Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Praha- mitä löytöjä musiikinystävä sieltä voi löytää
1
Johelo
25.05.2014 17:06:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vinkkejä matkalle Prahaan, ovatko esimerkiksi kielisoittimet ja vinyylilevyt edullisia? Mitä muuta mukavaa musiikinharrastajan kannattaa sieltä hankkia?
Jos on jo tiedossa osoitteita niin linkkejä mieluusti tänne, kiitos!
 
ganesha
25.05.2014 18:10:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

siitä on jo vierähtänyt kohta 15 vuotta kun kävin Prahassa, mut ainakin tuolloin paikallisten rokkiklubien tarjonta oli melkoisen hyvää.
 
Funkånaut
25.05.2014 20:42:17
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joitaki soitinliikkeitä Tsekeissä kolunneena sanoisin, että "paikalliset" merkit ovat niitä mitä kannattaa tarkkailla. Ainakaan uusissa tunnettujen merkkien ritsoissa ei merkittävää hintaeroa Suomeen verrattuna.
 
Prahassa en kyllä ritsakaupoissa ole käynyt, mutta muutamassa muussa kaupungissa kylläkin. Jäsen Balzary varmaan osaisi vastata hyvin, ainakin tämän perusteella. http://muusikoiden.net/artikkelit/533
 
Vain kolme kertaa olen joutunut käyttämään ehkäisyä, eikä kertaakaan ole tullut minkäänlaista sukupuolitautia. Minä olen koirilta oppinut, että ensin pitää haistaa ennen kuin saa maistaa. - Pekka Siitoin
Laakstr
26.05.2014 23:39:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Soitin/levykaupat jäi "löytämättä" mutta ÄLÄ missaa jazzklubeja. Kovan tason esityksiä ja nimestään huolimati laaja kirjo eri 'tyylejä' ei pelkästään jazzia. Löytyy puolitusinaa heti siitä astronomisen 'värkin' ympäristöstä.
 
Aika hätäinen... Mutta aina on kuitenkin iloinen yleisilme päällä
balzary
27.05.2014 11:39:10
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä tsekkaisin Furchin akustiset kitarat, tehdas Tshekeissä ja laatu on hyvää. Prahassa myy:
Huml Music
 
Nuselská 336/112
Praha 4
140 00
 
261 217 800
reaper666
27.05.2014 14:07:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja klassisen musiikin konsertteja paljon. Mozartin requiem olis mahtista päästä livenä katsoo. Ei varmaan aloittaja tälläistä hakenut mutta topikkiin sopii silti.
 
Funkånaut
27.05.2014 20:04:53
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

reaper666: Ja klassisen musiikin konsertteja paljon. Mozartin requiem olis mahtista päästä livenä katsoo. Ei varmaan aloittaja tälläistä hakenut mutta topikkiin sopii silti.
 
Don Giovannin kantaesityshän oli Prahassa, joten se olisi se loogisin vaihtoehto Mozartin teoksista kyseisessä kaupungissa. :) http://en.wikipedia.org/wiki/Estates_Theatre
 
Vain kolme kertaa olen joutunut käyttämään ehkäisyä, eikä kertaakaan ole tullut minkäänlaista sukupuolitautia. Minä olen koirilta oppinut, että ensin pitää haistaa ennen kuin saa maistaa. - Pekka Siitoin
Johelo
01.06.2014 21:42:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitos vinkeistä ja linkeistä! Klassiseen konserttiin eivät
taida teinitytöt lähteä mutta jazziin vien vaikka korvasta
taluttain!
Furch-kauppaan menen varmasti!
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «