Stalkah 05.06.2014 14:23:54 | |
---|
Tigerstedt: Nuo ohratärkkelysliemet kannattaa jättää kauppaan, kuten huonot kitarakamatkin :) Halvemmalla selviää, kun ei paremmasta tiedä, vai miten se meni :P "Naulat neljän tuumamitan lyöty pajavasaroin - haukan katse hanskojani vartioi" |
Jucciz 05.06.2014 14:26:03 (muokattu 05.06.2014 14:27:28) | |
---|
Tigerstedt: Otsikon aiheeseen hyvin vahvasti liittyen, mutta kuitenkin: Samalla rahalla saat täysmallasoluita esim. Nokian panimolta. Nuo ohratärkkelysliemet kannattaa jättää kauppaan, kuten huonot kitarakamatkin :) Kieltämättä tämä on ollut omakin suuntaus. Suomalaisista parhaat markettioluet tuntuvat tulevan Nokian panimolta: Kellari, 66 APA, Münchener, jopa niiden perus-lager on parempaa kuin monien muiden. Sandels on silti kelpo, jos nokialaista ei ole tarjolla. Tosin, Schlenkerlat, Crew Republicit ja Schneiderin vehnäoluet vasta ovatkin herkkua, nyt kun on vähän päässyt tutustumaan - eivätkä oikeasta paikasta tilattuna ole merkittävästi kalliimpia kuin suomalaiset kuralitkut. Ja sitten on tietysti Pilsner Urquell. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
Töynävä 05.06.2014 14:28:50 | |
---|
OT ON/ - Se on hienoa, että täällä on hyviä vanhempia, mutta inasen heikoilla jäillä aletaan olemaan, kun ruvetaan kertomaan kuka tähän maailmaan on kelpo tuomaan uutta elämää - päivitellä saa, mutta sivityneinä ihmisinä omat mielipiteet kannattaa pitää omina, ellei ole satavarmaa tietoa miksi joku on epäkelpo tai vast.. /OT OFF Sujuvaa kauppaa: slx900, tiluttaja-pro, albero, DZN, JMT, tipi tuovinen, avantz, mattipar, Rakoni... |
Jucciz 05.06.2014 14:34:37 | |
---|
Töynävä: ... kun ruvetaan kertomaan kuka tähän maailmaan on kelpo tuomaan uutta elämää Ruvettiinko? Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
Sarko 05.06.2014 14:38:41 | |
---|
Jucciz: Ruvettiinko? Töynävä taisi viitata tähän kommenttiin: Laulava Kylätohtori: Totta. Siksi jokaisen oikeudesta lisääntyä pitäisi luopua ja pistää lasten saanti luvanvaraiseksi... "You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart |
Laulava Kylätohtori 05.06.2014 14:46:36 (muokattu 05.06.2014 14:49:45) | |
---|
Sarko: Töynävä taisi viitata tähän kommenttiin: Napsautin sulle vahingossa plussan. :) Mutta joo, en ottanut tuossa mitään kantaa siihen, kuka saa ja kuka ei saa tai millä perusteella saa tai ei saa lapsia hommata, joten siinä mielessä Töynävän kommentti ei osu omaan kommenttiini millään tasolla... Jucciz: Ruvettiinko? Ei ruvettu. All statements and arguments appearing in my writings are fictitious.
Any resemblance to truth, facts or reality is purely coincidental. |
Sarko 05.06.2014 15:01:52 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Napsautin sulle vahingossa plussan. :) Mutta joo, en ottanut tuossa mitään kantaa siihen, kuka saa ja kuka ei saa tai millä perusteella saa tai ei saa lapsia hommata, joten siinä mielessä Töynävän kommentti ei osu omaan kommenttiini millään tasolla...
Ei ruvettu. Noh kiitoksia! Mut mut, en millään pahalla tarkoittanut tuota viittausta. Päättelin Törnävän viitanneen tuohon aiempaan kommenttiisi tässä kontekstissa. Mut hei, riita poikki ja puhe voidaan siirtää taas kitarakamoihin! "You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart |
Sarko: Noh kiitoksia! Mut mut, en millään pahalla tarkoittanut tuota viittausta. Päättelin Törnävän viitanneen tuohon aiempaan kommenttiisi tässä kontekstissa. Mut hei, riita poikki ja puhe voidaan siirtää taas kitarakamoihin! Juu, varmaan viittasikin. Olisi pitänyt lainata Töynävää, eikä sinua. Mutta palataan asiaan. Ostin Lava Cablesin Soldered setin... All statements and arguments appearing in my writings are fictitious.
Any resemblance to truth, facts or reality is purely coincidental. |
Töynävä 05.06.2014 20:06:15 | |
---|
Jucciz: Ruvettiinko? Jucciz: "...Mutta kyllähän toisaalta on ihan selkeästi ihmisiä, joiden ei todellakaan kannata hommata lapsia - ja on tälllöin pelkästään hyvä, ettei niitä myöskään tule. ..." Sinä pystyt ihmisiä havainnoimalla sanomaan (...selkeästi ihmisiä...) keiden kannattaa tai tässä tapauksessa ei kannata hommata lapsia. Noin vahvalla kannanotolla mennään kyllä jo suosittelun puolelle päivittelemisen sijaan. Jättäisin tuonkaltaiset kannanotot ammattilaisten harteille. Mutta saivarrellen Jucciz tästäkin luovit taas kohti uusia haasteita. Sujuvaa kauppaa: slx900, tiluttaja-pro, albero, DZN, JMT, tipi tuovinen, avantz, mattipar, Rakoni... |
Jucciz 05.06.2014 21:30:34 | |
---|
Töynävä: Jucciz: "...Mutta kyllähän toisaalta on ihan selkeästi ihmisiä, joiden ei todellakaan kannata hommata lapsia - ja on tälllöin pelkästään hyvä, ettei niitä myöskään tule. ..." Sinä pystyt ihmisiä havainnoimalla sanomaan (...selkeästi ihmisiä...) keiden kannattaa tai tässä tapauksessa ei kannata hommata lapsia. Noin vahvalla kannanotolla mennään kyllä jo suosittelun puolelle päivittelemisen sijaan. Jättäisin tuonkaltaiset kannanotot ammattilaisten harteille. Mutta saivarrellen Jucciz tästäkin luovit taas kohti uusia haasteita. Tuota, äläpä nyt viitsi olla typerä, äläkä varsinkaan laita sanoja mun suuhun tai ajatuksia mun päähän. Jos luet tuon lauseen sanasta sanaan ja ajatuksen kera, pystyt ihan varmasti yhtymään siihen itsekin. On ihmisiä, jotka eivät osaa huolehtia edes itsestään, ihmisiä, joilla ei ole valmiuksia elää ympäröivässä yhteiskunnassa normaalisti. En osoita erityisesti ketään sormella (ei ole minun tehtäväni), mutta väitän, että on erityisen hyvä, että tämmöiset ihmiset eivät lapsia hanki - ainakaan ennenkö oma paketti on kasassa. Lapsi tämmöiseen tilanteeseen todennäköisesti vain pahentaisi tilannetta - ja ennen kaikkea tilanne olisi kurja itse lapselle. Tämä siis on ennen kaikkea lapsen edun tarkastelua. Joku yllä sen jo hienosti sanoikin: asiaa pitäisi tarkastella nimenomaan lapsen edun ja oikeuksien kannalta. Jos ihmisellä ei ole minkäänlaisia valmiuksia huolehtia edes itsestään, ei hänellä taatusti ole rahkeita lapsesta huolehtimiseen. Tällaisista tilanteista ne huostaanotot ja muut ikävät tilanteet yleensä syntyvät - yleensä tuloksena ei ole muksulle tasapainoinen ja turvallinen lapsuus. En suostu siis ottamaan sanaakaan takaisin aiemmasta lauseestani. En sitä paitsi edes väittänyt, että olisin itse kykenevä arvioimaan, kenestä on vanhemmaksi ja kenestä ei (ja miksi väittäisinkään, kun en ole sen alan asiantuntija, vaan ainoastaan yhden tyttölapsen isä). Kunhan vaan totesin, että on ihan hyvä juttu, etteivät kaikki hommaa lapsia, koska on tilanteita ja puitteita, joissa se olisi tulevan lapsen kannalta enemmän tai vähemmän katastrofi. Kiitos kun ymmärsit tällä kertaa. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
McNulty 05.06.2014 21:34:08 | |
---|
Mä en tiedä mitä "kamaa" te pojjaat ootte ostelleet, mutta suosittelen ettette nauti enempää. Tulin teille ku en ihimisihin keherannu mennä. |
