Laulusta ei oikein tahdo saada selvää. En oikein osaa sanoa tästä mitään, ilmeisesti aika äkkiä tehty kokonaisuudesta ja kirjoituksestas päätellen. Se kuuluu hiukan läpi. Ei mitään erikoista... Joku saattaa tykätä enemmänkin. Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
Jos alussa olisi ollut suorempi rumpukomppi, niin se olisi potkinut paljon paremmin... Säkeistön kitara on mainio, mutta laulumelodia ei oikeen tunnu istuvan siihen... Tuo on ehkä enemmän makuasioista kiinni. Itse kannatan lähes aina kaikkea muuta kuin sitä suorinta ratkaisua. Säkeistössä se kitarahomma hiljemmalla ehkä tasoittaisia kyllä kokonaisuutta. Laulu tuntuu hieman epävarmalta... Kertosäe tuntuu jotenkin heikolta tai jotain... ehkä jämäkkyyttä lisää? Itse olen kaikkea muuta kuin lauluja, joten se selittää täysin nuo seikat. Instrumentaalit tuppaavat pidemmän päälle vain käymään itselle pirun tylsiksi. Oikeita rumpuja tässä kaipaa. Hehe, niitä ei välttämättä ole aivan heti luvassa kun pitää kaikki väsätä itse kotona, mutta aivan samaa mieltä aivan kuten oikea laulajakaan ei haittaisi tippaakaan. Pääasiassa näissä on kyse ideoiden demoamisesta puhtaasti omaan käyttöön. Ensimmäisen riffin keksimisestä tähän lopputulokseen äänityksiä myöten meni ehkä kaikkiaan noin kuusi tuntia. On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zero. |