Aihe: Tarina todella huonosta kitarahuollosta
1 2 3 4 525 26 27 28 2935 36 37 38 39
pappasfin
27.05.2014 22:24:08
TvA: Aika uskomatonta väkeä tällä foorumilla...

Sori nyt kun muistutin a) voimassaolevasta lainsäädännöstä b) kateellisten ääliöiden (täällä niitä varmasti riittää) hingusta käräyttää lähimmäinen oli syytä tai ei. Poliisin pitää kuitenkin tutkia asia viran puolesta, käräjille hastettunahan on sitten kiva miettiä kuinka kalliiksi jonkun jo lähtökohtaisesti lähes arvoton, tosin tietenkin omistajalle itselle tärkeä kitara alkaa muodostumaan.

Ei jumalauta. Pitäkää tunkkinne...

Poliisin tutkija voi alkuun jo hyvin todeta, että ei vie asiaa tutkintaan. Syyttäjäkään tuskinpa syyttää. Isompiakin asioita poliisin tutkijat on alkuunsa todenneet sellaisiksi, että niitä ei viedä tutkintaan ja syyttäjä tuskinpa syyttää.

Toivottavasti skitta saadaan kuosiin ;D
PappaSFin
Confidentum
27.05.2014 22:33:16 (muokattu 27.05.2014 22:34:59)
MikaHekkanen: Minusta tuntuu, että itse pyydän kohta Artulta pikiksellä tilinumeron ja avustan sopivaksi katsomallani summalla.

Voitaishan me hankkia se kitara yhteisomistukseen/-huoltajuuteen niinkuin hevosharrastajat tekee ... http://www.shkl.net/omistaminen/yhteisomistussopimus/ ;)
Jos on liian vähän keikkoja, on aivan liikaa aikaa nysvätä soundien kanssa
Seba
27.05.2014 22:34:24

Sillä rahallahan ostetaan oma nimi plakaattiin joka kiinnitetään kitaraan.
Laulava Kylätohtori
27.05.2014 22:38:30
Voihan Arttu pistää vaikka tulitikkuja myyntiin 5 e per kappale ja jokainen halukas ostaa tarpeelliseksi katsomansa määrän. Ei kai siinä mitään laitonta ole...
All statements and arguments appearing in my writings are fictitious. Any resemblance to truth, facts or reality is purely coincidental.
MikaHekkanen
27.05.2014 22:38:36
Ainahan voi myös ostaa The Eastwoodin levyjä ja verkkopankissa tehdä pienen kirjoitusvirheen summan kohdalle.
Jokaisella on oikeus kieltäytyä hevistä.
Krice
27.05.2014 22:40:00

pappasfin: Toivottavasti skitta saadaan kuosiin ;D

En ole kovin tarkkaan seurannut tätä ketjua, mutta eikö kitarahuolto pitäisi saada korvaamaan tekemänsä vahinko? Miksi sivulliset aloittavat rahan keräämisen sitä varten?
Laulava Kylätohtori
27.05.2014 22:41:17
Krice: En ole kovin tarkkaan seurannut tätä ketjua, mutta eikö kitarahuolto pitäisi saada korvaamaan tekemänsä vahinko? Miksi sivulliset aloittavat rahan keräämisen sitä varten?

Ehdottomasti, mutta taitaa vaan käytännössä olla mahdotonta.
All statements and arguments appearing in my writings are fictitious. Any resemblance to truth, facts or reality is purely coincidental.
MikaHekkanen
27.05.2014 22:41:44
Krice: En ole kovin tarkkaan seurannut tätä ketjua, mutta eikö kitarahuolto pitäisi saada korvaamaan tekemänsä vahinko? Miksi sivulliset aloittavat rahan keräämisen sitä varten?

Suosittelen lukemaan ketjun alusta lähtien niin saat vastaukset.
Sarko
27.05.2014 22:41:53

Koska hyvyys ja sosiaalinen osallistuminen?
"You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart
Krice
27.05.2014 22:48:36

Sarko: Koska hyvyys ja sosiaalinen osallistuminen?

Lahjoittakaa ne rahat mieluummin vaikka hyväntekeväisyyteen. Kyseessä on kuitenkin vain kitara.
Antti1
27.05.2014 22:51:27
Krice: Lahjoittakaa ne rahat mieluummin vaikka hyväntekeväisyyteen. Kyseessä on kuitenkin vain kitara.

Nytkö hyväntekeväisyys jo onkin siisti juttu? :)

http://muusikoiden.net/keskustelu/print.php?p=11824656
http://muusikoiden.net/keskustelu/print.php?p=11862454
"NYT ÄMMÄ KELLOT LYÖ!" Hevimusaa vuodelta 2014
Seba
27.05.2014 23:37:44

Krice: Lahjoittakaa ne rahat mieluummin vaikka hyväntekeväisyyteen. Kyseessä on kuitenkin vain kitara.

Ymmärrät sitten kun sulla on omia kavereita.
Funkånaut
28.05.2014 00:03:40

Seba: Ymmärrät sitten kun sulla on omia kavereita.

Höhö, plussalla pamautin! +++
Vain kolme kertaa olen joutunut käyttämään ehkäisyä, eikä kertaakaan ole tullut minkäänlaista sukupuolitautia. Minä olen koirilta oppinut, että ensin pitää haistaa ennen kuin saa maistaa. - Pekka Siitoin
Sarko
28.05.2014 00:33:13 (muokattu 28.05.2014 00:33:31)
Ja jauhot pöllähti, eisss!
"You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart
PJS
28.05.2014 08:36:59 (muokattu 28.05.2014 08:37:26)

Melkosta menoo.
Constantly choosing the lesser of two evils is still choosing evil. Jerry García
MikaHekkanen
28.05.2014 10:21:47
PJS: Melkosta menoo.

On. Itse tosin yritän suodattaa viesteistä turhan kärkevyyden pois ja lukea itse asian.
Kyllä, huomionarvoisia juttuja on tullut esille.
VSu
28.05.2014 10:41:29
Seba: Ymmärrät sitten kun sulla on omia kavereita.

Outoa. Minulla on omia kavereita, ja silti minunkin mielestäni kyseessä on vain kitara, jonka takia ei pitäisi:

- Antaa radiohaastatteluja
- Saattaa korjaajaa tämänlaajuiseen julkiseen häpeään. Joku tolkku saisi tässäkin olla.
- Kerätä rahaa tuntemattomalle
- Perseillä 27 sivua pääasiassa aivan huuhaata
- Lupailla, edes leikillään, kyseisen kitarankorjaajan pahoinpitelyä

Turpaanveto/pään irti repiminen/ihan mikä vaan on _aina_ vitun huono vitsi, ja 99% näistä puheista tulee sellaisten suista, joilla ei ole mitään kompetenssia toteuttaa uhkaustaan.

Sinällään kaikki myötätunto Artulle. Aloittajan häviäminen keskustelusta taitaa kertoa, ettei kupletin lopputulos ole ihan sitä mitä aloittaja haki.
Truth does not change because it is, or is not, believed by a majority of the people.
Klezberg
28.05.2014 11:30:04 (muokattu 28.05.2014 11:30:23)

VSu: Outoa. Minulla on omia kavereita, ja silti minunkin mielestäni kyseessä on vain kitara, jonka takia ei pitäisi:

- Antaa radiohaastatteluja
- Saattaa korjaajaa tämänlaajuiseen julkiseen häpeään. Joku tolkku saisi tässäkin olla.

Netti mahdollistaa sen että tieto huonosta tai vähemmän asiallisesta palvelusta leviää. Samoin huonoista tuotteista ja tuotteiden ongelmista. Noin yleisesti tämä on selvä parannus aikaisempaan tavallisen ihmisen näkökulmasta. Parhaimmillaan homma toimii kun firmat/yrittäjät seuraavat palautetta ja ottavat sen huomioon, asiakkaat ovat tyytyväisiä ja firmat/yrittäjät saavat siinä samalla positiivista mainetta. Mitään julkista häpeää ei synny jos firma/yrittäjä reagoi nopeasti ongelmiin ja hoitaa asiat kuntoon.

En mä näe tässä ongelmaa niin kauan kuin pysytään asiassa.
huomasin tässä että mun klarinetinsoitto kuulostaa aika luonnonmukaiselta... lähinnä niinkuin sorsalta.. siksi siirryinkin haitariin
Klezberg
28.05.2014 11:55:23

VSu: Hyvä pointti, ja täyttä asiaa. Tässä kohtaa vaan tämä osuu suoraan yksityishenkilöön, joka on joutunut täysin ylimitoitettuun myllytykseen.

No kun yksityishenkilö lähtee tekemään hommia vaikkapa kitarankorjaajana, tarjoamaan palveluja ulkopuolisille, niin silloin tämä koskee häntäkin. Juuri se tässä on ongelmallista, jos ajatellaan että yksityishenkilö voi toimia ikäänkuin ammattimaisen yrittäjän tapaan mutta ilman vastuuta.
huomasin tässä että mun klarinetinsoitto kuulostaa aika luonnonmukaiselta... lähinnä niinkuin sorsalta.. siksi siirryinkin haitariin
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)