Aihe: Anonyymit GASiläiset pt.2
1 2 3 4 5160 161 162 163 164343 344 345 346 347
kekkuliheikki
10.06.2014 15:10:59
Kasari rakkiharveli kuumottelee. Joku Mesa Boogie Studio Preamp vaikka.
En allekirjoita.
Darsu
10.06.2014 19:45:44
Dear eki, pelkällä tallamikillä varustetut kitarat himottavat enemmän ja enemmän. Olenko normaali? Kumpi voittaa, Lp Jr vai Esquire?
A shearsman of sorts. The day was green.
Laulava Kylätohtori
10.06.2014 20:49:58
Darsu: Dear eki, pelkällä tallamikillä varustetut kitarat himottavat enemmän ja enemmän. Olenko normaali? Kumpi voittaa, Lp Jr vai Esquire?

Dear Darsu,

Et, et ole normaali. Sinulla on paha alitajuinen alemmuuskompleksi, koska olet nähnyt toisten poikien isot mikit ja nyt yrität kompensoida sitä mielessäsi muka haluamalla vähemmän mikkejä. Mutta ei hätää. Kun siitä vähän kasvat, niin saat viikkorahaa ostaa enemmän mikkejä, jolloin sinulla on yhtä isot mikit kuin muillakin pojilla.

T: Tohtori Eki
All statements and arguments appearing in my writings are fictitious. Any resemblance to truth, facts or reality is purely coincidental.
Myrkky Nuoli
10.06.2014 22:32:18
Darsu: Dear eki, pelkällä tallamikillä varustetut kitarat himottavat enemmän ja enemmän. Olenko normaali? Kumpi voittaa, Lp Jr vai Esquire?

Molempi parempi. On niin eri pelejä ja molemmat ihania.
When in doubt, lower your expectations.
nikovirtala
11.06.2014 12:34:07 (muokattu 11.06.2014 12:34:32)

Myrkky Nuoli: Molempi parempi. On niin eri pelejä ja molemmat ihania.

Näin on. Hankala olisi kuvitella Jazzmaster pelkällä tallamikillä, mutta sit taas Telecaster ts. Esquire on just hyvä. Niin miksei myös Les Paul tai SG Junior, siis sellainen P-90 mikitetty.
.
nikovirtala
11.06.2014 14:20:24

Vaihdoin eilen AVRI Jazzmasteriin Mastery Bridgen ja täytyy sanoa, että olin jo täysin unohtanut kuinka valtavan muutoksen sillä saa aikaan. Todella hyvästä ja hyvin soivasta kitarasta tuli vieläkin parempi. Nyt kuumottelisi sitten Offset Mastery Vibrato http://masterybridge.com/offset-vibrato.php - eihän se olisi kuin $160 + toimitus. :) Onneksi ovat "SOLD OUT".
.
Sarko
11.06.2014 14:25:12
nikovirtala: Vaihdoin eilen AVRI Jazzmasteriin Mastery Bridgen ja täytyy sanoa, että olin jo täysin unohtanut kuinka valtavan muutoksen sillä saa aikaan. Todella hyvästä ja hyvin soivasta kitarasta tuli vieläkin parempi. Nyt kuumottelisi sitten Offset Mastery Vibrato http://masterybridge.com/offset-vibrato.php - eihän se olisi kuin $160 + toimitus. :) Onneksi ovat "SOLD OUT".

Luulisin että Staytrem sopis tarpeisiisi, ellet ole jo sellaista tarkistanut.

http://staytrem.com/epages/95000236 … 950002362/Categories/Page__Category
"You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart
nikovirtala
11.06.2014 14:43:13

Sarko: Luulisin että Staytrem sopis tarpeisiisi, ellet ole jo sellaista tarkistanut.

http://staytrem.com/epages/95000236 … 950002362/Categories/Page__Category

Staytremissä on yksi pikku ongelma: "Designed to stay in place when realeased." eli mä haluan, että se kampi liikkuu vapaasti.
.
Sarko
11.06.2014 15:15:05
nikovirtala: Staytremissä on yksi pikku ongelma: "Designed to stay in place when realeased." eli mä haluan, että se kampi liikkuu vapaasti.

Okei! Sit ei Staytremiä!
"You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart
elsewhere
11.06.2014 15:16:24
StayTremin tallat ovat myös hyviä. Omassa käytössä se on toiminut aivan yhtä hyvin kuin Mastery.
~ Love broke out and I forgot it's war.
nikovirtala
11.06.2014 16:10:23

elsewhere: StayTremin tallat ovat myös hyviä. Omassa käytössä se on toiminut aivan yhtä hyvin kuin Mastery.

Tallat epäilemättä. Jos se kelpaa Johnny Marrille miksei se kelpaisi minullekin. Ehkäpä tuohon CIJ Jazzmasteriin laitan sit sellaisen. Noiden vibrakampi konsepti ei vaan toimi mulle, kuten aiemmin kirjoitinkin.
.
Kuha
11.06.2014 16:22:34

Tuo vois olla kiva vanhan liiton Rockabilly-keppi:

http://www.guildguitars.com/instruments/details/?partno=3795005801
Old Fenders never die
Muovinen
11.06.2014 17:19:48

Kuha: Tuo vois olla kiva vanhan liiton Rockabilly-keppi:

http://www.guildguitars.com/instruments/details/?partno=3795005801

Tuosta vielä loggaat ittes www.letstalkguild.com -sivustolle ja lueskelet parit ketjut vintage-vaihtoehdoista. Mä en tunne noita Guildin jazzlootia ihan niin hyvin, mutta tuolta löytyy kyllä asiantuntijoita vimosen päälle. Myyntiosastolta löytyy välillä ihan kiusallisen hyviä diilejä jäsenille ja useimmat lähettää ulkomaillekin. Itellä 2 onnistunutta kauppaa jo takana + yksi jäsen auttoi basson hankinnassa Ranskasta.
Kuha
11.06.2014 18:03:28

Muovinen: Tuosta vielä loggaat ittes www.letstalkguild.com -sivustolle ja lueskelet parit ketjut vintage-vaihtoehdoista. Mä en tunne noita Guildin jazzlootia ihan niin hyvin, mutta tuolta löytyy kyllä asiantuntijoita vimosen päälle. Myyntiosastolta löytyy välillä ihan kiusallisen hyviä diilejä jäsenille ja useimmat lähettää ulkomaillekin. Itellä 2 onnistunutta kauppaa jo takana + yksi jäsen auttoi basson hankinnassa Ranskasta.

Joo, just tuolla kävin... kaveri oli tuota Manhattania kokeillut ja tykkäsi siitä jopa enemmän kuin omasta Gretschin Setzer -mallista.
Old Fenders never die
Joees
11.06.2014 21:22:55
Kuha: Joo, just tuolla kävin... kaveri oli tuota Manhattania kokeillut ja tykkäsi siitä jopa enemmän kuin omasta Gretschin Setzer -mallista.

Mikään ei silti poista sitä faktaa että setsuuri limekultaisena tai rodattuna punaisena on erittäin, erittäin mehevältä näyttävä laitos. Jo pelkästään tuo väri riittäis mulle syyksi hommata moisen.
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja.
Teme.H
12.06.2014 18:35:34
Tele vaahteraotelaudalla kaasuttanu jo vaikka kuinka kauan, mut ei oo vaan pystyny laittamaan Loverokkia kiertoon. No elokuussa sen hankinta sitten vihdoin toteutuu :)
Töynävä
13.06.2014 10:25:27
Ruokangas Unicorn.

Tiedä sitten pitääkö olla miesss ja ostaa uutena. Ei ihan heti tapahtumassa, mutta tulee kyllä tapahtumaan, joko uutena tai 2nd-hand.
Se ToneFest -video vaan iski kovaa ja kotimaista huippuosaamista - ei kävisi edes omantunnon päälle, koska Unicorn vei mielestäni ToneFest'in, niin mikäs siinä parhautta omistaessa.
Sujuvaa kauppaa: slx900, tiluttaja-pro, albero, DZN, JMT, tipi tuovinen, avantz, mattipar, Rakoni...
korvaoo
13.06.2014 16:30:34
kosmonausea: Nyt joku äkkiä kehittämään GASia tuohon mun Amfi-Halla-teleen kun mua gasittais teettää itelle Jazzmaster omilla mausteilla :)

ois ees valkonen tai musta halla v ja naurettavaan hintaan niin alkais kaasuttamaan :)
kaikki paitsi on turhaa.
korvaoo
13.06.2014 16:32:42
Töynävä: Ruokangas Unicorn.

Tiedä sitten pitääkö olla miesss ja ostaa uutena. Ei ihan heti tapahtumassa, mutta tulee kyllä tapahtumaan, joko uutena tai 2nd-hand.
Se ToneFest -video vaan iski kovaa ja kotimaista huippuosaamista - ei kävisi edes omantunnon päälle, koska Unicorn vei mielestäni ToneFest'in, niin mikäs siinä parhautta omistaessa.

hallan v... no mitäs mie jankkaamaan, se oli viime tonen ehdoton ykkönen omasta mielestä. Ruokangas oli pienoinen pettymys jopa, tosin kuka niissä oloissa saa pidettyä lespan kaulan suorana ja mallillaan :) mutta räminää... ei ei
kaikki paitsi on turhaa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)