Gabe: Ota. :D Pysyn mielipiteessäni. Näitä en myy. Jää nähtäväksi.. Epäilen tuota kyllä. Kohta pitää saada custom tele ja mesalla rahoitetaan se yms. :D |
Gabe 15.05.2014 22:37:41 | |
---|
Antti1: Sälli on kyllä niin syvällä itsepetoksen kierteessä, että oikein harmittaa katsella vierestä. :) Olen aistivinani selvää epäuskoa tätä julistustani kohtaan. :D JaaGeRMaisTeR: Jää nähtäväksi.. Epäilen tuota kyllä. Kohta pitää saada custom tele ja mesalla rahoitetaan se yms. :D Se on hyvinkin mahdollista että CS Tele vielä joskus kutkuttaa gas hermoa mutta kyllä se sitten rahoitetaan ihan jollain muulla kuin näiden myynnillä. :) |
Morri 15.05.2014 23:12:23 | |
---|
Itseni tuntien en uskalla enää julistaa mitään "en myy ikinä" totuutta. Nyt ihme kyllä vuoden olleet samat soittimet, no Aurora tuli talvella, lienee ennätys. Todennäköisesti jatkavat matkaansa vielä, R:ää ei tosin pitäisi koskaan myydä koska siinä tulisi takkiin niin rajusti ja onhan se just sellainen kuin sen halusin olevan, mutta kaikkihan on kaupan kun hinnasta sovitaan. Believe those who are seeking the truth. Doubt those who find it.
André Gide |
Laulava Kylätohtori 16.05.2014 08:29:13 (muokattu 16.05.2014 08:32:29) | |
---|
Vaarallistahan se on mennä myymättömyyksiä julistamaan. Mutta vaikea kuvitella, että tuota Tokain stratoa tulisi myytyä. Se on ollut itsellä jo 13 vuotta ja edelleen (AVRIsta huolimatta) se kitara, johon muita vertaan. Se on saanut vähän osumaa vuosien varrella, joten siitä ei saisi juuri mitään myydessä, mutta silti se on todella hyväsoundinen ja laadukas kitara. Sen kanssa ei ole koskaan ollut mitään ongelmia. AVRI on ehkä parempi jollain absoluttisilla mittareilla, mutta Tokai on kuin se vanha hanska, joka on enemmän oman käden jatke kuin irtovaate. Sillä on liikaa tunnearvoa myytäväksi... Toinen, jota on todella vaikea kuvitella myytäväksi, on Bluetonen Dusty Road. En ole koskaan ollut mihinkän vahvistimeen yhtä tyytyväinen. Todella monipuolinen vahvari, joka taipuu kaikkeen, mitä itse soitan. Monipuolisuudesta huolimatta helppo säädettävä ja yksinkertainen käyttöliittymä. Ja soundi on puhdasta hunajaa... e. pitäisikö laittaa pystyyn "Tätä en myy koskaan"-ketju? Siellä jokainen kertoo, mitä ei koskaan tule myymään. Voitaisiin sitten yhdessä nauraa, kun ne kaikki listan romut ovat kuitenkin "yllättäen" myyty... :) All statements and arguments appearing in my writings are fictitious.
Any resemblance to truth, facts or reality is purely coincidental. |
Genitalripper 16.05.2014 09:01:40 (muokattu 16.05.2014 09:02:20) | |
---|
Laulava Kylätohtori: Vaarallistahan se on mennä myymättömyyksiä julistamaan. Mutta vaikea kuvitella, että tuota Tokain stratoa tulisi myytyä. Se on ollut itsellä jo 13 vuotta ja edelleen (AVRIsta huolimatta) se kitara, johon muita vertaan. Se on saanut vähän osumaa vuosien varrella, joten siitä ei saisi juuri mitään myydessä, mutta silti se on todella hyväsoundinen ja laadukas kitara. Sen kanssa ei ole koskaan ollut mitään ongelmia. AVRI on ehkä parempi jollain absoluttisilla mittareilla, mutta Tokai on kuin se vanha hanska, joka on enemmän oman käden jatke kuin irtovaate. Sillä on liikaa tunnearvoa myytäväksi... Toinen, jota on todella vaikea kuvitella myytäväksi, on Bluetonen Dusty Road. En ole koskaan ollut mihinkän vahvistimeen yhtä tyytyväinen. Todella monipuolinen vahvari, joka taipuu kaikkeen, mitä itse soitan. Monipuolisuudesta huolimatta helppo säädettävä ja yksinkertainen käyttöliittymä. Ja soundi on puhdasta hunajaa... e. pitäisikö laittaa pystyyn "Tätä en myy koskaan"-ketju? Siellä jokainen kertoo, mitä ei koskaan tule myymään. Voitaisiin sitten yhdessä nauraa, kun ne kaikki listan romut ovat kuitenkin "yllättäen" myyty... :) Joo, olisi hauskaa katsoa kun aluksi ollaan Anonyymit GASilaiset ketjussa himoitsemassa, seuraavaksi Hei ostin jälleen kitarakamaa ketjussa iloitsemassa, sitten Tätä en myy koskaan ketjussa julistamassa ja lopulta Miten menee kama torilla kaupaksi? -ketjussa ihmettelemässä miksei kauppa kulje. E: Ja kaikki tämä 3pv - 3kk sisällä. |
