Aihe: Squier-tietäjää etsitään!
1 2
finlanderr
22.05.2014 22:22:54 (muokattu 22.05.2014 22:28:05)
Klezberg: Painava on, en ole punninnut kyllä.

Nytpä kokeilin, henkilövaa'alla ensin itseni ja sitten kitaran kanssa. Erotus 3,8 kiloa. Olisin luullut painavammaksi.

Mulla on 9V pariston ja kammen kanssa 4,2kg.

Ja sen verran vielä että alkuperäisen kaulan tyvessä on merkintä "DEC01E". Kitara on ostettu 89 ja muistaakseni tallajousien allaolevasta merkistä (leimasta) pystyi lukeamaan vuosiluvun 89. Kummatkin leimat ovat lilan värisiä.

-t-
Eikhän se vähempiki olis riittäny..
jakezzz
29.05.2014 18:24:14 (muokattu 29.05.2014 18:25:45)
Pääsihän tuota vihdoin testaa putkikoneenkin kanssa kun jaksoi vaivautua treenikämpälle asti.

EMG DG-20 setti tuotti kotosalla trankkupelillä positiivisen yllärin cleaneillä ja säröillä todella negatiivisen.

Orangella ja marsulla taasen kauttaaltaan erittäin positiivinen ylläri...jestas mikä sointi ja sustain. Rautablokille pitänee vielä jyrsiä lisää tilaa, jotta sais ton tremolon käyttöön (nyt ns. blokattu kun ei mahdu liikkumaan).

Jos joku kaipaa tollaseen intia vehkeeseen orkkis plexiä ja elektroniikkaa niin mulla olis ylimääräisenä.
pidä tunkkis
finlanderr
30.05.2014 09:44:10
Rautablokille pitänee vielä jyrsiä lisää tilaa, jotta sais ton tremolon käyttöön (nyt ns. blokattu kun ei mahdu liikkumaan).

Mulla sen orkkistallan kaikki dimensiot oli aivan hämärät ja ei-standardit (todellakin kaikki). ISO remppa tuli tosiaan tallan vaihtamisesta. Mutta kyllä kannatti.
Eikhän se vähempiki olis riittäny..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)