Aihe: Metallica
1 2 3 4 5261 262 263 264 265497 498 499 500 501
Ruutukunkku
20.05.2014 08:46:19
Alex_K: Onko porukka menossa etkoille mihinkään?

Jep, kattomaan Ghostia ja Mastodonia. :P
I can see clearly now, a painful vision indeed.
tommium
21.05.2014 11:46:33
TTV: Suomen settilista näyttää todella hyvältä ja valitettavasti myös siltä, että ois varmasti aika harkita tuuraajarumpalin tai taustanauhan käyttöä. Larsulle tulee tuskainen ilta, toivottavasti yleisö ei joudu kärsimään kauheasti.

Settilista näyttää muuten hyvältä että paitsi Nothing Else Matters ja Unforgivenin soittaminen pitäisi lailla kieltää. Voi tulla hupaisia hetkiä kun Lars läpsyttelee menemään :)
"...mä sanon viimeisen sanan, Jasse on gay!"
Wolfheart
21.05.2014 16:01:32
tommium: Settilista näyttää muuten hyvältä että paitsi Nothing Else Matters ja Unforgivenin soittaminen pitäisi lailla kieltää. Voi tulla hupaisia hetkiä kun Lars läpsyttelee menemään :)

Creeping deathille pitäisi saada vielä muutama ääni. Whiskey in the jar on näköjään mennyt taas ohi.
Alex_K
21.05.2014 16:10:41
Wolfheart: Creeping deathille pitäisi saada vielä muutama ääni. Whiskey in the jar on näköjään mennyt taas ohi.

Älä ny enää jaksa murehtia. Äänestys ohi.
"osaan soittaa onen intron"
LyraB
21.05.2014 17:29:06
Wolfheart: Creeping deathille pitäisi saada vielä muutama ääni. Whiskey in the jar on näköjään mennyt taas ohi.

Yks parhaimmista uutisista juurikin tämä Whiskeyn tuleminen settiin. Se että se täytyi tuon Creepingin kustannuksella tulla sisään, ei välttämättä niinkään ilahduta. Mutta jokatapauksesa mukava kuulla vähän erikoisempaa.

Tuolla nyt olis ollu Sad But truet ja Sandmanit heittää pois
SossunRahoil
22.05.2014 18:11:26
Sen ymmärrän että creepsu on soitettu niin monesti eikä porukka enää kiinnostu siitä kovinkaan paljoa, mutta mikä tossa whiskeyssä on? Sehän on tylsä kappale.
"Kokoo kokko." "Koko kokkoko?" "Koko kokko."
Arkka
22.05.2014 18:25:56

SossunRahoil: Sen ymmärrän että creepsu on soitettu niin monesti eikä porukka enää kiinnostu siitä kovinkaan paljoa, mutta mikä tossa whiskeyssä on? Sehän on tylsä kappale.

Kaunis melodia.
LyraB
23.05.2014 00:55:36
SossunRahoil: Sen ymmärrän että creepsu on soitettu niin monesti eikä porukka enää kiinnostu siitä kovinkaan paljoa, mutta mikä tossa whiskeyssä on? Sehän on tylsä kappale.

Eli ymmärsit kääntäen miksi whiskeyn haluan: -se on harvinaisempi kappale nykymetallican setissä. Lisäksi tunnelmaltaan täysin poikkeava peruspuurosta. Ja itseasissa kun oikein alkaa miettimään niin tuohan on oikeinkin mukava tunnelman nostattaja. Ja sitten vielä pakollinen: -"setin ainoa biisi jonka Lars soittaa oikein".

Pudum tsih!
Alex_K
23.05.2014 04:50:01
....on teillä murheet, kun pitää larsin soitantaa miettiä..

