Gary the pine 15.05.2014 19:19:24 (muokattu 15.05.2014 19:19:47) | |
---|
TTV: Samaa kerkesin jo kommentoimaan. Ei taida olla käytettyjen hintaseuranta ihan hallussa myyjällä. Ovh:hon vertaaminen on aika turhaa, jos Tompankin myyntihinta on 300€ alle sen ... Mä myin omani muistaakseni 450e jo vuosia sitten. Eikä sekään tuntunut mitenkään älyttömän huonolta kaupalta sillä hetkellä, varsinkaan hintaan nähden jonka itse siitä maksoin. Että mahto tulla tosta vehkeestä pitopeli... Tulin, näin, paskoin housuun. |
nakedzen 17.05.2014 19:00:17 (muokattu 17.05.2014 19:01:09) | |
---|
No nyt on mikeillä hintaa: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=881068 Rikkinäisen arvo 50€, ehjän max 150€. Satasella/kpl olen itse noita ostellut muutaman, eli nyt 1.5 mikkiä kolmen hinnalla. Uuden MD421-II hinta muuten 315€ thomannilla. |
Jucciz 18.05.2014 19:58:29 | |
---|
nakedzen: No nyt on mikeillä hintaa: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=881068 Rikkinäisen arvo 50€, ehjän max 150€. Satasella/kpl olen itse noita ostellut muutaman, eli nyt 1.5 mikkiä kolmen hinnalla. Uuden MD421-II hinta muuten 315€ thomannilla. No ei toi nyt mikään täysin posketon hintapyyntö ole. Näytä mulle, mistä saa satasella kappale 421:iä, niin ostan heti kolme lisää. Ja tää ei ole vitsi. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
Ruutukunkku 19.05.2014 10:15:30 | |
---|
Jucciz: Näytä mulle, mistä saa satasella kappale 421:iä, niin ostan heti kolme lisää. Ja tää ei ole vitsi. Tämän kyllä minäkin haluaisin tietää. I can see clearly now, a painful vision indeed. |
Stalkah 19.05.2014 11:01:25 (muokattu 20.05.2014 11:46:55) | |
---|
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=881820 Näinköhän on 2300€ järkevä pyynti tweed Deluxesta tuolla ulkoisella kunnolla, vaikka -59 onkin? Lisäksi taas kerran sisuskaluista ei ole mitään tietoa saatikka kuvia. Kuntoa tai nykytilaa ei ole ylipäätänsä viitsitty kuvailla millään tavoin. Kysymällähän nuo tietysti selviävät, mutta eipä tuollaisilla ilmotuksilla lähtökohtaisesti saada hirveää ostohimoa aikaan vintagepelin kohderyhmässä, saatikka nyt missään muussakaan ryhmässä. Kiehtoisi vaihtaa nykyinen vahvari (vaikka tuskin kukaan vintagemies huolii Bluetonea tai muutakaan modernimpaa vehjettä vaihdossa) vaikka tuollaiseen, mutta tuollaisten ilmoitusten vuoksi lähinnä palaa käpy. E: Kirjotusvirhe "Naulat neljän tuumamitan lyöty pajavasaroin - haukan katse hanskojani vartioi" |
varakeef 19.05.2014 11:31:47 | |
---|
"Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle"
- Laura Latvala |
Jucciz 19.05.2014 12:14:17 (muokattu 19.05.2014 12:15:21) | |
---|
varakeef: Eivätkö noilla haminoilla ole hinnat pyörineet. Mun mielestä tuo on suorastaan halpa, jos sisuskalut on kunnossa. Noista on nimittäin pyydetty kolmea, neljääkin tonnia. Liekö maailman taloustilanne nyt niin surkea, että näitäkin myydään nyt suorastaan alihintaan? Siitä olen samaa mieltä, että sisäkuvia pitäisi olla runsaasti. Tweed Deluxea ei osteta yhden etupuolelta otetun kuvan perusteella. Kytkentä, muuntajat, kaiutin, kartio, potikoiden sarjanumerot... kaikki pitää ehdottomasti kuvata tällaisessa koneessa. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
Jucciz: Siitä olen samaa mieltä, että sisäkuvia pitäisi olla runsaasti. Tweed Deluxea ei osteta yhden etupuolelta otetun kuvan perusteella. Kytkentä, muuntajat, kaiutin, kartio, potikoiden sarjanumerot... kaikki pitää ehdottomasti kuvata tällaisessa koneessa. Ei varmaan myydäkään, mutta ne jotka tuosta on kiinnostunut niin varmaan pyytää ne erikseen. Monet ei myöskään halua kuvalinkkiensä pyörivän soitinharrastajien runkkumatskuna, arvokkaammista peleistä niitä kuvia käytetään laajasti myös väärin. |
Stalkah 19.05.2014 13:02:40 | |
---|
Twinkle: Ei varmaan myydäkään, mutta ne jotka tuosta on kiinnostunut niin varmaan pyytää ne erikseen. Monet ei myöskään halua kuvalinkkiensä pyörivän soitinharrastajien runkkumatskuna, arvokkaammista peleistä niitä kuvia käytetään laajasti myös väärin. Totta muuten tämäkin. Eikä välttämättä aina ole muutenkaan hyvä huudella kylillä, että täällä ois tällanen arvokas ja helposti kannettava / piilotettava / kuljetettava vehjes myynnissä. Lähinnä meinasinkin sitä, että periaatteesta ois hyvä tietää, et mihin se pyydetty hinta perustuu. Tuossa ei vaan ole mainittu kunnosta mitään sen kummemmin, kuin mitä kuva sattuu ulkokuosista kertomaan. Uskon kyllä, että todella hyvässä ulkoisessa kunnossa ja muutenkin täysin alkuperäisessä kuosissaan (vielä toimivanakin mielellään) maksaa varmana helikoptereita. "Naulat neljän tuumamitan lyöty pajavasaroin - haukan katse hanskojani vartioi" |
