Aihe: Mad Professor pedaalit
1 2 3 4 510 11 12 13 14 15 16
Laulava Kylätohtori
07.04.2014 13:06:36
Muovinen: Minä käytän SHODia jo valmiiksi säröisen Rockerverbin boostaamiseen. Orange on luonteeltaan tummahko ja SHOD avaa sitä soundia hienosti. Nuoteille tulee enemmän tilaa soida. Asetuksena mulla on sellainen melkein clean-boost, eli gainit ihan vähän auki ja levelit melkein täysillä. Focus klo 10. Orangesta basso klo 11, middle klo 13, treble klo 11 ja gain klo 13. Kitarassa semikuuma humppari tai P90, kumpikin toimii loistavasti.

Torilla meni vissiin just halvalla SHOD, kun minä en vähään aikaan ollut kyttäämässä :/ Omani on siis klooni.

Siellä meni muutaman päivän sisällä ainakin kaksi PCB:tä satasella ja yksi HW 120 eurolla... :)
Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
Muovinen
07.04.2014 13:08:44

Laulava Kylätohtori: Siellä meni muutaman päivän sisällä ainakin kaksi PCB:tä satasella ja yksi HW 120 eurolla... :)

Ai saakeli! PCB ei tosin kiinnosta. Se tuntuis ton mainion kloonin jälkeen downgreidaukselta. Se yks 85 euron LGW:kin meni ihan nenän edestä joku viikko takaperin...
kimurantti1
07.04.2014 19:01:31
Gabe: Nyt on mielenkiinnosta pakko kysyä mihin toiseen merkkiin viittaat? Ja meinaatko että kyseiset myyjät johdattavat ostajaehdokkaita harhaan väittämällä tuotteen olevan parempi kuin se oikeasti on?

En mä halua myyjien mahdollisia tarkoitusperiä ruveta listaamaan - mistäpä mä voisin niitä tietää, ja paremmuushan on makuasia. Mutta kaikki myynnissä olevat kamppeethan on parasta ikinä, kitarat valikoituja huippuyksilöitä jne, ainakin ennen kuin ne on saatu myytyä. ;-) Jos mä kehtaan vihjailla niin kehtaan kyllä sanoa saman asian suoraankin, oletin kiertoilmaisun olevan niin itsestään selvä ettei sitä sen kummemmin tarvi avata. Bluetonehan se Mad Professorin ohella on toinen kotimainen merkki, josta näillä palstoilla koko ajan puhutaan. Enkä mä tällä ota kantaa millään tavalla näiden merkkien tuotteisiin, vaan hallitsemattoman vuolaaseen hehkutukseen ja siihen nurinkurisuuteen, että silti ne kamppeet on myynnissä puolen vuoden sisään hankinnasta.

Mitä tulee Mad Professorin pedaaleihin, niin on mulla niitä ollut testissä. Oon Kylätohtorin kanssa samaa mieltä SHOD:sta. Se on tosi hyvä purkki, kunhan vaan omat odotukset on realistiset - tän säikeen perusteella jos lähtee pedaalikaupoille, saattaa tulla iso pettymys. Hyvä se on silti, parasta SHOD:ssa on tosiaankin raikkaus. Bändin soundissa ja kokonaismixissä on aina helpompi, jos soundi on vähän liian kirpakka. Yläpäätä on etupäästä helppo leikata, jälkikäteen on paljon vaikeampi lisätä sellaista hyvää presenceä.

Toinen mistä oon ollut mehuissani on Tiny Orange Phaser. En itse omista, mutta harkinnassa on. Siinä on jotain tehty oikein, pitää soundin lihavana mutta selkeänä, ei hukkaa mitään. Moni phaser tekee soundista sellaisen jäsentymättömän ujelluksen, joka vaan hukkuu bändin sekaan.

Laulava Kylätohtori: Eli minusta hypetys on vaan mennyt vähän yli, siinä kaikki.

