Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Arch Enemy
1 2 3 4 59 10 11 12 13 14 15 16
Decadetroll
29.05.2014 11:46:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Äh, eipä oikein naposta. Ja tuo uus laulaja on kyllä niin perus perus mukarankan teiniritsan näköinen, että ihan naurattaa. Eipä sillä, että sillä ulkonäöllä nyt väliä olis, mutta kun ei musakaan jaksa napata niin pitää jostain napista.
 
I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat.
Alex_K
29.05.2014 13:04:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Decadetroll: Äh, eipä oikein naposta. Ja tuo uus laulaja on kyllä niin perus perus mukarankan teiniritsan näköinen, että ihan naurattaa. Eipä sillä, että sillä ulkonäöllä nyt väliä olis, mutta kun ei musakaan jaksa napata niin pitää jostain napista.
 
Samaa mieltä olen red hot chili pepperseestä, mutta en käy nillittämäss siinä ketjussa kuinka ei heidän musa maistu.
 
"osaan soittaa onen intron"
Decadetroll
29.05.2014 13:53:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Alex_K: Samaa mieltä olen red hot chili pepperseestä, mutta en käy nillittämäss siinä ketjussa kuinka ei heidän musa maistu.
 
En minäkään. Itse nyt sattumoisin pidän vanhemmasta arkkivihulaisesta, tämä on vaan jotenkin väsähtäneen kuuloista tavaraa. Eihän sitä tiedä kuinka timanttista settiä sieltä vielä tulee. Vielä johonkin anthems of the rebellioniin asti kuuntelee ihan mielellään sillon tällön arch enemyä, siitä eteenpäin pikkuhiljaa väsähtänyt meno, eli jo ennen uuden laulajan tulemista alkanut mennä huonommaksi.
 
I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat.
Alex_K
29.05.2014 14:37:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mun mielestä Angelan aikaiset ovat lauluosuuksilta lähes timanttia. Liivan laulu ei ole itseäni miellyttänyt, vaikkakin osa biiseistä kuunneltavia. Makuasioita ja ei lähdetä dissaamaan ennenkuin on Alissa nähty livenä ;) ei se nyt taas nyt niin huono ole, että paskaa suoltais keikoilla.
 
"osaan soittaa onen intron"
sustain65
29.05.2014 18:04:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jouduin olemaan tämän pyhäpäivän poikkeuksellisesti töissä ja nappeihin tuli pyöritettyä kolmea vanhempaa albumia jatkuvalla soitolla, jotta jaksoin näpytellä ja tuijottaa ruutua. Hyvin bändin musa toimii sellaisessa.
 
En oikein vielä tiedä kummasta pidän enemmän, vanhasta materiaalista vai noista ihan uusista biiseistä.
 
sustain65
31.05.2014 09:21:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sen verran paha hurahdus tämä on, että nyt on jo 7 tuoreemman ajan albumia kännykässä. Tai no, tuo ihan uusin on vielä vajaa, kun siitä on ilmestynyt vasta kolme biisiä. Aivan alkupään tuotanto ei ehkä oikein nappaa. Mutta eihän sitä koskaan tiedä.
 
Moimies
31.05.2014 12:10:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuulostaa kyllä nuo vanhojen biisien livevedot aika paskalta uudella vosulla, levytetyissä biiseissä kuulostaa paremmalta. Eikä Amottejakaan ole kuin toinen mukana niin ei kyllä hirveää mielenkiintoa enää ole livenä nähdä tätä yhtyettä.
 
Käykää kuuntelemassa heviä: Hate Redaction | Arska-huone
FatSam
31.05.2014 21:43:15
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Arch Enemy oli joskus lyhyen aikaa mulle yks maailman kovimmista bändeistä joskus vuosituhannen alussa. Wages of Sin ku tuli ulos, ni sehän oli ihan pirun kova albumi ja on muuten vieläkin mulle yks tämän vuosituhannen parhaista hevilevyistä. Sen jälkeen laskusuhdanne on ollut vääjäämätöntä. Pari Wagesin jälkeistä levyä oli vielä ihan hyviä, mutta viime vuosina ei oo enää yhtään kiinnostanut Arch Enemy. Ihan hirvittäviä nuo uudet biisitkin mun makuun.
 
"Chillaa, senkin läskisami." -M4ss3 m/
haunted
01.06.2014 02:17:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

FatSam: Arch Enemy oli joskus lyhyen aikaa mulle yks maailman kovimmista bändeistä joskus vuosituhannen alussa. Wages of Sin ku tuli ulos, ni sehän oli ihan pirun kova albumi ja on muuten vieläkin mulle yks tämän vuosituhannen parhaista hevilevyistä. Sen jälkeen laskusuhdanne on ollut vääjäämätöntä. Pari Wagesin jälkeistä levyä oli vielä ihan hyviä, mutta viime vuosina ei oo enää yhtään kiinnostanut Arch Enemy. Ihan hirvittäviä nuo uudet biisitkin mun makuun.
 
Word. Brotah.
 
Ei minulle tarvitse todistaa. Minä tiedän että olet väärässä. - Eemil
UltimateGreedo
02.06.2014 19:20:08
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rise of the Tyrant on kyllä vielä kova levy. Sen jälkeen tämä bändi jäi tutkan alle. Tuskassa tais tulla nähtyä silloin uuden levyn tiimoilta, mutta ei kiinnostanut silloin, eikä kiinnosta oikein nytkään.
 
Pitäis varmaan tutustua Liivan aikaisiin levyihin joskus paremmin. Muutaman biisin perusteella oikein mainioita.
 
Vihapiirakka
07.06.2014 12:44:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt uusin lätty löytyy ainakin Spotifystä, tällä hetkellä kuuntelussa. Puolikkaan levyn jälkeen oikein mainio paketti kyseessä!!
 
sustain65
08.06.2014 10:29:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ilokseni havaitsin uuden albumin latautuneen kokonaisuudessaan iTunesista.
 
AnteroJokinen
08.06.2014 12:24:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olisin toivonu ehkä vieläki melodisempaa korvamatolevyä, mutta ei tämäkään paha ole!
 
http://www.twitter.com/antero_jokinen
sustain65
02.07.2014 07:13:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Varsin pätevä tuo uusi albumi! On ollut aktiivisessa kuuntelussa viime ajat.
 
Ja innostuin bändistä muutenkin niin, että nyt on yksi kitaroista C-vireessä, jotta voin treenailla heidän riffejään ilman ylimääräisiä kikkailuja. Haastetta niissä kyllä on "riittävästi".
 
JoniSusi
07.07.2014 06:08:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Uusi albumi on ollut korvakarkkia kyllä sinkkujen lohkaisusta. Ainoa mikä vähän tökkii ihan periaatteesta on No More Regrets. Koska: "Kuinka paljon täppinkiä ja triplettejä saadaan biisiin ennenkuin se ärsyttää." Mutta melodisesti muuten oikein napakka.
 
Börje
07.07.2014 12:54:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko uuden levyn Time Is Black -kappaleen mm. 4:30 alkava klassiselta haiskahtava melodia jostain pöllitty kun kuulostaa kovin tutulta?
 
Decadetroll
07.07.2014 13:10:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JoniSusi: Uusi albumi on ollut korvakarkkia kyllä sinkkujen lohkaisusta. Ainoa mikä vähän tökkii ihan periaatteesta on No More Regrets. Koska: "Kuinka paljon täppinkiä ja triplettejä saadaan biisiin ennenkuin se ärsyttää." Mutta melodisesti muuten oikein napakka.
 
Tähän no more regretsiin laulamaan vaikka Andi Deris niin jo on powermetallibiisi kasassa.
 
I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat.
EilaPertti
08.07.2014 03:14:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Börje: Onko uuden levyn Time Is Black -kappaleen mm. 4:30 alkava klassiselta haiskahtava melodia jostain pöllitty kun kuulostaa kovin tutulta?
 
Tuskin tuo suoraan on pöllitty mistään. On niin perus "klasarihevi"-juttu.
 
"Its either blue cheese with wings or go fuck your mother". -Joey Diaz
sustain65
16.09.2014 06:47:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Torstaina Tampereen keikalle! Peijakas, kun flunssa uhkaa. Täytyy päättää ettei tule vielä sairaaksi, vaan mieluummin vasta seuraavaksi viikonlopuksi.
 
sustain65
18.09.2014 17:02:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Flunssa väistetty, keikalle illalla!
 
Ja huomisesta eteenpäin varmaan keskustelen keikasta keskenäni tässä uneliaan oloisessa ketjussa.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 59 10 11 12 13 14 15 16

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «