Aihe: Metallica
1 2 3 4 5267 268 269 270 271497 498 499 500 501
Oan
31.05.2014 18:29:46
PsychedelicWarlord: Sen sijaan se ,että samat heput jotka silloin aikoinaan karjui "pitkätukat parturiin" ja piti vaikkapa Metallicaa "kamalana möykkänä" on nykyjään niin heviäijää,niin heviäijää.Se on minusta hieman karsastettavaa. Tiedän muutaman tällaisen tapauksen..

Hyi saatana, ihmiset muuttuvat ja käyttäytyvät ennakko-oletusteni vastaisesti!
Ihmiselle kaikkein tärkein maailmassa on DÄGÄ.
jazzmies
31.05.2014 18:44:56
PsychedelicWarlord: Ei mua haittaa ollenkaan se ,että tullaan fiilistelemään nuoruusmuistoja ja otetaan ehkä jälkipolveakin mukaan tsekkailemaan.

Itse saavuin paikalle hieman kauhunsekaisin ennakko-odotuksin, mitä tulee viimeisen 20 vuoden livepätkiä kuulleena. Pari kappaletta hieman onnahteli alussa ja sai hieman pelkäämään, että pettyisinkö, mutta en pettynyt. Nillä on muutama asia, mitä olen aina arvostanut: sitoumus, palo, biisit ja Hetfieldin hetkessä oleminen. Ei siitä voi kuin tykätä ja yhä siinä on sitä vaaran tuntua. Ja erinomainen basisti!
"Ego on kuin hattu. Olisi aina kohteliasta ottaa hattu pois päästä aina kun tapaa toisia ihmisiä."
lukethesis
31.05.2014 19:25:15
T_V_H: Olihan tämä nyt sarkasmia?

Musiikkia voi myös kuunella ja nautiskella, kaikki tyylillään.

E: Tällä yritän siis sanoa että mielestäni kukaan ei ole velvoitettu olemaan "menossa" .

Samaa mieltä. "Kovemmankin" menon keikoista voi ihan hyvin nauttia istumapaikoilla tekemättä kuuntelun lisäksi yhtään mitään. :-) Toisaalta, joskus myös eturivin tienoilla hillumisessa on hohtonsa sopivan artistin kohdalla.

Kommenttina tuohon "koko perheen kesäjuhlat" -heittoon - esim. itse olen kaukana "hevarista", tai edes Metallica-fanista sanan varsinaisessa merkityksessä, mutta kyseinen orkesteri on silti musiikillisesti tapaus joka pitäis nähdä kerran elämässään. Jäi kuitenkin tällä(kin) kertaa väliin, lähinnä surkean sään ja muiden artistien kiinnostamattomuuden vuoksi...
xjas73
31.05.2014 19:25:15

phiit: Millaiset keikat? Kokoperheen kyläjuhliahan nää on nykysin enemmän kuin rock/hevi konsertteja ;)

No vaikka Metallican tai ihan minkä vaan muun ison bändin keikat. Onneksi näihin ei ole pakko mennä.
Musta Arkipyhä
31.05.2014 19:43:01 (muokattu 31.05.2014 19:44:16)
Oan: Hyi saatana, ihmiset muuttuvat ja käyttäytyvät ennakko-oletusteni vastaisesti!

Ei tossa siitä ole kysymys vaan siitä ,että fanitetaan kun muutkin fanittaa.Ei siksi ,että jotenkin pidettäisiin siitä musiikista.Ja jos musiikin diggailun motiivi on pelkästään tuo niin ollaan minusta väärillä teillä.
"I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva"
Hetfield
31.05.2014 20:00:12

T_V_H: E2: Löytyykö tuosta keikasta mistään filminpätkää? Siis jotain muuta kuin kännykällä kuvattua.

http://www.metallica.com/tour_overview.asp

Tuonne ja vissiin Youtubeenkin pykälää paremmalla laadulla lisätään joku video Helsingistä viimeistään ensi viikolla.
"I hope you've had all the children you want... 'Cause this is gonna blow your balls off."
T_V_H
31.05.2014 20:07:12
Hetfield: http://www.metallica.com/tour_overview.asp

Tuonne ja vissiin Youtubeenkin pykälää paremmalla laadulla lisätään joku video Helsingistä viimeistään ensi viikolla.

Kiitoksia, lähinnä kyllä elävää kuvaa etsin. Pitääpi sitten ensi viikolla katsella.
Hetfield
31.05.2014 20:12:37

T_V_H: Kiitoksia, lähinnä kyllä elävää kuvaa etsin. Pitääpi sitten ensi viikolla katsella.

Joo ei oikein muuta vielä olekaan, kuin yleisön kuvaamia klippejä.
"I hope you've had all the children you want... 'Cause this is gonna blow your balls off."
Jucciz
01.06.2014 00:52:13
Sitä suosionosoitusten määrää kun Lasse ei mainittavasti sössinyt Frayedin keskivaiheen "pra-tuut-pra-tuut-präppädä-tööt-tööt"-rumpubreikkiä.

Mutta mitä ihmettä tapahtui siellä snare + lattiatomi -nostatuksessa juuri ennen lopetusta?
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
Börje
01.06.2014 10:59:02
Jucciz: Mutta mitä ihmettä tapahtui siellä snare + lattiatomi -nostatuksessa juuri ennen lopetusta?