Ja tää juuri oli mun pointti. Samaan ilmiöön toki törmää muissakin merkeissä, esim. noissa Suhrin kitaroissa joita multakin pari kipaletta löytyy. Silloin kun mä ensimmäisen Surffini ostin, ei ollut toivoakaan että sellaisen olisi voinut napata tuolta torilta. Parin viime vuoden sisään niitä ilmestynyt torille enemmän kuin koskaan aiemmin. Niissäkin hype on mennyt aivan svidusti yli, porukat speksaa ja tilailee mielikuvien perusteesteella kitaroita, venaa iät & ajat soittimen valmistumista ja sitten kun se luuttu on vihdoinkin lapasessa saattaa tulla iso pettymys. Ei sen takia että se kampe olisi jotenkin huono, vaan sen takia että omat odotukset kaiken hallitsemattoman nettihypen johdosta on vaan niin verrattoman epärealistiset.

Laulava Kylätohtori: Ei herneitä nenään...

Ei missään nimessä ja sama kehoitus puolintoisin, ei tää niin vakavaa oo. :-) Kyllä mä tota itsekin teen, että hommaan jotain testiin "kun tilaisuus tuli" ja sitten se menee myyntiin. Joku aika sitten myin Cornfordin Hurricanen aivan samasta syystä kuin sä ilmeisesti ton 5E3:n. Oli sen Cornfleiksi mulla muutaman vuoden ja soitin sillä jonkun about 70 keikkaa. Pirun hyvä vehje, mutta headroomia ei ollut omaan käyttöön tarpeeksi. Onhan sitä hyviä kamppeita maailma täynnä ja kaikki ne ei silti ole mun makuun. Nytkin itseasiassa pitäisi laittaa kamaa torille. "Ostakaa valikoituja huippukamppeita, tää on parasta mitä oon ikinä saanut käsiini mutta kun veri vetää silti kokeilemaan jotain muuta jne." :-D
Piecemaker // "Practice cures most tone issues." -John Suhr
Shredator
07.04.2014 19:37:47

kimurantti1:
Toinen mistä oon ollut mehuissani on Tiny Orange Phaser. En itse omista, mutta harkinnassa on. Siinä on jotain tehty oikein, pitää soundin lihavana mutta selkeänä, ei hukkaa mitään. Moni phaser tekee soundista sellaisen jäsentymättömän ujelluksen, joka vaan hukkuu bändin sekaan.

Palatakseni asiaan: Tämä on loistava purkki. Kerrassaan miellyttävän musikaalinen ja monipuolinen phaser. Kallis on joo, mutta ei ole tullut parempaakaan vastaan. Tuskin tuleekaan.
Musiikissa tärkeintä on se, että nuotteja soitetaan paljon ja nopeasti.
Gabe
07.04.2014 23:53:00
kimurantti1: saattaa tulla iso pettymys. Ei sen takia että se kampe olisi jotenkin huono, vaan sen takia että omat odotukset kaiken hallitsemattoman nettihypen johdosta on vaan niin verrattoman epärealistiset.

Täytyy olla samaa mieltä. Eihän nuo mitään taikalaatikoita ole hyvätkään pedaalit ja parhaatkin kitarat ovat vain puuta. Kannattaa olla oma järki mukana ostoksissa ja testailla ehdokkaat mahdollisuuksien mukaan etukäteen. Moni on myös aika laiska opettelemaan niiden omien kamppeiden käyttöä, jää aika paljon löytämättä jos muutaman viikon jälkeen jo luopuu. Mutta hyvä teksti ja hyviä ajatuksia, naputin plussan.
Laulava Kylätohtori
08.04.2014 09:26:49
kimurantti1: ...

Täysin samaa mieltä. Oli sen verran hyvin kiteytetty tämä asia, että napsautin plussan...
Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
iec
08.04.2014 10:57:15

Kimurantt1: Naulan kantaan osuit ja plussa paukahti myös täältä. Odotukset ovat usein korkeammalla nettihypen ansiosta. Ja soitto lähtee kuitenkin sormista :) Mukava se on kuitenkin paikata omaa huonoa soittotaitoa hyvillä kitarakamppeilla (nimim. omakohtaista kokemusta on...)

Nettihypessä on kuitenkin se hyvä puoli, että tuskin ne kehutut roippeet sieltä aivan huonoimmasta päästä ovat, eli ovat hyviä kandidaatteja, jotka sitten pitää testata omalla laitteistolla. Muistaakseni jo alakoulussa opetettiin olemaan kriittinen kaikenlaista mediaa kohtaan, vaikka silloin ei internetistä vielä edes tiedetty.

