Prophet 11.01.2014 09:25:38 | |
---|
|
EP 11.01.2014 09:47:49 | |
---|
|
Prophet 05.05.2014 23:28:09 | |
---|
|
EP 06.05.2014 06:11:28 | |
---|
|
Prophet 06.05.2014 08:58:28 | |
---|
EP: Joo ne pitää kaikki kerätä Tammelantorille ja polttaa! :D Ratinan suvantoon tai Kolera-altaaseen. |
KoskPaavo 06.05.2014 13:29:54 | |
---|
Vihapuheelta nyt tuntuu jo, näin SM-ykkösenä kommentoin. "Quidquid Latine dictum sit, altum videtur." |
EP 06.05.2014 15:31:56 | |
---|
Prophet: Ratinan suvantoon tai Kolera-altaaseen. Mut ne soi sielläkin? ..ainakin viikon! |
jajuhani 08.05.2014 16:33:07 | |
---|
Mitä nyt tähänkin ketjuun sanoisi? No ei sitä veroa kuitenkaan - harmonikka on hieno soitin! Ellei tiedä minne on menossa, päätyy todennäköisesti jonnekin muualle. |
EP 08.05.2014 16:39:09 | |
---|
..harmonikka on hieno soitin! On ja kestää vit*uilun ..siis huumorin, eikö? |
half 09.05.2014 21:56:32 (muokattu 09.05.2014 21:56:54) | |
---|
Haitari ei ole soitin, vaan elämäntapa kuten olutkin. http://www.youtube.com/watch?v=20pCwQC6pWw |
Kuusnelonen 09.05.2014 22:17:51 | |
---|
half: Haitari ei ole soitin, vaan elämäntapa kuten olutkin. Ei mitään lisättävää. |
pekkajau 09.05.2014 22:49:20 (muokattu 09.05.2014 22:51:56) | |
---|
half: Haitari ei ole soitin, vaan elämäntapa kuten olutkin. Piti aikoinaan opetella haitarinsoittoa siksi että pääsisi sisään rumarillumarei kulttuuriin. Sepä olikin aika hieno kulttuuri! |
Qsine 01.06.2014 21:10:51 | |
---|
Korviin kantautui vahingoßa taas jonkun yölinnun mukana sitä haitarinsoittotyyliä, jolle jaksoin vielä takavuosina olla ärsyyntynyt, mutta nyt, gandalfoiduttuani, tyydyn bestwisseröimään, että antaa pojan rykiä vaan, ehkä ne karvat kasvaa koskettimiin sitten joskus. Tarkoitan tietenkin sitä ilmeisesti jotain mystistä "rempseyttä" duurihumpissa tavoittelevaa aksentuaalista kestonelisointuhöttöötystä, jossa takapotkut on unohdettu sinne Meksikon rajalle tullin hanuritarkastuksen jälkimainingeissa. Ikäänkuin yritetään kuulostaa mahdollisimman Veli-Matti Järvenpäältä tai/ja Flaco Jimeneziltä, muttei oikein uskalleta tyylillisesti ns. täysin palkein, koska raimot ja pirjot voivat äityä äänestämään jaloillaan ja kukkaroillaan, joten tuloksena on vain ja ainoastaan julmetunmoista räimimistä, jossa sävelten väliin ei jätetä ainuttakaan taukoa, vaan raastavan master-äänikerran liimaa sitäkin enemmän. Ja tämän kultainenharmonikkasaundin kaupan päälle tulee tietenkin livetilanteessa aina hymy, vaikka olisi mutsi jäänyt just' flyygelin alle. Harmonikka-asioissa minä äänestän Väyrystä. http://www.jannekuusinen.net http://jannekuusinen.blogspot.fi http://shitegeistcomics.blogspot.fi https://twitter.com/janne6nen www.google.com/+JanneKuusinen |