Larssi ei vaan jaksanu kauheen nopeesti vetää sitä kohtaa, tempo tippu ja muut ei pysyny ihan messis.
Funkånaut
01.06.2014 12:14:54

lukethesis: Kommenttina tuohon "koko perheen kesäjuhlat" -heittoon - esim. itse olen kaukana "hevarista", tai edes Metallica-fanista sanan varsinaisessa merkityksessä, mutta kyseinen orkesteri on silti musiikillisesti tapaus joka pitäis nähdä kerran elämässään. Jäi kuitenkin tällä(kin) kertaa väliin, lähinnä surkean sään ja muiden artistien kiinnostamattomuuden vuoksi...

Itse olen kerran nähnyt 2007 ja toivoisin, että rahani olisin laittanut johonkin parempaan käyttöön. :)
Vain kolme kertaa olen joutunut käyttämään ehkäisyä, eikä kertaakaan ole tullut minkäänlaista sukupuolitautia. Minä olen koirilta oppinut, että ensin pitää haistaa ennen kuin saa maistaa. - Pekka Siitoin
joku muu sikko
01.06.2014 13:35:20 (muokattu 01.06.2014 13:37:01)
lukethesis: kyseinen orkesteri on silti musiikillisesti tapaus joka pitäis nähdä kerran elämässään. Jäi kuitenkin tällä(kin) kertaa väliin, lähinnä surkean sään ja muiden artistien kiinnostamattomuuden vuoksi...

Ilman muuta kannattaa, tai olisi kannattanut ainakin. Itse olin Areenan keikalla, paidasta päätellen Load kiertue eli juuri se mistä on se Cunning Stunts live dvd jossa on se Hollywood tyylin palava roudari/sähköt meni- show. Lava oli keskellä jäätä ja ihan mieletön energia bändillä. se oli Black albumin jälkeistä kulta-aikaa ja soitosta kyllä kuuli että keikkoja oli tullut soitettua viime aikoina. Metallica toimii parhaiten tuollaisessa sisähallissa missä bändin energia välittyy hyvin yleisölle.
Arkka
01.06.2014 14:14:02

joku muu sikko: Ilman muuta kannattaa, tai olisi kannattanut ainakin. Itse olin Areenan keikalla, paidasta päätellen Load kiertue eli juuri se mistä on se Cunning Stunts live dvd jossa on se Hollywood tyylin palava roudari/sähköt meni- show. Lava oli keskellä jäätä ja ihan mieletön energia bändillä. se oli Black albumin jälkeistä kulta-aikaa ja soitosta kyllä kuuli että keikkoja oli tullut soitettua viime aikoina. Metallica toimii parhaiten tuollaisessa sisähallissa missä bändin energia välittyy hyvin yleisölle.

Siis jäähallissa -96 varmaan? Tuo olis ollut hieno nähdä kyl.
Seba
01.06.2014 15:00:01

Arkka: Siis jäähallissa -96 varmaan? Tuo olis ollut hieno nähdä kyl.

Oli hieno keikka kyllä, 3 erillistä lavaa jne komea show.
kävin katsomassa kyllä
sustain65
01.06.2014 15:02:03
Arkka: Siis jäähallissa -96 varmaan? Tuo olis ollut hieno nähdä kyl.

Kyllä, varsin hieno kokemus!
Alex_K
01.06.2014 16:07:40
sustain65: Kyllä, varsin hieno kokemus!

Itsehän olin silloin vasta 11v.. Olisihan se ollut mahtavaa nähdä edes kerran tämä poppoo täydessä mantrassa, eikä tällaista metallika-perhe -tyylistä menoa..
Kateellisena katselen 86 Master of puppets kiertuetta, jolloin autot oli autoja, musiikki musiikkia ja elämä ilman kännykkää oli kyläilemistä. Olen syntynyt väärällä vuosikymmenellä.
"osaan soittaa onen intron"
bedlam
01.06.2014 16:32:01

Seba: Oli hieno keikka kyllä, 3 erillistä lavaa jne komea show.
kävin katsomassa kyllä

Itsehän en etukäteen tiennyt tuosta "katastrofishowsta", joten hetken aikaa tuli suu auki ihmeteltyä että mitä tapahtuu :D Hyvä spektaakkeli kyllä.
http://www.petrilampela.net
sustain65
01.06.2014 16:32:15
Alex_K: Itsehän olin silloin vasta 11v.. Olisihan se ollut mahtavaa nähdä edes kerran tämä poppoo täydessä mantrassa, eikä tällaista metallika-perhe -tyylistä menoa..
Kateellisena katselen 86 Master of puppets kiertuetta, jolloin autot oli autoja, musiikki musiikkia ja elämä ilman kännykkää oli kyläilemistä. Olen syntynyt väärällä vuosikymmenellä.

Noh, itse olin silloin jo naimisissa ja vaikkei lapsia vielä ollutkaan, niin perhehän se on pienikin perhe - vaimoni tykkäsi ja tykkää edelleen Metallicasta ja yhdessä tuolla oltiin.

Älä suotta haikale 80-lukua, ei sen nykyiseen verrattuna ainakaan parempi ollut. Mutta kyllä toki Metallica oli silloin tuossa konsertissa ihan iskussa.
StJerky
01.06.2014 19:42:17
bedlam: Itsehän en etukäteen tiennyt tuosta "katastrofishowsta", joten hetken aikaa tuli suu auki ihmeteltyä että mitä tapahtuu :D Hyvä spektaakkeli kyllä.

Silloin tuli vielä joskus jotain yllätyksiäkin kun ei netissä ihan kaikki vielä silloin heti ollut.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)