Eräs hauska ilmiö on se (työpaikan kahvipaikalla tähän törmää hyvin usein) että se oma kullankallis auto on niin kauan maailman paras hankinta, kunnes se korvataan jossain vaiheessa uudella. Sen jälkeen todetaan kuinka paska se edellinen oikeasti olikaan :)

Tuntuu että osa ihmisistä hakee sellaista yleistä hyväksyntää omille hankinnoilleen ja mitä useampi ostaa samanlaisen hyödykkeen, sitä enemmän tunnetaan yhteenkuuluvuutta laumaan. Onneksi ikä korjaa tämänkin asian ja uskalletaan olla erilaisia. Ei tarvitse muiden hyväksyntää omille hankinnoille. Se mikä passaa toiselle, ei välttämättä ole muiden "cup of tea."

-iec
Ja niin päin pois...
WanhaWihtahousu
08.04.2014 16:24:20

No nyt on kyllä Sweet Honeyta tarjolla.
http://www.youtube.com/watch?v=O0ws2y_d46w TEASER
Lespaul66
22.04.2014 16:50:35
Mad professor 1

Testasin laitetta tarkemmin ja ensimmäinen innostus kääntyi pettymykseksi. Jostain kumman syystä laite kompressoi aivan liikaa. Soundi on kyllä mahtava mutta kun kieliä näppää , menee ääni ensin jotenkin polvilleen uuummph... Vaimenee ennenkuin syttyy. Tuo ei poistu millään säädöllä. Kun kitarasta pudottaa volumea kunnolla, tilanne paranee mutta ei korjaudu. Tilasin laiteen siis guitar centeristä jenkkilästä. Selasin erilaisia foorumeja ja kommentteja laitteesta ja huomasin että mukana on huonoja yksilöitä. Jotkut kehuvat taivaaseen, jotkut haukkuvat. Joku oli jopa vaihtanut purkin ja saanut paremman yksilön.

Otin yhteyttä Suomessa mad professorin pääkallonpaikalle ja menin käymään. Ottivat purkin pois ja löivät käteen uuden yksilön, kokeile tätä !

Tämä uusi laite on taivaasta. Kompressointi ja äänen polvilleen meno puuttuu. Särö on säädöistään hieman maltillisempi mutta todella riittävä. Tämä on kuin eri purkki vanhaan verraten. Todellinen brown sound, EVH on purkin sisällä ja kaiku samaa tavaraa kuin irrallispurkissakin. Kyllä nyt toimii ! Paras särö jota olen mistään purkista saanut.

Niin soitan Bluetonen puhtaan kanavan päälle...YES !
petrip
22.04.2014 17:51:34
Lespaul66: Mad professor 1

Otin yhteyttä Suomessa mad professorin pääkallonpaikalle ja menin käymään. Ottivat purkin pois ja löivät käteen uuden yksilön, kokeile tätä !

Erittäin asiallista toimintaa!
Stalkah
01.06.2014 15:02:30

(Nyt pitää vähän promota, sillä kerrankin voi olla aidosti ylpeä soundeistaan :P)

Ja ei muka low gain -vehkeillä saa rankkaa menoa aikaiseksi! Väittäisin, että oikein käytettynä sopivat kuin nenä päähän myös raskaamman poljennon ryydittäjäksi.

Mihin perustan tämän väittämän? No, tuossapa bändimme uusi kappale: http://www.youtube.com/watch?v=YeKP34Ig1Cw

Oma (oikealle panoroitu) komppikitararaitani on rakennettu täysin Mad Professorin Sweet Honey Overdriven varaan Blackstar HT-100 Stage Venue -vahvarin puhtaalle kanavalle ja kitarana toimi Schecter Diamond Series ATX C-7 Blacjack Seymour Duncanin aktiivimikeillä. Tuli aivan pirun rouheat soundit ja toimii mielestäni alavireissä monia high gain -soundeja paremmin.

Kaikkein hämmästyttävintä taitaa kuitenkin olla se, että miksauksessa ei missään vaiheessa törmätty ns. "stereoepätasapainoon" (eli kahden kitararaidan äänen "yhteensopimattomuuteen"), vaikka toinen kitaristi (luonnollisesti vasemmalle panoroituna) rakensi soundinsa Orangen TH30H -vahvarin särökanavalle, jota vain boostattiin SHOD:lla. Pelkkä SHOD pärjäsi siis aivan mainiosti räyhäkämmällekin vahvistimelle ;)
"Naulat neljän tuumamitan lyöty pajavasaroin - haukan katse hanskojani vartioi"
JaaGeRMaisTeR
01.06.2014 15:17:35 (muokattu 01.06.2014 15:20:13)
Stalkah: (Nyt pitää vähän promota, sillä kerrankin voi olla aidosti ylpeä soundeistaan :P)

Ja ei muka low gain -vehkeillä saa rankkaa menoa aikaiseksi! Väittäisin, että oikein käytettynä sopivat kuin nenä päähän myös raskaamman poljennon ryydittäjäksi.

Mihin perustan tämän väittämän? No, tuossapa bändimme uusi kappale: http://www.youtube.com/watch?v=YeKP34Ig1Cw

Oma (oikealle panoroitu) komppikitararaitani on rakennettu täysin Mad Professorin Sweet Honey Overdriven varaan Blackstar HT-100 Stage Venue -vahvarin puhtaalle kanavalle ja kitarana toimi Schecter Diamond Series ATX C-7 Blacjack Seymour Duncanin aktiivimikeillä. Tuli aivan pirun rouheat soundit ja toimii mielestäni alavireissä monia high gain -soundeja paremmin.

Kaikkein hämmästyttävintä taitaa kuitenkin olla se, että miksauksessa ei missään vaiheessa törmätty ns. "stereoepätasapainoon" (eli kahden kitararaidan äänen "yhteensopimattomuuteen"), vaikka toinen kitaristi (luonnollisesti vasemmalle panoroituna) rakensi soundinsa Orangen TH30H -vahvarin särökanavalle, jota vain boostattiin SHOD:lla. Pelkkä SHOD pärjäsi siis aivan mainiosti räyhäkämmällekin vahvistimelle ;)

Mielenkiinnosta pitää kuunnella pätkä jossain kohtaa. Heräsi kysymys. Eikös tuossa nyt ole hi-gainia ainakin mikit ja vahvistin? Ruttua annetaan välistä sitten. Näin itse näen tuon yhtälön. Kuuntelen tuon pätkän kunhan koneella pääsen vääntelemään balanssia puolelta toiselle :)

E: Voi tieten olla parempi että olen hiljaa ja annan fiksumpien kommentoida :)
JaaGeRMaisTeR
01.06.2014 16:31:28
Stalkah: Blackstar HT-100 Stage Venue on kyllä high gain -nuppi, mutta tuossa soundini on rakennettu puhtaan kanavan päälle. Onhan se toki eri asia, kuin rakentaa soundia esim. Fenderin klassikkovahvarin puhtaiden päälle, sillä high gaineri on tehty säröytymäänkin helpommin ja eri tavalla, mutta tässä tapauksessa puhtaan kanavan soundi oli sitä luokkaa, että polkaistaessa SHOD pois päältä sieltä alta paljastuu heleä ja täysin puhdas soundi jopa niillä aktiivimikeillä. Tämä oli vaatimukseni, koska käytin viime vuonna parilla keikallakin tätä setuppia.

SD:n Blackouts -aktiivimikit eivät ole kyllä kaikkein gainipitoisimmat aktiivit, mutta kaipa nekin voi high gain -peleiksi laskea, jos niin mielii. Mielestäni niiden soundi on yllättävänkin "luomu", vaikka esivahvistusta käyttävätkin. Poikkeuksellisen hyvin toteutetut aktiivit ja sen takia niillä varustetun kitaran olen hankkinutkin, kun aiemman kitaran kanssa oli niistä positiivistä kokemusta.

Mahtaisikohan löytyä setillä otettua puhdasta pätkää. Ihan vain vertaukseksi? Itse ainakin miellän hi gain mööpeleiden cleanin yleensä lämpimäksi. Ruuvaahan tuo aktiivimikki itsessään vähän enemmän mV pedaliinkin suoraan. Ruttaa vähän paremmin heikompikin säröpurkki.

Mutta siis kuuntelen tuon pätkän ja jätän kommentoinin fiksummille. Mikä tärkeintä. Soittaja ja bändi on soundeihinsa tyytyväisiä :) Mutta älä kerro duncanin aktiiveista enempää. Ei vahingossakaan iske gassit päälle :D
Stalkah
01.06.2014 17:56:58

JaaGeRMaisTeR: Mahtaisikohan löytyä setillä otettua puhdasta pätkää. Ihan vain vertaukseksi? Itse ainakin miellän hi gain mööpeleiden cleanin yleensä lämpimäksi. Ruuvaahan tuo aktiivimikki itsessään vähän enemmän mV pedaliinkin suoraan. Ruttaa vähän paremmin heikompikin säröpurkki.

Harmi vaan, mutta ei kyllä löydy. Voihan se olla, että tuon setupin puhdas soundi menisi monella vielä "lämpimän" puolelle, mutta puhdas se oli. Ei se miunkaan mielestä kyllä todellakaan ollut verrattavissa mihinkään boutique -vehkeen puhtaaseen soundiin, mutta ihan "ok" se oli treenis- ja keikkakäytössä tässä musassa. Tässä tapauksessa tosin ok meinaa lähinnä kelvollista, eli parantamisen varaa olisi.

Ja tietysti aktiivimikki tuuttaa kovemmin tuota säröpurkkiakin, selvähän se on. Pointti olikin se, että kyllä SHOD:lla saa oikeissa olosuhteissa rankempaakin puolta esiin ;)

Mutta siis kuuntelen tuon pätkän ja jätän kommentoinin fiksummille. Mikä tärkeintä. Soittaja ja bändi on soundeihinsa tyytyväisiä :) Mutta älä kerro duncanin aktiiveista enempää. Ei vahingossakaan iske gassit päälle :D

Näinhän se on. Ollaan erittäin tyytyväisiä tuohon omaan työjälkeen tämän päivän raskaan musan soundeihin kyllästyneinä. Haettiin luomumpaa soundia ja omasta mielestämme löydettiin sellaista.

Eivät noi SD:n Blackoutsit nyt sentään mikään graalin malja ole :P Itseäni on kutkutellut ajatus passiiveihin vaihtamisesta juurikin puhtaiden parantamisen mielessä, mutta saa nähdä.
"Naulat neljän tuumamitan lyöty pajavasaroin - haukan katse hanskojani vartioi"
JaaGeRMaisTeR
01.06.2014 18:57:01 (muokattu 01.06.2014 18:57:25)
Stalkah: Harmi vaan, mutta ei kyllä löydy. Voihan se olla, että tuon setupin puhdas soundi menisi monella vielä "lämpimän" puolelle, mutta puhdas se oli. Ei se miunkaan mielestä kyllä todellakaan ollut verrattavissa mihinkään boutique -vehkeen puhtaaseen soundiin, mutta ihan "ok" se oli treenis- ja keikkakäytössä tässä musassa. Tässä tapauksessa tosin ok meinaa lähinnä kelvollista, eli parantamisen varaa olisi.

Luulen, että pitäisin tuosta puhtaasta kun hullu puurosta. Mikään voita hi gainin lämmintä soundia jos sieltä se sopiva kirkkauskin löytyy.

Ja tietysti aktiivimikki tuuttaa kovemmin tuota säröpurkkiakin, selvähän se on. Pointti olikin se, että kyllä SHOD:lla saa oikeissa olosuhteissa rankempaakin puolta esiin ;)

Samaa tuolla simblellä innostunut leikkimään. Miedommalla säröllä ja duncaneilla kunnon hevosenpotkuilla soittaen. On kivaa ja kuulostaa hyvälle :) Hauskaakin vielä.

Näinhän se on. Ollaan erittäin tyytyväisiä tuohon omaan työjälkeen tämän päivän raskaan musan soundeihin kyllästyneinä. Haettiin luomumpaa soundia ja omasta mielestämme löydettiin sellaista.

Se on se mikä ratkaisee. Mitäpä sitä artisti muuta voi tehdä, kun hioa soundinsa ja vetästä purkkiin.
Vika on sitten kuunteliassa jollei mielltäytä.

Eivät noi SD:n Blackoutsit nyt sentään mikään graalin malja ole :P Itseäni on kutkutellut ajatus passiiveihin vaihtamisesta juurikin puhtaiden parantamisen mielessä, mutta saa nähdä.

Hyvin sanottu. Ei tarvinut lähteä toria kyttäämään :) Pitää silti joskus tuo aktiivisetti testata.
Bluesmies
03.06.2014 22:18:08
Jos jollakin Sweet Honey tarjolla, niin voisin vaihtaa omaan Little Green Wonderiini.
Ziggy Bubba
14.06.2014 18:27:15 (muokattu 14.06.2014 18:40:18)

Laitetaas tänne, tein nimittäin suht kattavan vertailun.

Sweet Honey Overdrive vs EHX Soul Food:
http://m.youtube.com/watch?v=1rHAeX-QxjM

Tämä EHX on siis Klon Centaur -klooni. Pedaalien design on kait aika eri, mutta hyvin samaan hommaan tulee noita käytettyä. Kivaa pikkumuroa puhtaan päälle yleensä, tossa demossa vetelen kyllä paljon muutakin - PRS:llä, Lespalla ja telellä.
Rapeeta maalausrockia: CROOKMACHINE
Jukka Häikiö
15.06.2014 21:46:09

Omia kokemuksia MP:n polkimista:LGW ja SHOD on ollut kahteen kertaan HW versioina,SHOD oli ihan jees,mut ei nyt omasta mielestä kaiken sen hehkutuksen arvoinen sekään,LGW ei kyllä sytyttänyt millään muotoa.IK:n versio LGW:stä oli LOISTAVA,huomattavasti esikuvaansa parempi.Jos Torilla tulee vastaan tuo klooni,niin kannattaa poimia talteen,eli tuntomerkeiltään vihreäkantinen purkki,jossa muistaakseni teksti:PVI ja tekijän nimikirjaimet:JM,muutenkin kyseisen herran purkit on olleet loistavia,toinen mikä mulla oli:Omega trebleboost(siinä oli jo hieno etsattu kotelo).Takaisin aiheeseen,MP:n TOP oli myös,ihan jees feiseri,mut aika pitkähintainen,uutena en ostais ikinä,taisin käytettynäkin maksaa 230€,noh,omansa noista saa aika hyvin pois jos käytettynä ostaa,eikä tarvitse hirviän pitkään kaupitella.Yksi MP mikä mun mielestä on kaikki kehut ansainnut on Proffan tremolo,ei voi kuin todeta:ON HYVÄ!!!
Muuten nää nettihehkutukset on aika huvittavaa puuhaa,aina joku on ylitse muiden,uutta ja mullistavaa,jos ei omaa kriittistä mieltä ja harkintakykyä,joku tulee,kuiskuttaa korvaan,siinä samalla kusee kontion varresta sujuvasti sisään,poistuu paikalta kun varpaat on vielä lämpimät,nauraa olemattomaan partaansa saapikkaiden jäähtyessä.Kylmillä Kontioilla varustettu kaveri alkaa hehkutuksen,pelastaakseen edes osan,onnistuu siinä kohtuullisesti ja ehkä viisastuu tapahtuneesta?????
Saappaaseenkusija jatkaa onnistunutta matkaansa siihen asti,kunnes jäähtyneitä Kontioita on riittävä määrä rivissä,eli homma on tapissaan,käytettyä purkkia on myynnissä yllinkyllin,puoleen hintaan uudesta,ellei peräti alle.

Tekstin loppuosa ei koske oikeasti hienosti,käsin ja vaivalla tehtyjä vermeitä,oli sitten kyse vaffareista,kitaroista,purkeista,käsityö on aina käsityötä,mutta halvalla nippuun laitetettuja juttuja kylläkin,tai jos kitaranuppi alkaa maksamaan 4-5 tonnia,
täytyy oikeasti menettää järkensä sellaisen ostaessaan(tai sitten rahaa on vaan niin paljon,ettei ole niin väliä) jepjep,nyt on parempi jarruttaa....alkaa kyntää umpihangen puolelle ja kesällä vielä......
Vasta kun on valmis epäonnistumaan,on valmis onnistumaan.
käsi
15.06.2014 23:37:37

Anteeksi heti jos joku prvosoituu tästä.Olen ketjua kolunnut läpi ja seurannut pitempään. Osa fanittaa ja osa ei näitä proffan pedaaleita. Selvyyttä en saa kysymykseen onko nämä hintansa arvoisia? vastaavia löytyy kuitenkin jopa melkein kolmasosa hinnalla. Toki aina bränsitä voi maksaa ja kotimaisuudesta. Silti kaivelee.
Paria olen testannut lyhyesti ja muutamaa olen kuullut käytössä paljon. Hyviä ne oli, mutta hinta tuntui liian isolta.

Lyhyesti, Onko nämä pedaalit tuon hintansa arvoisia?
Yhteinen vitutus yhdistää
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)