Karhukoira74 16.05.2014 09:11:42 | |
---|
Itse pyrin ainakin kitaroiden osalta siihen, että kaikki on one-of-a-kind -customeja. Niin hankalampi on niistä luopua ja myydä vaikka joskus persaukisena haluisikin =P Toistaiseksi on vain yks, mutta kaksi tulossa ;) Millähän vaan sen toisen maksais...tarttis jotain myyrä..hmmm.... =( -So many assholes, so few bullets- |
kekkuliheikki 16.05.2014 09:15:42 | |
---|
Karhukoira74: Itse pyrin ainakin kitaroiden osalta siihen, että kaikki on one-of-a-kind -customeja. Niin hankalampi on niistä luopua ja myydä vaikka joskus persaukisena haluisikin =P Toistaiseksi on vain yks, mutta kaksi tulossa ;) Millähän vaan sen toisen maksais...tarttis jotain myyrä..hmmm.... =( Niinpa niin. Niinpa niin.... *huoh* En allekirjoita. |
kekkuliheikki 16.05.2014 09:42:23 | |
---|
Nyt kun on saatu taas 'paikat auki' onkin jo tavaraa kiikarissa. Seuraavan parin kuukauden aikana tulee todennakoisesti hankittua Tokai Springy Sound, Greco SA ja Kramer Stagemaster. En allekirjoita. |
WanhaWihtahousu 16.05.2014 20:06:43 | |
---|
Nyt loppuu tuo homostelu. Sotaveteraanit eivät taistelleet että voisitte miehissä hoonata toistenne peräaukkoja. Rintamalla ei homosteltu, kunnioittakaa veteraaneja kiitos 1939-1945. -Quru |
Jucciz 17.05.2014 03:55:36 | |
---|
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
Lancelot 17.05.2014 20:27:26 | |
---|
|
Weetoz 18.05.2014 13:29:38 (muokattu 18.05.2014 13:30:12) | |
---|
|
freakingenius 20.05.2014 09:55:37 | |
---|
|
Muovinen 21.05.2014 08:47:41 | |
---|
Bärkyle! Tuli sellainen kitara tyrkylle ameriikan voorumilla, että oli pakko laittaa kamaa torille. Pitäähän lempparikitarasta olla pari eri versiota, eikös? Onhan niitä eri värisiä ja eri mikeillä kuitenkin... Järkeistäkää GASini kaasutoverit! |
Sarko 21.05.2014 09:50:47 | |
---|
Pärk, kiikarissa ois Taiwanissa valmistettu Boss CE-2 ja torilla Boss DM-3, siinä ois ihanaa, "vintage" analogimuljua ja dilsaa tarjolla... Onko kellään muuten kokemusta Ampeg Jet J-20 vahvistimesta? Uusioversiokin tuosta muistuttaa kytkennältään brownface Deluxea ja voisin olettaa että noita saattais saada käytettynä vielä huokeaan hintaan. "You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart |
kekkuliheikki 21.05.2014 10:20:17 | |
---|
Muovinen: Bärkyle! Tuli sellainen kitara tyrkylle ameriikan voorumilla, että oli pakko laittaa kamaa torille. Pitäähän lempparikitarasta olla pari eri versiota, eikös? Onhan niitä eri värisiä ja eri mikeillä kuitenkin... Järkeistäkää GASini kaasutoverit! Mulla on kiikarissa wanha Greco nyt...hierotaan kauppaa. En allekirjoita. |
kekkuliheikki 21.05.2014 10:36:16 | |
---|
Nyt on taas helvetti irti. Nyt on Suhr kaupattu pois ja vaimo saatu vakuutettua siita, etta jokaiseen musiikkityyliin tarvitaan oma keppi. Talossakin on uusi halytysjarjestelma niin ei tarvi pelata murtovarkaita. Vahvistinpuolikin vahan kusee nyt. En allekirjoita. |
Muovinen 21.05.2014 10:39:46 (muokattu 21.05.2014 10:46:45) | |
---|
kekkuliheikki: Mulla on kiikarissa wanha Greco nyt...hierotaan kauppaa. Hierotaan juu. Mulla kiikarissa siis -77 Guild S-300D mustana ja orkkislaukulla. Sikahalvalla. Ostakaa joku nuo mun pedaalit pois niin voin laittaa eurodollareita uudelle mantereelle. edit: hups! oli vaan satanen liikaa hintaa humpsahtanu podille... liekkö siinä vieläki ilmaa, en tiiä. |
kekkuliheikki 21.05.2014 12:02:35 | |
---|
Muovinen: Hierotaan juu. Mulla kiikarissa siis -77 Guild S-300D mustana ja orkkislaukulla. Sikahalvalla. Ostakaa joku nuo mun pedaalit pois niin voin laittaa eurodollareita uudelle mantereelle. edit: hups! oli vaan satanen liikaa hintaa humpsahtanu podille... liekkö siinä vieläki ilmaa, en tiiä. Taalla olis paskanruskea melkoisen mintti Starfire IV tyrkylla....... En allekirjoita. |
Laulava Kylätohtori 21.05.2014 12:07:12 | |
---|
Tämähän on taas kuin ennen wanhaa.... :D All statements and arguments appearing in my writings are fictitious.
Any resemblance to truth, facts or reality is purely coincidental. |