maalista näytettiin oli kiva nähdä. Varsinkin näin epäselvässä tilanteessa... Mun ymmärtääkseni tuollaista suihketta on käytetty aiemmin ainakin jenkkilän MLS-peleissä. |
barclay 13.06.2014 18:04:58 | |
---|
Joo, erinomaisia uudistuksia tullut. Mutta milloin noille pelaajille saadaan kunnon jalkapöytä-, nilkka-, ja säärisuojat? Ettei jokaisesta liukunapsusta alkaisi aina jumalaton ulina. Tämä ihmetyttää vuodesta toiseen.. Kostiainen. Karumpi saundi, parempi mieli http://www.mikseri.net/kostiainenproj |
barclay: Joo, erinomaisia uudistuksia tullut. Mutta milloin noille pelaajille saadaan kunnon jalkapöytä-, nilkka-, ja säärisuojat? Ettei jokaisesta liukunapsusta alkaisi aina jumalaton ulina. Tämä ihmetyttää vuodesta toiseen.. jep, en tiedä olisiko sitten liian tunnoton pelata tai jotain, mutta kyllähän tuolla pahan näköistä jälkeä tulee, kun kunnolla nilkoille tai jalkapöytään tulee napit! lätkässä kuitenkin suojat kehittynyt todella paljon, mutta futiksessa ei kait olla mitään suuria harppauksia otettu oikeastaan ikinä |
Secreterial 13.06.2014 18:28:19 | |
---|
Suojat haittaa pelaamista melkoisesti. Senpä vuoksi esim. säärisuojat on sellasia pieniä lipareita, eikä sellasia massiivia suojia, joita joskus junnuilla näkee... "I never bluff" - Cordell Walker |
Dr. Funkenstein 13.06.2014 18:54:48 | |
---|
Kaj Kunnas, eiiiss... |
Quru 13.06.2014 19:02:19 | |
---|
Dr. Funkenstein: Kaj Kunnas, eiiiss... Eissss... mutta Litmanen vaikuttaa kyllä miellyttävältä kommentaattorilta. Missäköhän vaiheessa turnausta sitä lopettaisi muistuttelun? http://muusikoiden.net/extra/chat/ Veksu: "Kuinka näet rikan, joka on veljesi silmässä, mutta et huomaa Kodin Ykkösen tämän viikon plussatarjousta, jossa myydään OBH-Nordica RW5000 rikkaimuria hintaan 199e (ilman Plussa-korttia 119e)?" |
Funkånaut 13.06.2014 19:03:33 | |
---|
Dr. Funkenstein: Kaj Kunnas, eiiiss... Just parasta bestiä. Vain kolme kertaa olen joutunut käyttämään ehkäisyä, eikä kertaakaan ole tullut minkäänlaista sukupuolitautia. Minä olen koirilta oppinut, että ensin pitää haistaa ennen kuin saa maistaa. - Pekka Siitoin |