Qsine: Korviin kantautui vahingoßa taas jonkun yölinnun mukana sitä haitarinsoittotyyliä, jolle jaksoin vielä takavuosina olla ärsyyntynyt, mutta nyt, gandalfoiduttuani, tyydyn bestwisseröimään, että antaa pojan rykiä vaan, ehkä ne karvat kasvaa koskettimiin sitten joskus. Tarkoitan tietenkin sitä ilmeisesti jotain mystistä "rempseyttä" duurihumpissa tavoittelevaa aksentuaalista kestonelisointuhöttöötystä, jossa takapotkut on unohdettu sinne Meksikon rajalle tullin hanuritarkastuksen jälkimainingeissa. Ikäänkuin yritetään kuulostaa mahdollisimman Veli-Matti Järvenpäältä tai/ja Flaco Jimeneziltä, muttei oikein uskalleta tyylillisesti ns. täysin palkein, koska raimot ja pirjot voivat äityä äänestämään jaloillaan ja kukkaroillaan, joten tuloksena on vain ja ainoastaan julmetunmoista räimimistä, jossa sävelten väliin ei jätetä ainuttakaan taukoa, vaan raastavan master-äänikerran liimaa sitäkin enemmän. Ja tämän kultainenharmonikkasaundin kaupan päälle tulee tietenkin livetilanteessa aina hymy, vaikka olisi mutsi jäänyt just' flyygelin alle. Harmonikka-asioissa minä äänestän Väyrystä. Juu, olisko mitään näytettä tuosta niin osaa varoa? |
Prophet 02.06.2014 07:17:35 (muokattu 02.06.2014 07:18:11) | |
---|
Kultainen Harmonikka lähestyy. Ei ehkä näy tv:stä? |
KoskPaavo 02.06.2014 19:09:31 | |
---|
Prophet: Kultainen Harmonikka lähestyy. Ei ehkä näy tv:stä? Taattu kikka olis että näkyis ; naiset soittaa alastomina. "Quidquid Latine dictum sit, altum videtur." |
Eläkeläissoittaja 03.06.2014 13:23:38 | |
---|
Lapsuudessani kotona oli eri soittimia, mutta ei pianoa koskaan ja siitä olen ollut katkera koko ikäni. No kurttu tuli sitten soittimiseni pitkäksi aikaa, kun isälläni oli niitä ja soitti nitä miten soitti ja keikoillakin kävi. Isäni teki kätevänä käsistään mm. itselleen havajikitaran ja soitti sitä kohtuuhyvin. Ei minusta mitään mestaria haitarinsoitossa tullut, mutta leipää silläkin tienattiin vuosia eri keikolla. Basistina työskentelin loppuajan tanssimuuskkourallani ja harmonikan soitosta oli kyllä hyötyä senkin soitossa, kun oli jo tietoa sen verran harmoniasta ja soinnutuksesta sähköbassonsoittoa ajatellen, että loppuvuosinani olin jo aika hyvä basisti ja nuoteistakin soitto onnistui ok. Harmonikan vielä omistan, mutta bassoni myyntiä olen katunut eli sellaista en enää omista. Musantekoa harrastan vain nyt pikkupajassani laitteineni. :) |
EP 03.06.2014 15:24:48 | |
---|
Prophet: Kultainen Harmonikka lähestyy. Ei ehkä näy tv:stä? Ylelle vaan postia, itse oon jo lähettäny! |
baron 03.06.2014 22:26:37 | |
---|
Eläkeläissoittaja: Lapsuudessani kotona oli eri soittimia, mutta ei pianoa koskaan ja siitä olen ollut katkera koko ikäni. Ihan sama: aina oon halunnut flyygeliä ja nyt mulla vihdoinkin on: 60 vuotta liian myöhään!! You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
pekkajau 05.06.2014 00:02:34 | |
---|
baron: Ihan sama: aina oon halunnut flyygeliä ja nyt mulla vihdoinkin on: 60 vuotta liian myöhään!! Mulla on tuo ihan sama ongelma lottovoiton kanssa! Pitää vielä vartoilla varmaan 10 vuotta. |