Hobare 26.04.2014 23:04:49 (muokattu 26.04.2014 23:05:47) | |
---|
Sellasen, mikä soittais supergroovaavaa musaa, mutta kaikki jäsenet olis masentuneita ja lopulta kuolis nuorina huumeiden yliannostukseen. "When it comes down to what you really, really need when youre playing, you use your hi-hat, snare, ride, and kick drum. Honestly, I think the more gear you have, the less creative youll be." |
LamaAjanElvis 02.05.2014 08:38:12 (muokattu 02.05.2014 08:51:18) | |
---|
Haluaisin perustaa sellaisen bändin jossa jokainen saisi olla niin slhoossissa kuin haluaa. Mitään tiettyjä treeniaikatauluja ei olisi koska eihän niitä kukaan pitäisi kuitenkaan. Siellä soitettaisiin itsekseen siihen asti jos joku ilmaantuu paikalle tai se ilmaantuja myös mahdollisesti ilmaantuu tyhjään kämppään. Musana rock, blues, hevi, jazz, reggae ja proge. Tuo oma "haluaisin perustaa" kuulostaa tekemiselle, jota en missään nimessä halua tehdä, joten antaa olla. edit: kai sanomattakin selvää ettei keikkoja olisi ollenkaan, koska en haluaisi niitä. Sormet lähtee saundista. "So I say live and let live. That's my motto: Live and let live. Anyone who can't go along with that, take 'em outside and shoot the motherfucker. It's a simple philosophy, but it's always worked in our family." -George Carlin |
Jusi77 03.05.2014 00:41:22 (muokattu 03.05.2014 00:42:34) | |
---|
Jotain punkin tapaista ois tarkoitus soitella.. itse soitan kitaraa ja myös laulu irtoaa.. laitan nyt näytteen, itse tehdystä biisistä. Oon ollu pikkupoika ku oon kyseisen biisin tehnyt.. tää on tehty viime kesänä tää nauhoitus, ja rummut on koneella tehty ja ihan perseestä. https://www.youtube.com/watch?v=RSfmuuxtGuo&feature=youtu.be |
LamaAjanElvis 03.05.2014 13:46:28 | |
---|
Jusi77: Jotain punkin tapaista ois tarkoitus soitella.. itse soitan kitaraa ja myös laulu irtoaa.. laitan nyt näytteen, itse tehdystä biisistä. Oon ollu pikkupoika ku oon kyseisen biisin tehnyt.. tää on tehty viime kesänä tää nauhoitus, ja rummut on koneella tehty ja ihan perseestä. https://www.youtube.com/watch?v=RSfmuuxtGuo&feature=youtu.be Sanoista ei saa mitään selvää, mut punkilta tuo kyllä kuulostaa. Hyvällä linjalla olet. Sormet lähtee saundista. "So I say live and let live. That's my motto: Live and let live. Anyone who can't go along with that, take 'em outside and shoot the motherfucker. It's a simple philosophy, but it's always worked in our family." -George Carlin |
Topiello 11.05.2014 13:36:52 | |
---|
Banjopunkkia ois nasta soitella. Tuon banjon kautta (ilmeisesti) mulla on joku oudon perverssi suhde kantrimusiikkiin. En voi sietää mitään mikä liittyy kantrimusaan, mutta jotain mun mielessä tapahtuu kun kuulen banjon. Nykypoppikin on alkanu ottaan kantrivaikutteita, tai jokin sellainen buumi nostelee päätään kaikkine Aviciinein. |
SuomiPopRockMusiikkiMuusikko 14.05.2014 15:18:05 | |
---|
Jos vain Halukkaita niin voisi perustaa Uusi Bändi Musiikki Yhtye. Suomi Pop Rock Iskelmä Musiikki Yhtye. Yhtye Nimi : MusiikkiSuomi&SuomiMusiikki. Yhtye Musiikki ja Biisit on ja ovat Täysin 100 % Suomalaisia Suomi Kielisiä - Suomen Kielisiä. Suomalaista Suomen kielistä Musiikkia 1980 Luvusta Nykyaikaan eli SuomiPopRockIskelmä Musiikki 1980-2008 vuosilta. Minä itse tunnen ja osaan yhteinsä Absoluuttisella SävelKorvalla 720 - SeitsemänSataaKaksiKymmentä Suomalaista Suomen Kielistä Biisiä. Parikymmentä Suomalaista Suomenkielistä Musiikkia ja biisiä muistan ulkoa. Nuotteja en tunne. Aina ja Heti kun kuulen radiossa ja radiosta Soivan Tutun Suomen kielisen Biisin, niin heti osaan musiikin tahdissa Mun soittimella soittaa Musiikin tahdissa , Sekä monien Musiikkien Sanat. Ulkoa osaan ja muistan erittäin hyvin noin 20 Musiikin Sanat. Muiden musiikkien sanat osaan ja muistan Absoluuttisella SävelKorvalla. Minun Julkinen ja Yleinen Musiikki ÄäniKoodi on = : 720 . Minä olen myös Yhden Suomalaisen Suomenkielisen Musiikki Biisin Sanoittanut . Sähköpostiosoite : turu1972suomi@pp.inet.fi |
crestfall 14.05.2014 21:59:09 | |
---|
SuomiPopRockMusiikkiMuusikko: Jos vain Halukkaita niin voisi perustaa Uusi Bändi Musiikki Yhtye. Suomi Pop Rock Iskelmä Musiikki Yhtye. Yhtye Nimi : MusiikkiSuomi&SuomiMusiikki. Yhtye Musiikki ja Biisit on ja ovat Täysin 100 % Suomalaisia Suomi Kielisiä - Suomen Kielisiä. Suomalaista Suomen kielistä Musiikkia 1980 Luvusta Nykyaikaan eli SuomiPopRockIskelmä Musiikki 1980-2008 vuosilta. Minä itse tunnen ja osaan yhteinsä Absoluuttisella SävelKorvalla 720 - SeitsemänSataaKaksiKymmentä Suomalaista Suomen Kielistä Biisiä. Parikymmentä Suomalaista Suomenkielistä Musiikkia ja biisiä muistan ulkoa. Nuotteja en tunne. Aina ja Heti kun kuulen radiossa ja radiosta Soivan Tutun Suomen kielisen Biisin, niin heti osaan musiikin tahdissa Mun soittimella soittaa Musiikin tahdissa , Sekä monien Musiikkien Sanat. Ulkoa osaan ja muistan erittäin hyvin noin 20 Musiikin Sanat. Muiden musiikkien sanat osaan ja muistan Absoluuttisella SävelKorvalla. Minun Julkinen ja Yleinen Musiikki ÄäniKoodi on = : 720 . Minä olen myös Yhden Suomalaisen Suomenkielisen Musiikki Biisin Sanoittanut . Sähköpostiosoite : turu1972suomi@pp.inet.fi No niin kiva homma "Tuntuu siltä, että oli aiheena vaikka pyöräkuormaajat niin pian tulee crestfall ja kertoo, että pyöräkuormaajalla ajelu on mukavaa, mutta ei millään bulkkivolvolla vaan kyllä Komatsulla nousee hiekan kuskailukin ihan uusiin sfääreihin." -Quru |
hiekkavalas 14.05.2014 22:39:12 | |
---|
Jos opin joskus soittamaan, niin tahtoisin perustaa progressiivista okkulttirokkia soittavan yhtyeen sellasella spacerock kierteellä. Tyyliin Jex Thoth kohtaa Gentle Giantin ja Hawkwindin. |
karateadonis 30.05.2014 22:25:40 | |
---|
Täytyy nyt kyllä keulia ja sanoa että tällä hetkellä elän unelmaa. Kaikilla vähintään yhdensuuntainen visio siitä mitä halutaan olla. Kaikki osaa soittaa. Kaikki kokenut bändimeiningit hyvässä ja pahassa. Biisit on hyviä. Musatyyli on jotain väliltä Kingston Wall / Led Zeppelin / Soundgarden / U2 . Triona vedellään, joten jos jokin palanen ei toimi, on diagnoosi varsin helppoa... Pahoittelut, mutta tosiaan kerrankin asiat ovat tolalla jossa on hyvä. Kaikkea hyvää myös muille! "pull the trigger on rock'n roll nigger, who's bigger than jesus on a bumper sticker" |
Olisi opettavaista laulaa ja soittaa komppikitaraa jossakin retrohenkisessä blues/ rokkibändissä. Joku vanha ja viisas liidikitaristi opettaisi mulle juttuja ja välillä pääsisin vetämään puun takaa ällistyttäviä soolojani XD laulaisin käheällä ja raakkuvalla äänelläni, kunnes tulisi hempeämpiä suvantovaiheita ja alkaisin leikkiä billie holidayta. Punkkiasenteinen jazzbändi olisi myös kova sana. Se koostuisi suhteellisen aloittelevista mutta rohkeista muusikoista, jotka soittavat ihan liian "vaikeaa" bebopia pelkkää kovakorvaisuuttaan ja ilkeyttään. Rumpali pitäisi kasassa oudoista instrumenteistä ja etnovaikutteisesta laulusta koostuvaa omituista keitosta. Välillä mentäisiin satasta metsään, mutta ketään ei vaivaisi. folkahtava duo, jossa olisi köh... omaperäistä soitantaani ja biisintekoani tukemassa joku oikeasti asiansa osaava kitaristi tai sen sellainen, olisi myös rankka. Tekisimme lauluja, soittelisimme vähän mitäkin soittimia ja jäisimme historiaan. |
hlehto 07.06.2014 23:17:07 | |
---|
Olen tyytyväinen nykyviritykseen, mutta jos olisi aikaa, virtaa ja taitoa enemmän, niin perustaisin kaksi juttua: Suomalaisen version tästä: http://www.punkmetalkaraoke.com ja käännösiskelmämeiningillä 90-luvun hengessä kaikennäköistä vaihtoehtorokkia (tai kuten sitä nykyään kutsutaan: rokkia) soittavan bändin. Ei huumorikäännöksiä, vaan ihan kunnollisia, vaikka käännöksestä tulee väistämättä pieni koominen elementti. (Vrt. Sapattivuosi, Viikatteen Motörhead-coverlevy, Hectorin Life on Mars -käännös.) |
Darsu 09.06.2014 08:43:53 | |
---|
Siinä olisi yksi osa Scott Walkerin nykytuotantoa, yksi osa Wire/This Heat-tyylistä studio-olmipostpunkkia ja kolot tilkittäisiin Pramilla, varhaisella GY!BEllä ja Magman ekalla levyllä. Olisi pelottavia Gil Evans-orkestraatioita ja haahuilevia dub-bassolinjoja. Oltaisiin tosi salaperäisiä ja rakennettaisiin studio ohjussiiloon. A shearsman of sorts. The day was green. |
Meadow 16.06.2014 15:38:59 (muokattu 16.06.2014 15:39:18) | |
---|
Haluaisin yrittää yhdistellä shoegazea ja post-punkia ja keskitempoista dödistä. Kitarat möyrii järkyttävällä Entombed-säröllä mutta taustalla ujeltavat vintagesynat ja laulu olisi melkein kuiskailevaa. Bändissä olisi myös psykedeelisiä diskoelementtejä, mutta kaiken pohjana olisi tarttuvat popkappaleet. Jos joku yleisössä alkaa tanssia, bändi lopettaisi soittamisen välittömästi. |
Berzerkowitz 24.06.2014 00:08:06 | |
---|
Tossa keväällä kävi semmoinen oivallus et olis ehkä hauska soitella porukalla treeniksellä noita omia biisejä tai ehkä sekin menis et muut soittais ja mä huutaisin mikkiin. Vaan sitten hokasin et tuosta tulee sen verran iso säätö että enpä taida jaksaa. |
Shuffle and Boogie 09.07.2014 10:24:17 | |
---|
Jonkinlainen honky tonk blues billy Band rennol fiiliksel Old Time Rock'n'Roll |
Maliris 06.09.2014 02:07:13 | |
---|
