Topa- 04.06.2014 15:26:23 | |
---|
|
Arkka 04.06.2014 15:35:38 | |
---|
|
Rhapa 04.06.2014 17:14:41 | |
---|
Mikä vitun mogwai =DDDD |
apropoo 04.06.2014 17:31:56 | |
---|
Rhapa: Mikä vitun mogwai =DDDD Myykööt ensin sata miljoonaa levyä, sitten sopii tulla avautumaan :) |
Mogwain mukulat aika lapsellisia, hävettää nyt omistaa niiden levyjä. Huono huumoribändi. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Meadow 04.06.2014 18:43:29 (muokattu 04.06.2014 18:43:53) | |
---|
Poltin Mogwai-paitani. Se sattui olemaan päälläni kun sytytin sen, mutten riisunut sitä koska minähän en tuon bändin nimeä kantaviin tuotteisiin enään koske. |
Ali 04.06.2014 18:43:44 | |
---|
Mielipidehän on toki bändin imagon kanssa linjassa, mutta onhan tollasten laukominen aika lapsellista. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less."
Last.fm
Twitter |
EilaPertti 04.06.2014 19:38:57 | |
---|
Meadow: Poltin Mogwai-paitani. Se sattui olemaan päälläni kun sytytin sen, mutten riisunut sitä koska minähän en tuon bändin nimeä kantaviin tuotteisiin enään koske. Itse kostin Mogwaille warettamalla bändin koko tuotannon ja sen jälkeen deletoimalla sen rituaalinomaisesti. Lohduttaa tieto, että jos Mogwain jäsenet tulevat tähän ketjuun haukkumaan Larsia, saavat he jäähyn. "Its either blue cheese with wings or go fuck your mother".
-Joey Diaz |
VIPMetal 04.06.2014 20:05:55 | |
---|
En oo ikinä kuullukkaan Mogwaista, Metallicasta sen sijaan olen. Aika nolot lausunnot pojilta. Varmaan ketään kiinnostaa vaikka on multi-instrumentaali, itekki osaan vähän pianoa ja sähkistä sekä huuliharppua. Pakko varmaan alkaa haukkua Larssia. No nää on näitä. 15 min julkisuudessa, kun haukutaan samaan aikaan soittava super-bändi. Myykää mulle joku akustinen kitara, pikaviestiä kiitos! Kokopuukansi vähimmäisvaatimus. |
VIPMetal 04.06.2014 20:06:58 | |
---|
VIPMetal: En oo ikinä kuullukkaan Mogwaista, Metallicasta sen sijaan olen. Aika nolot lausunnot pojilta. Varmaan ketään kiinnostaa vaikka on multi-instrumentaali, itekki osaan vähän pianoa ja sähkistä sekä huuliharppua. Pakko varmaan alkaa haukkua Larssia. No nää on näitä. 15 min julkisuudessa, kun haukutaan samaan aikaan soittava super-bändi. E: varmaan onnistuivat tarkoituksessaan: Nyt tiedän Mogwai -bändin. Tiedän karttaa siis. Myykää mulle joku akustinen kitara, pikaviestiä kiitos! Kokopuukansi vähimmäisvaatimus. |
Artturi 04.06.2014 20:22:30 | |
---|
Mogwain piisi on muuten siinä Teemalta tulevassa huippuhyvässä Kuolleista Palanneet sarjassa http://www.youtube.com/watch?v=BYSdLYmfQG4 Jaa mutta takaisin Metallicaan... Olipahan Hietsussa hyvä keikka vaikka olosuhteet olivatkin kovasti vastaan! |
Meadow 04.06.2014 20:38:32 | |
---|
Artturi: Mogwain piisi on muuten siinä Teemalta tulevassa huippuhyvässä Kuolleista Palanneet sarjassa http://www.youtube.com/watch?v=BYSdLYmfQG4 Jaa mutta takaisin Metallicaan... Olipahan Hietsussa hyvä keikka vaikka olosuhteet olivatkin kovasti vastaan! Muistaakseni sarjan koko soundtrack on Mogwain käsialaa. Kova bändi kyllä, aika vitun paljon parempi ja mielenkiintoisempi kuin Metallica vuoden '88 jälkeen. |