Jucciz 19.05.2014 13:09:57 | |
---|
Stalkah: Uskon kyllä, että todella hyvässä ulkoisessa kunnossa ja muutenkin täysin alkuperäisessä kuosissaan (vielä toimivanakin mielellään) maksaa varmana helikoptereita. Taisteluhelikopteteita. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
Myrkky Nuoli 19.05.2014 21:10:06 | |
---|
|
Stalkah 20.05.2014 08:58:34 | |
---|
Myrkky Nuoli: Tä? Edullinen tuo on ja just tolta niiden kuuluukin näyttää! Ulkoinen kunto 5/5 No prkl, kai se on sitte uskottava :D "Naulat neljän tuumamitan lyöty pajavasaroin - haukan katse hanskojani vartioi" |
hollstro 20.05.2014 09:14:44 | |
---|
Myrkky Nuoli: Tä? Edullinen tuo on ja just tolta niiden kuuluukin näyttää! Ulkoinen kunto 5/5 Tuo myyjää on ihan tunnettu hahmo ja tolkun mies. vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen |
AngieRainbow 20.05.2014 10:10:37 | |
---|
Siis toi -59 Tweed Deluxe on ihan helvetin halpa. Pajalla on -60 Bassman hintaan 7000 euroa. Mun mielestä tolla ulkoisella rähjäisyydellä ei ole juurikaan tekemistä vahvistimen arvon kanssa. Vintage kitara olisi eri asia, mutta tässä myydään -59 vuoden vahvistinta eikä tweed-kuosia. What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
varakeef 20.05.2014 10:44:04 | |
---|
AngieRainbow: Siis toi -59 Tweed Deluxe on ihan helvetin halpa. Pajalla on -60 Bassman hintaan 7000 euroa. Nuo eivät ole kyllä veratilukelpoisia lainkaan. Deluxeja liikkuu paljon maailmalla, Bassmannit tuolta kaudelta ovat isotehoisempia, harvinaisempia ja erittäin haluttuja. (Ovat toki deluxetkin haluttuja, mutteivat harvinaisia). Ennemmin vertaisin Pajalla olevaan 1960 Tremoluxiin. "Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle"
- Laura Latvala |
Dr. Muff 20.05.2014 10:55:12 | |
---|
AngieRainbow: Siis toi -59 Tweed Deluxe on ihan helvetin halpa. Pajalla on -60 Bassman hintaan 7000 euroa. Mun mielestä tolla ulkoisella rähjäisyydellä ei ole juurikaan tekemistä vahvistimen arvon kanssa. Vintage kitara olisi eri asia, mutta tässä myydään -59 vuoden vahvistinta eikä tweed-kuosia. Kyllä se rähjäisyys ja alkuperäisyys korreloi hinnan kanssa. Ihan niinkun kitaroissa. Ne poikkeuksellisen hyväkuntoiset alkuperäiset ovat sitten poikkeuksellisen kalliita. Soittajavahvarit ovat merkittävästi halvempia. Jos mintti olis 4000eur niin peli jossa huomautettavaa on ehkä puolet tosta. Bassman ja Twin ovat ton Tweed aikakauden vahvareista ihan omassa kastissaan hinnan ja saatavuuden puolesta, ei voi verrata. Sokeiden valtakunnassa yksisilmäinen on kuningas |
Downtunednpissedoff 20.05.2014 13:55:05 (muokattu 20.05.2014 14:13:43) | |
---|
|
Jucciz 20.05.2014 14:24:15 | |
---|
varakeef: Nuo eivät ole kyllä veratilukelpoisia lainkaan. Deluxeja liikkuu paljon maailmalla, Bassmannit tuolta kaudelta ovat isotehoisempia, harvinaisempia ja erittäin haluttuja. (Ovat toki deluxetkin haluttuja, mutteivat harvinaisia). Ennemmin vertaisin Pajalla olevaan 1960 Tremoluxiin. Totta. Jokaista edes siedettävässä kunnossa olevaa Tweed Bassmania kohden löytyy montakin Tweed Deluxea. Mutta kyllä myös jälkimmäiset alkavat olla melkoisen harvinaisia näillä leveysasteilla: ei kovin monta vuodessa näy ainakaan torilla, hyvä jos yksi. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
Durty 20.05.2014 22:02:50 | |
---|
Dr. Muff: Kyllä se rähjäisyys ja alkuperäisyys korreloi hinnan kanssa. Ihan niinkun kitaroissa. Ne poikkeuksellisen hyväkuntoiset alkuperäiset ovat sitten poikkeuksellisen kalliita. Soittajavahvarit ovat merkittävästi halvempia. Jos mintti olis 4000eur niin peli jossa huomautettavaa on ehkä puolet tosta. Bassman ja Twin ovat ton Tweed aikakauden vahvareista ihan omassa kastissaan hinnan ja saatavuuden puolesta, ei voi verrata. Tuo pitäisi kai sitten päällystää uudelleen, niin olisi sitten mint. Ihan oikeasti, 55-vuotias vahvistin. |
Twinkle 20.05.2014 22:23:52 | |
---|
Durty: Tuo pitäisi kai sitten päällystää uudelleen, niin olisi sitten mint. Ihan oikeasti, 55-vuotias vahvistin. Vissiin sarkasmia, mut eihän se mintiksi muutu päällystämällä vaan uudelleenpäällystetyksi. |