Itselläni on parikin haavetta mitä pitäisi joskus päästä toteuttamaan. Olen aina halunnut kuunnella sinfonista metallia soittavaa bändiä, mikä ei kuitenkaan olisi perinteinen nightwish kopio. Olisi puhdasta miesvokalistia, synkkiä apokalyptisia tunnelmia, massiivisia riffejä ja todellista fiilistä laulussa. Mausteena ja kontrastina kaikenalaista akustista tunnelmointia ja paikoittaisia naisvokaalifiilistelyjä, jotta ei mene liiaksi paahtamiseksi. Pysyen kuitenkin tarpeeksi kaukana liiasta progeilusta. Mitään en ole tietenkään löytänyt joten miksi ei rupeaisi itse tekemään. Toinen haave olisi saada puoliakustista post-rockia soittava bändi. Sellaista rauhallisella temmolla soitettua mystistä fiilistelyä ja hienoja kitaraosuuksia. Puhtaat, eteeriset miesvokaalit. Ehkä vähän Porcupine Treen tyyliin mutta selvästi omalla kädenjäljellä. |
Vessajono 06.09.2014 03:57:09 | |
---|
Just nyt vaikkapa Tool-tribuutin. Leuka rintaan ja paskat housuissa kohti uusia pettymyksiä. |
hullu_ukko 28.10.2014 16:48:18 (muokattu 28.10.2014 16:53:30) | |
---|
Meadow: Haluaisin yrittää yhdistellä shoegazea ja post-punkia ja keskitempoista dödistä. Kitarat möyrii järkyttävällä Entombed-säröllä mutta taustalla ujeltavat vintagesynat ja laulu olisi melkein kuiskailevaa. Bändissä olisi myös psykedeelisiä diskoelementtejä, mutta kaiken pohjana olisi tarttuvat popkappaleet. Jos joku yleisössä alkaa tanssia, bändi lopettaisi soittamisen välittömästi. Ei saatana, kuulostaa aivan vitun erinomaiselta. Oisin välittömästi messissä, jos paikkakunta ois oikea ja osaisin jotain.
Sit tää oma: Sellasta melodista deathrashia elikkäs sekoteltais melankoliaa ja kunnon runkkausta. Sellasta, että lihavat parrakkaat äijät saa sitä kuunnellessa itkeä ja läpsytellä puolikovia kikkeleitään yhteen olematta yhtään homoja eli tosi rankkaa tykitystä mut herkkää ja kaunista samaan aikaan... Joo, ei... The Dillinger Escape Plan, Converge, Deafheaven, vanhempi Cro-Mags ynnä muut ois ihan hyvä referenssi omalle visiolle. Vähän niinku hardcoren suuntaan kallistuvaa, melkein kaikesta mahdollisesta musiikista hyviä juttuja lainaavaa progressiivista metelöintiä. Suoraa huutoa, riitasointuja ja hirveästi asiaa pohjimmiltaan lyhyissä ja suoraviivaisissa biiseissä. ✡ | Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia | ✡ |
oksatboys 28.10.2014 22:17:57 | |
---|
Shuffle and Boogie: Jonkinlainen honky tonk blues billy Band rennol fiiliksel Sama. Tai sitte outlaw country. Tai näitten yhdistelmä. Sanotaan että soundi lähtee sormista... no mulla se on kai jo sitte lähtenyt. |
Berzerkowitz 08.11.2014 00:25:36 (muokattu 08.11.2014 00:27:16) | |
---|
Joskus käynyt mielessä että olisi erikseen semmoinen käppä-thrash-proggis noita b-luokan Slayer/Celtic Frost-perässähiihtoja varten. Sun muita "tähän elävä sika laulajaksi"-hommia. Ja erikseen sitten se vakavammin otettava deathmetalbändi. Vaan toisaalta 2008 mietin että tarttis semmoisen kanavan missä toteuttaa biisi-ideoita mitä ei aiemmissa bändeissä pystynyt toteuttamaan ja TÄTS IT. Et ei aleta joka biisiä varten keksimään eri bändiä. Arpoo arpoo. |