kekkuliheikki 12.06.2014 12:35:52 | |
---|
AngieRainbow: Torilta löytyi. Saksassa olisi ollut ehkä vieläkin mieluisampi, mutta "sain" tämän vähän halvemmalla. Lisäksi minuun iski joku isänmaallisuuden puuska ja halusin tukea mieluumin suomalaista kohtalontoveria. Nyt kun olen tämän päivän kitaraa soittanut, niin oli kyllä oikea valinta. Ostin kitaran muuten samalta tyypiltä, jolle Kekkuliheikki myi hiljattain Suhr:insa. Kekkuli meinasi mennä ohitse m.netin pahimman GAS-veikon maineessa, joten täytyi vähän itsekin kunnostautua. Polkaisin kaasua ja menin sikaani:ssa ohitse ;) Alas kuule viela juhli. Alan olemaan kohta DRS-etaisyydella. En allekirjoita. |
Tuupu 12.06.2014 16:25:07 | |
---|
Torilta ostettu Strymonin OB.1 saapui postiin ja puolen tunnin päästä reenikämpällä pääsee näkemään kuinka hyvin pedaali ratkaisee ongelmat jotka keikoilla on kohdannut. Kolmelle pedaalille pitäisi kai jo tehdä pedaalilauta, jos sitä ensi viikolla jotain DIY-viritelmää saisi aikaiseksi tai suunnitelluksi. |
Kuha 12.06.2014 18:00:20 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Pitää kokeilla, miltä 'väärinpäin' olevat säätimet tuntuvat. Katsotaan löytyykö se sisäinen Hendrix vai ei... Paskalta tuntuu, mut saundi tietysti paranee. Old Fenders never die |
Laulava Kylätohtori 12.06.2014 18:10:00 | |
---|
Kuha: Paskalta tuntuu, mut saundi tietysti paranee. Tätä vähän pelkäsinkin. No, Greg Bennett (tai joku sinnepäin) strato maksoi 30 euroa (kiitoksia vaan jäsen Lee Marvinille), joten kai tästä selvitään, vaikka se Hendrix jäisi löytymättä... :) All statements and arguments appearing in my writings are fictitious.
Any resemblance to truth, facts or reality is purely coincidental. |
Laulava Kylätohtori 12.06.2014 21:27:09 | |
---|
kekkuliheikki: Alas kuule viela juhli. Alan olemaan kohta DRS-etaisyydella. Siitä on järki kaukana, kun (runkku)hullut kisaa. :D Ostin SSL-1-setin torilta ja ajattelin napsauttaa sen tuohon Fenderiin. Talla tosin kaipaa humpparia (varmaan Little 59), joten sellainen täytyy jossain kohtaa ostaa... All statements and arguments appearing in my writings are fictitious. Any resemblance to truth, facts or reality is purely coincidental. |
Gabe 12.06.2014 21:35:40 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Bluetonen Express Kohta on sinunkin purkit torilla. ;) Dynamiikkaa pitäis piisata? |
Jii-Gee 12.06.2014 21:41:06 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Talla tosin kaipaa humpparia (varmaan Little 59), joten sellainen täytyy jossain kohtaa ostaa... Mä ostin kans Straton tallaan tollasen SimoDunkkiksen pikku viis-ysin. Kyseinen hankinta tapahtui tammikuussa 2013. Tarttiskohan se jo koht laittaa paikalle (??). Jaa et mää laiska vai... |
Jii-Gee: Mä ostin kans Straton tallaan tollasen SimoDunkkiksen pikku viis-ysin. Kyseinen hankinta tapahtui tammikuussa 2013. Tarttiskohan se jo koht laittaa paikalle (??). Jaa et mää laiska vai... Ei, kun sun pitäis myydä se mulle... :) All statements and arguments appearing in my writings are fictitious. Any resemblance to truth, facts or reality is purely coincidental. |
Jii-Gee 12.06.2014 21:57:33 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Ei, kun sun pitäis myydä se mulle... :) Ei irtoo, kokeilen ekaks.. siis jossain kohtaa ku terästäydyn ja saan aikaseks. |
Laulava Kylätohtori 12.06.2014 22:11:19 | |
---|