VIPMetal 04.06.2014 20:40:44 | |
---|
Meadow: Muistaakseni sarjan koko soundtrack on Mogwain käsialaa. Kova bändi kyllä, aika vitun paljon parempi ja mielenkiintoisempi kuin Metallica vuoden '88 jälkeen. Niin on. Tosi mielenkiintoinen. Jopa pioneeri. Luoneet aivan oman genren. Myykää mulle joku akustinen kitara, pikaviestiä kiitos! Kokopuukansi vähimmäisvaatimus. |
Tympee Huttunen 04.06.2014 20:52:51 | |
---|
Meadow: Muistaakseni sarjan koko soundtrack on Mogwain käsialaa. Kova bändi kyllä, aika vitun paljon parempi ja mielenkiintoisempi kuin Metallica vuoden '88 jälkeen. Tosi hyvä sarja, mutta toi soundtrack on niin hiilipaperikopiota alan jutuista, että Gremlinsit iskee yöaikaan. |
VIPMetal 04.06.2014 21:01:17 | |
---|
Lastinen: Tosi hyvä sarja, mutta toi soundtrack on niin hiilipaperikopiota alan jutuista, että Gremlinsit iskee yöaikaan. Hei vähän rajaa. Jos mietitään, niin The Beatles, Rolling Stones, Jimi Hendrix, Led Zeppelin, Black Sabbath, Abba, Van Halen, Guns 'n' Roses, Nirvana, Korn, Linkin Park ja Mogwai. Siinä kaikki lipunkantajat. Myykää mulle joku akustinen kitara, pikaviestiä kiitos! Kokopuukansi vähimmäisvaatimus. |
Topa- 04.06.2014 21:05:40 | |
---|
Lähinnähän tuossa kritisoitiin sitä että glastonburyn historian ensimmäinen päälavalla esiintyvä metalliakti on nimenomaan metallica, ja kaikki tietää kuinka väsynyt bändi on kyseessä. vituttais muaki soittaa samaan aikaan kun kitaraa virittäessä kuuluu larsin melkein-tahtiin-osuvat basarit. |
Arkka 04.06.2014 22:08:10 | |
---|
Topa-: Lähinnähän tuossa kritisoitiin sitä että glastonburyn historian ensimmäinen päälavalla esiintyvä metalliakti on nimenomaan metallica, ja kaikki tietää kuinka väsynyt bändi on kyseessä. vituttais muaki soittaa samaan aikaan kun kitaraa virittäessä kuuluu larsin melkein-tahtiin-osuvat basarit. Sulla on negatiivinen asenne. |
Funkånaut 05.06.2014 00:55:31 | |
---|
Arkka: Sulla on negatiivinen asenne. Käyttäisin termiä realistinen. Vain kolme kertaa olen joutunut käyttämään ehkäisyä, eikä kertaakaan ole tullut minkäänlaista sukupuolitautia. Minä olen koirilta oppinut, että ensin pitää haistaa ennen kuin saa maistaa. - Pekka Siitoin |
Jucciz 05.06.2014 01:46:44 | |
---|
JPursiainen: Häiritseeks ketään muuta et James unohti tos Frayed Endsis, että viimene kertsi on "myself is after me" eikä "everyone's after me"? Se on kumminkin se viimenen koukku koko kappaleessa, vähän niinku And Justice for Allin "I can't believe the price, we pay.." Täällä toinen, jota jäi kaivelemaan tuo. Tärkeä lyriikkakoukku, joka jäi puuttumaan. :( Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
Arkka 05.06.2014 02:01:12 | |
---|
Funkånaut: Käyttäisin termiä realistinen. Ei kai realistia moinen vituttaisi? |