Jii 01.06.2014 19:02:28 | |
---|
semmoinen jonka kanssa näytän hyvältä. soitto toimii ja kitara soi kun ajatus. And I can't help but love the stench of loss... |
Stone 01.06.2014 20:59:11 | |
---|
"If you want heavy metal, listen to John Lee Hooker, listen to that motherfucker play. Thats heavy metal. Thats armour"! - Keith Richards |
Funkånaut 01.06.2014 21:06:21 | |
---|
Vain kolme kertaa olen joutunut käyttämään ehkäisyä, eikä kertaakaan ole tullut minkäänlaista sukupuolitautia. Minä olen koirilta oppinut, että ensin pitää haistaa ennen kuin saa maistaa. - Pekka Siitoin |
Sajamon 01.06.2014 21:08:39 | |
---|
Ainoa kasassa oleva ja toimiva kitara: Les Paul, isäukon ensimmäisestä kitarasta uudelleen kasattu(Bodi, tallamikki ja osa raudoista alkup.) Stratostakin tulossa hyvä...! Ellei parempi ;) Ku sais vain aamulla nukkua ja päivät soitella. |
Sarko 01.06.2014 21:49:28 | |
---|
Telecaster. Funktionaalisin ja paras. "You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart |
VIPMetal 01.06.2014 22:47:59 | |
---|
Saako Telestä mikkien vaihdolla muutakin soundia kuin sitä perus-Teleä?? Nimittäin komiahan se on!! Myykää mulle joku akustinen kitara, pikaviestiä kiitos! Kokopuukansi vähimmäisvaatimus. |
Funkånaut 01.06.2014 22:53:49 (muokattu 01.06.2014 22:57:37) | |
---|
VIPMetal: Saako Telestä mikkien vaihdolla muutakin soundia kuin sitä perus-Teleä?? Nimittäin komiahan se on!! Meikällä saa Telen mikit sarjaan keskenään. Ei kuulosta enää perinteiltä Teleltä. E: Luonnollisesti saa myös rinnan soimaan keskenään, sekä kaula/talla keskenään. Tallassa melko tyypillinen Tele-soundi. Vain kolme kertaa olen joutunut käyttämään ehkäisyä, eikä kertaakaan ole tullut minkäänlaista sukupuolitautia. Minä olen koirilta oppinut, että ensin pitää haistaa ennen kuin saa maistaa. - Pekka Siitoin |
hallu 01.06.2014 23:01:00 | |
---|
VIPMetal: Saako Telestä mikkien vaihdolla muutakin soundia kuin sitä perus-Teleä?? Nimittäin komiahan se on!! Saapi tietenkin ja varmemmaksi vakuudeksi voi vaihtaa sen tallalevyn, joka kuulemma vaiktuttaapi siihen soundiin myös perustelemäisesti. Ei onni tule ostamalla. Onni tulee soittaen ja lauluja tehden |
Lukitsen vastaukseksi Stratocaster. Se kaulamikkisoundi on vaan niin totaalista parhautta mulle. Puhtaana, reunalla, od:na, fuzzina, whatever... Parhaimmat kitarasointini läpi vuosien olen saanut englantilaisvalmisteisilla Marsalkka-putkivahvistimilla ja keltaisilla POMO-yliajopolkimilla. |
GiovanniDiRondo 02.06.2014 13:37:08 | |
---|
Telecaster Custom. Se on käteen ja kroppaan sopiva, hyväsaundinen ja säätimien ja kaula-humbuckerin vuoksi siinä on saundillisia variaatioita. Soittotyyli on country-, jazz-, ja rautalanka-vaikutteinen, myös telen tallamikki-saundi komppien hakkaamisessa on ainutlaatuinen. Les Paulista en pidä, ei sovi soittotyyliin, epämukava. Mun sormille pitkä skaala sopii paremmin. Stratossa on liikaa mikrofoneja ja vibra-talla ei myöskään sovi mulle. Jostain syystä en myöskään pidä siitä miltä se tuntuu hihnassa. |
KUNU 02.06.2014 15:51:17 | |
---|
Music Man Petrucci signaturet Suhr Modern PRS Custom 24 Lyhyestä virsi kaunis |
Ali 02.06.2014 16:06:09 | |
---|
1. Tele. Tarkempaa varianttia en vielä toistaiseksi osaa sanoa. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less."
Last.fm
Twitter |
TonyH 02.06.2014 16:16:47 (muokattu 02.06.2014 16:17:58) | |
---|
Tänään se on uutuuttaan ehdottomasti tämä: http://oi61.tinypic.com/29d74tl.jpg Huomenna ehkä taas Lespa, Dobro tai joku muu... Fiilislaji - ainakin mulle, kun vain omaksi ilokseni näppäilen. :-) |
Jucciz 03.06.2014 03:11:49 | |
---|
Jeszse: Vuosi sitten en olis uskonu nimeäväni yhtään telee edes top kymppiin. Suunta on hyvä. Seuraavaksi metsästätkin sitten Princetonin, Deluxen tai jonkun muun perinnevahvistimen. Telecaster on mainio kitara, jolla soittaa mitä vaan. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |