Basso-Aslak 23.05.2014 22:25:17 | |
---|
Mikseri on perus Yamaha MG16/6 eli 10 kanavaa lähes kaikelle + 2 stereokanavaa linjasisääntulolla. Pitäisi riittää? Rumputtimia ei varmasti mikitellä, korkeintaan joku overheadin tapainen ja basari, oletan. (rumpalit tuokoot omansa, mulla ei ole rumpumikkejä, jotain konkkamikin sälää vaan yleiskäyttöön). Jos käypi ahtaaksi niin jotain pikkumikserin tapaista kannattaa haroa mukaan, otan itse varmaankin yhden B-merkkisen hätävaraksi. Ihan just alan reenaamaan, äkkiä vaan sitä ennen vikaisen mnettiä... |
vesku.ka 23.05.2014 22:46:13 | |
---|
Mihinkäs aikaan herra Basso-Aslak saapuu paikalle? ÄM ja rummut kai vasta viiden nurkilla mut kai me muuten aloitellaan aiemmin kuten normaalistikin. Bassocompoa ei vielä kukaan oo luvannut tuoda? Mulla on tuommonen roudaus ystävällinen versio, voin napata sen mukaan tarvittaessa. Sivutoiminen harrastelija ja tanssimusiikinsoittaja. COVS nro. 9(vieläkään en ole saanut paitaa). |
Basso-Aslak 23.05.2014 23:37:57 | |
---|
vesku.ka: Mihinkäs aikaan herra Basso-Aslak ... Siitä herrasta en tiedä, mutta samanniminen fiksu työmies ilmestyy aamupäivällä. Koitan lähteä liikkeelle siten, että olisin joskus klo 10 paikkeilla Pöystilässä. Mitä taas tulee basso- ja kitaravahvistimiin niin varsinkin kitaristit tuonevat omat mielikki-vehkeensä kuitenkin? Jos sinulla kulkee mukana bassocombo niin hyvä, voisin ottaa tuosta myös roudausystävälisen vaihtoehdon (GK MB-EIII), sitten on millä soittaa ja ihan valita asti. Ihan just alan reenaamaan, äkkiä vaan sitä ennen vikaisen mnettiä... |
ÄM 24.05.2014 03:30:08 | |
---|
Jeba, Meikä tuloo neljän jälkeen, rummut kyydissä. Mikit myös, mutta eiköhän mikitellä ja kytketä laulut ja kiipparit ensin. Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
half 24.05.2014 11:57:09 | |
---|
Olen paikalla jo varhain, ehtii juoda enemmän. http://www.youtube.com/watch?v=20pCwQC6pWw |
Anonymous-jazz 25.05.2014 05:21:33 | |
---|
Vielä kun tää lämpöaalto jaksais tuonne viikon päähän. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
Anonymous-jazz 25.05.2014 06:04:02 | |
---|
Tässäkö on vahvuus? "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
ÄM: Jeba, Meikä tuloo neljän jälkeen, rummut kyydissä. Mikit myös, mutta eiköhän mikitellä ja kytketä laulut ja kiipparit ensin. Entä saunakitara? Sivutoiminen harrastelija ja tanssimusiikinsoittaja. COVS nro. 9(vieläkään en ole saanut paitaa). |
Anonymous-jazz 25.05.2014 11:20:06 | |
---|
Jep eli kuulin Veskulta, että myös Lyyki tulossa. Nyt lisätty. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
Lyyki 25.05.2014 11:29:41 | |
---|
Anonymous-jazz: Jep eli kuulin Veskulta, että myös Lyyki tulossa. Nyt lisätty. Joo tuun ja jään viikoks. Tai pitäiskö ensin vaan yöksi. Mulla on sähkis ja styge ja kaljaa ja makkaraa, niinku aina. |
ÄM 25.05.2014 17:42:08 | |
---|
vesku.ka: Entä saunakitara? Otetaanpa sekin sitten. Mulla on nykyään myös uima-allaskitara, mutta se on enempi noille Thaimaan reissuille. Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
vesku.ka 25.05.2014 18:22:22 | |
---|
ÄM: Otetaanpa sekin sitten. Mulla on nykyään myös uima-allaskitara, mutta se on enempi noille Thaimaan reissuille. Jep, ilman muuta saunakitara messiin. Sivutoiminen harrastelija ja tanssimusiikinsoittaja. COVS nro. 9(vieläkään en ole saanut paitaa). |
Anonymous-jazz 26.05.2014 22:23:05 (muokattu 26.05.2014 22:24:33) | |
---|
vesku.ka: Jep, ilman muuta saunakitara messiin. Tehdään Pöystilän täyshoitolalle reklamaatio, että asentaa saunaan Roland Microcuben sinne saunan seinään, jossa on suora piuha-sisääntulo. Niin sen jälkeen on saunavahvistin myös sähkökitaralle :) Onhan joissain Suomen studioissakin monitorit saunassa, että voi kuunnella tuoreita mastereita löylyissä :) "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
EP 27.05.2014 07:18:17 | |
---|
Anonymous-jazz: Tehdään Pöystilän täyshoitolalle reklamaatio, että asentaa saunaan Roland Microcuben sinne saunan seinään, jossa on suora piuha-sisääntulo. Niin sen jälkeen on saunavahvistin myös sähkökitaralle :) Toi on ehdotus, reklamaatio on valitus virheellisestä tuotteesta, palvelusta tms. |
rintapek 27.05.2014 15:02:53 | |
---|
Jos saan jostain varastettua auton niin tulen paikalle. En saa mitään kamoja mukaani, mä olen lopettanu soittohommat. |
vesku.ka 27.05.2014 21:56:07 | |
---|
rintapek: Jos saan jostain varastettua auton niin tulen paikalle. En saa mitään kamoja mukaani, mä olen lopettanu soittohommat. Eiköhän sieltä Helsingin suunnasta ole useampikin auto tulossa ! Sivutoiminen harrastelija ja tanssimusiikinsoittaja. COVS nro. 9(vieläkään en ole saanut paitaa). |
Anonymous-jazz 27.05.2014 22:03:59 (muokattu 28.05.2014 09:13:39) | |
---|
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
Anonymous-jazz 27.05.2014 22:04:26 (muokattu 27.05.2014 22:04:43) | |
---|
EP: Toi on ehdotus, reklamaatio on valitus virheellisestä tuotteesta, palvelusta tms. Eikun se on reklamaatio virheellisestä saunasta, jonne ei ole asennettu kitaravahvistinta :D "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
vesku.ka 28.05.2014 10:44:19 | |
---|
Sivutoiminen harrastelija ja tanssimusiikinsoittaja. COVS nro. 9(vieläkään en ole saanut paitaa). |
Basso-Aslak 28.05.2014 14:58:11 | |
---|
Ihan just alan reenaamaan, äkkiä vaan sitä ennen vikaisen mnettiä... |