Lancelot 05.06.2014 21:40:09 | |
---|
|
Jucciz 05.06.2014 21:55:45 | |
---|
McNulty: Mä en tiedä mitä "kamaa" te pojjaat ootte ostelleet, mutta suosittelen ettette nauti enempää. No, kamaa on auto puolillaan, mut ei se oo sitä samaa. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
markkuilari 05.06.2014 22:59:50 | |
---|
Jucciz: Mutta kyllähän toisaalta on ihan selkeästi ihmisiä, joiden ei todellakaan kannata hommata lapsia - ja on tälllöin pelkästään hyvä, ettei niitä myöskään tule. Täysin samaa mieltä, ja vielä kun ne itse tajuaisivat sen. |
AngieRainbow 05.06.2014 23:01:06 | |
---|
McNulty: Mä en tiedä mitä "kamaa" te pojjaat ootte ostelleet, mutta suosittelen ettette nauti enempää. Legendaarista :D +++ Kiitos päivän nauruista! What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
kid ego 06.06.2014 00:06:42 | |
---|
Jätkät vois poistua mun internetistä esim. nyt. Joo, ostelin kitarakamaa. Tänään kotiutin MXR Micro Flangerin (joka oli rikki, huomenna saan uuden tilalle), MXR Black Label Choruksen, Spectraflexin kolmimetrisen instrumenttikaapelin sekä velcroa. Viime viikolla vaihdoin Fat Fuzz Factoryn OCD:hen, edellisellä viikolla hommasin Wamplerilta Plextortionin ja SLOslortionin, ja vissiin sitä edeltävällä Carl Martin Plexitonen... Kaikenlaista tulee osteltua ja testailtua nyt, kun kahdenkymmenen soittovuoden aikana on jäänyt nämä leikkimishommat aiemmin melko vähälle. Koetan saada pedaalihommat nyt järjestykseen, ennen kuin teetän elokuussa kitaran. "Oon Jari, kun se on Atte." - Linda |
Jucciz 06.06.2014 00:20:02 | |
---|
kid ego: ... kun kahdenkymmenen soittovuoden aikana on jäänyt nämä leikkimishommat aiemmin melko vähälle. En tiiä, onko sanonta "korkojen kera takaisin" tuttu, mutta jotain semmoista oon ollu aistivinani nyt. :D Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
kid ego 06.06.2014 00:26:41 | |
---|
Jucciz: En tiiä, onko sanonta "korkojen kera takaisin" tuttu, mutta jotain semmoista oon ollu aistivinani nyt. :D Tämä on luultavasti juuri sitä! Ei ehkä tietoisesti, mutta kuitenkin. Ja oikeastaan mulla on nyt ekan kerran fyrkkaa ostella leluja - olisi ollut jo pari vuotta sitten, mutta pidin reilut kaksi vuotta taukoa kitaransoitosta. Nappikauppaahan nämä pedaalit ovat verrattuna kitaroihin ja vahvistimiin, joita ei viitsi kerrostalokaksioon läjäpäin hankkiakaan. "Oon Jari, kun se on Atte." - Linda |
Jucciz 06.06.2014 00:34:29 | |
---|
kid ego: Tämä on luultavasti juuri sitä! Ei ehkä tietoisesti, mutta kuitenkin. Ja oikeastaan mulla on nyt ekan kerran fyrkkaa ostella leluja - olisi ollut jo pari vuotta sitten, mutta pidin reilut kaksi vuotta taukoa kitaransoitosta. Nappikauppaahan nämä pedaalit ovat verrattuna kitaroihin ja vahvistimiin, joita ei viitsi kerrostalokaksioon läjäpäin hankkiakaan. Koskaan ei ole huono hetki palata kitaransoiton ja soundien maistelun pariin. Toivotan lämpimästi tervetulleeksi takaisin! :) Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
joku muu sikko 06.06.2014 09:11:56 | |
---|
Mitähänmä ostin viimeksi. Charvel model 1:n. On ällistyttävän hyvä kitara. ja melkein ilmaiseksi myyvät noita pois. |