Mä tässä oon jo miettinyt että kun täällä on näin pienisieluista sakkia ja kovia arvostelemaan, niin pitäisikö teidän siirtyä vain rockristeilyn puolelle.
No hard feelings, mutta kunhan ilmaisin mielipiteeni.
reaper666
23.05.2014 08:54:34
Nyt pitää avautua eräästä kahvipöytäkeskustelusta.
Kaveri kertoo sonisphereen menevänsä. Toinen sitten kysyy, että mitäs siel sit on. No hän vastaa, että slayer ja metallica ja ei se slayerkaan kiinnosta.
Mulla vähän huono päivä muutenkin niin tokaisin, että nii juu ku metallica on muotia taas niin tarviihan sinne päästä. Sitte kaveri -ehkä vähän itseensä ottaneena - tokaisee, että aika kauan sit ollumuotia ku oon sitä 20v jo kuunnellu.
Sitten mä mietin että mitä mäkin tässä puran pahaa mieltä ja heittelen tyhmiä sutkautuksia jos kaveri kerta fani on ja kaikkee.
no tokaisin sitten, että joo varmasti kiva keikka tulossa ja vetävät vielä frayed ends of sanitynkin ekaa kertaa kuulemma.
-ei sano kyllä mitään. Toteaa kaveri
-no se on biisi and justice for allilta.
-ei sano mitään vieläkään.

sääähhhhhhhh..... tässä vaiheessa mietin että olenpas taas hiljaa. Ja otin kännykän käteen ja googletin festarit ja sanoin, että aijaa olis siel danziggikin. Se olis kyl kiva nähä.
Koko pöytä kysyi, että mikäs se sitten on.

Tiedän kyllä että turha normaalissa päivittäisessä kanssakäymisessä ihmisten kanssa on mistään hevinippelitietojutuista keskustella mutta nyt meni liian pitkälle :Dd
reaper666
23.05.2014 08:56:30
Jos mulla olis ollu valta päättää edes yks biisi minkä haluisin kuulla livenä niin se olis escape. Onxitä vedetty eea koskaa?
JPursiainen
23.05.2014 10:18:40
reaper666: Jos mulla olis ollu valta päättää edes yks biisi minkä haluisin kuulla livenä niin se olis escape. Onxitä vedetty eea koskaa?

On kyllä
urlhttps://www.youtube.com/watch?v=6l2jghEOIng/url
Mikään soitin ei kädessä pysy, mutta kuunnella tykkään sitäkin ahkerammin.
kupteri
23.05.2014 17:13:02

JPursiainen: On kyllä
https://www.youtube.com/watch?v=6l2jghEOIng

Eiss tuota kertsiä... Taas muistaa miksi tuota inhoaa. Varmaankin klassisen neljän ensimmäisen (ja parhaan) levyn huonoin biisi.
Artturi
23.05.2014 22:08:38
Välillä kun iskee ikäkriisi aina siihen auttaa kun kattoo tän.. On vaan vanhuuteni syytä, että pari kertaa sain kunnian nähdä tämän Major Ragerin livenä.. https://www.youtube.com/watch?v=dJ0DYRB71-M
Kampela77
24.05.2014 03:46:14
Alex_K: ....on teillä murheet, kun pitää larsin soitantaa miettiä..

Mä tässä oon jo miettinyt että kun täällä on näin pienisieluista sakkia ja kovia arvostelemaan, niin pitäisikö teidän siirtyä vain rockristeilyn puolelle.
No hard feelings, mutta kunhan ilmaisin mielipiteeni.

Haha, joku fanipoika tuli peppukipeänä paikalle :--------------------D
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
Alex_K
24.05.2014 07:12:33
Kampela77: Haha, joku fanipoika tuli peppukipeänä paikalle :--------------------D

Ei vaan ihmettelen kun täällä ollaan niin maailmanluokan soittajia :-------------------------D
reaper666
24.05.2014 07:52:28
Joo en mäkään noista arvosteluista sen kummemmin piittää. Pääasia, että kuulostaa hyvälle. Mun mielestä.nyky-metallica ei kuulosta hyvälle mutta ei se oo larssista kiinni.

larssin soitto on sellasta sielukasta.
bedlam
24.05.2014 07:55:02 (muokattu 24.05.2014 07:55:58)

kupteri: Eiss tuota kertsiä... Taas muistaa miksi tuota inhoaa. Varmaankin klassisen neljän ensimmäisen (ja parhaan) levyn huonoin biisi.

Escapen kertsi saattoi olla mulle itse asiassa eka juttu, joka Metallicalta kolahti. Muistan miettineeni, että miks ei näissä levyn muissa biiseissä ole yhtä tarttuvaa kertsiä :)
http://www.petrilampela.net
Seba
24.05.2014 10:06:06

Larssi on showmies, kova sälli esiintymään kyllä.
Harmi että keskittyy siihen enemmän kuin soittamiseen.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)