Jii-Gee: Ei irtoo, kokeilen ekaks.. siis jossain kohtaa ku terästäydyn ja saan aikaseks. Ehkä ostan suosiolla toisen, enkä jää odottelemaan, että asennat sen ja selviää, meneekö myyntiin... All statements and arguments appearing in my writings are fictitious. Any resemblance to truth, facts or reality is purely coincidental. |
Laulava Kylätohtori 12.06.2014 22:13:51 | |
---|
Gabe: Kohta on sinunkin purkit torilla. ;) Dynamiikkaa pitäis piisata? Voih, kaikki rakkaat aarteeni. Kuin omat lapseni, miten voisinkaan heidät myydä... *kyynel* Dynamiikka piisaa kyllä. Tuon kanssa en osaa sanoa, toimiiko pedaalit sen kanssa hyvin vai. Niitä ei vaan yksinkertaisesti tarvita.... All statements and arguments appearing in my writings are fictitious. Any resemblance to truth, facts or reality is purely coincidental. |
Jii-Gee 12.06.2014 22:23:47 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Ehkä ostan suosiolla toisen, enkä jää odottelemaan, että asennat sen ja selviää, meneekö myyntiin... Kyl se tod näk paikalle jää koska kuten just äsken tuolla chatissa jo totesinkin että tositoimissa ku se kaikki muu helkkarinmoinen huuto & mäiske & räminä alkaa niin mulle melkein yks ja se sama et millanen skittasaundi kunhan se vaan.. - on sillai perushyvä - kontekstiin sopiva - erottuu tarvittaessa muusta moskasta - mutta kans sopii sen muun moskan sekaan ..it's only rokkenroll |
Juzpe 13.06.2014 07:47:52 | |
---|
Vaihdossa Charvelin San Dimasiin tuli: - Gibson Joan Jett Melody Maker - T-rex sustainer - DOD VibroThong Joanin sigu on edullisen pään gibsoniksi tosi kiva. Kevyt kuin SG, hyvä soundi, muttei ollenkaan niin ruma kuin SG. "Nuori vihainen tosi cool rockmies" - Big Papa, "Don't be a fan or that shit might hit you!" - Joku |
jniska 13.06.2014 08:10:40 | |
---|
Juzpe: Vaihdossa Charvelin San Dimasiin tuli: - Gibson Joan Jett Melody Maker - T-rex sustainer - DOD VibroThong Joanin sigu on edullisen pään gibsoniksi tosi kiva. Kevyt kuin SG, hyvä soundi, muttei ollenkaan niin ruma kuin SG. Katoos pirulaista. Hyvä hyvä ! Tarkkoa hommoa, melekein ku lietteen ajo iliman perälautoa. |
Gabe 13.06.2014 09:30:24 | |
---|
Juzpe: Joanin sigu on edullisen pään gibsoniksi tosi kiva. Kevyt kuin SG, hyvä soundi, muttei ollenkaan niin ruma kuin SG. Itse kyllä tykkään noista edullisen pään Gibsoneista. Ne on jollain viehättävällä tapaa karuja. |
kekkuliheikki 13.06.2014 15:00:11 | |
---|
Aisaatana. :( Taisin vittuunnuttaa Hendersonin myyjan jahkailullani. Oma vika. Ei vastaa edes puhelimeen. Taisi heittaa kepin jarveen. Ei ole tapanani jahkailla mutta oli monien asioiden summa. En allekirjoita. |
Juzpe 13.06.2014 15:26:03 | |
---|
Itse kyllä tykkään noista edullisen pään Gibsoneista. En tiä mikkä ny edullisia on, mutta ei mullakaa ikinä mitää überkallista Gibaa oo ollu. Stankku, Deluxe, Birdi, Hawk-special ja toi JJ. Kaikki ihan perusmalleja. Pikkusen niitä o tuunattu ja hyviä o ollu. "Nuori vihainen tosi cool rockmies" - Big Papa, "Don't be a fan or that shit might hit you!" - Joku |
kekkuliheikki 13.06.2014 15:52:57 | |
---|
kekkuliheikki: Aisaatana. :( Taisin vittuunnuttaa Hendersonin myyjan jahkailullani. Oma vika. Ei vastaa edes puhelimeen. Taisi heittaa kepin jarveen. Ei ole tapanani jahkailla mutta oli monien asioiden summa. Ei heittanytkaan. Sovittiin, etta haen sen pois kun olen Suomessa kesalomalla. :) En allekirjoita. |
kekkuliheikki 13.06.2014 16:34:15 | |
---|
En allekirjoita. |
kekkuliheikki 13.06.2014 17:16:35 | |
---|
Meniskohan tollainen Axe FX II lapi firman kuluina? Tarvii lappariin uuden aanikortin. Meni Monacon GP 'myyntikoulutuksena'. En allekirjoita. |