Aihe: Anonyymit GASiläiset pt.2
1 2 3 4 5153 154 155 156 157343 344 345 346 347
johanssen
15.05.2014 10:56:23

Gabe: No niin, kyllähän sitä aina yksi 5E3 tai sen tapainen pitää kämpästä löytyä! Onkos siitä sinun Aurorasta muuten jo kuulunut?

Eiköhän se ala olla jo loppusuoralla. Ja maksettukin se on jo kokonaan. Ihan hyvä, ettei se tullu tähän toukokuun alun hillittömään työruuhkaan, vaan saa sitte kesällä rahallisemmissa oloissa perehtyä sen maailmaan.

Jos jälki on ensiluokkaista, niin heti lähtee tokain tele(onneks ei kukaan ostanu sitä torilta, kun se siellä muutaman viikon makas) sinne nauhojen vaihtoon ja ainahan se valkoinen strato kaasuttelee aikaajoin pääkopan perukoilla. Sullahan se on toi stratopuoli nyt erinomaisesti hallinnassa.

Pitäis vaan pitää nyt järki mukana, koska mie en oo koskaan ollu mikään kampimies ja en oikein tiedä toisko strato kiinteellä tallalla oikeistaan mitään uutta ja uljasta mun kalustoon -kuin tietysti strato-mallisen mailan. Mutta se nyt ei pelkästään riitä. Täytynee mietiskellä joskus rauhassa punaviinilasillisen ääressä.
asialliset hommat hoietaan, muuten ollaan ku ellun kanat...
Laulava Kylätohtori
15.05.2014 11:20:04
Gabe: Samat on fiilikset täälläkin. :) Ei ne kuitenkaan mitään uusia maailmoja aukaise. Vahvistimen oma särö on kuitenkin enemmän käytössä...

Jep. Jos nyt Simblen tilaisin, niin ensin olisi kauheat odotukset, sitten sitä testailisi ja säätelisi sekä vertailisi muihin. Lopulta toteaisi sen loistavaksi purkiksi, mutta itselle tarpeettomaksi. Varsinkin, kun tuo ilmeisesti on tarkoitettu vieläpä käytettäväksi puhtaan kanavan päälle. Itsellä ei ole sellaisille mitään käyttöä tällä hetkellä. Eli taas yksi saman kaavan mukaan menevä harhaostos, joka lopulta päätyisi torille. Ei kiitos, ei jaksa nyt sellaista...

Hittolainen, nyt pistit pahan. Itsellänihän Sun Face törkkäsi torille aika ison kasan laatupurkkeja. Saapa nähdä mitä sinä pidät siitä, minusta se on ihan paras. Minulla on tosiaan Older Red Dot NKT275:set siellä sisällä. Onko tuossa sinun purkissa muuten high- vai low gain trankut?

Erään jäsenen kuvauksen mukaan tuo White Dot voisi olla itselle se mieluisampi vaihtoehto - ainakin paperilla, tiedä sitten käytännössä. Trankuista ei ole sen tarkempaa tietoa.

Jos sait sen alle sen mitä uudet Mad Professorit maksaa niin sait tosi halvalla. :)

Riippuu vähän, mistä Mad Professorista puhutaan. Tätä on modattu, mikä laskee hintaa. Sinänsä hassua, koska minusta niistä pitäisi ennemmin maksaa ekstraa. Eli tähän on lisätty ledi ja virtalähteen käyttömahdollisuus J. Turusen toimesta. Mutta puristit nyt on hullua porukkaa muutenkin... :D
All statements and arguments appearing in my writings are fictitious. Any resemblance to truth, facts or reality is purely coincidental.
Gabe
15.05.2014 13:27:30
johanssen: Eiköhän se ala olla jo loppusuoralla. Ja maksettukin se on jo kokonaan. Ihan hyvä, ettei se tullu tähän toukokuun alun hillittömään työruuhkaan, vaan saa sitte kesällä rahallisemmissa oloissa perehtyä sen maailmaan.

No niin, päivittelehän mietteitä kuvien kera Aurora ketjuun kun saat sen haltuusi. Mielenkiintoinen paja mutta kovin vähän on vielä käyttäjäkokemuksia.

ja ainahan se valkoinen strato kaasuttelee aikaajoin pääkopan perukoilla. Sullahan se on toi stratopuoli nyt erinomaisesti hallinnassa.

Pitäis vaan pitää nyt järki mukana, koska mie en oo koskaan ollu mikään kampimies ja en oikein tiedä toisko strato kiinteellä tallalla oikeistaan mitään uutta ja uljasta mun kalustoon -kuin tietysti strato-mallisen mailan. Mutta se nyt ei pelkästään riitä. Täytynee mietiskellä joskus rauhassa punaviinilasillisen ääressä.

Kyllähän se myös ainakin yksi strato pitäisi kämpästä löytyä. :) Mutta kyllä tuo sinun arsenaali alkaa olla jos sillä tasolla että uusien perustelu voi tuottaa hankaluuksia. :)

Jep, tuo CS osui kyllä niin hyvin maaliin että en kovin helpolla näe enää itseäni strato ostoksilla. :) Mutta tele tai esquire voisi ehkä taas joskus tulla ajankohtaiseksi. Jos tällainen gas joskus sattuu koittamaan niin pitänee senkin kanssa tehdä samanlainen testirumba kuin stratonkin kohdalla.
Gabe
15.05.2014 13:31:28
Laulava Kylätohtori: Jep. Jos nyt Simblen tilaisin, niin ensin olisi kauheat odotukset, sitten sitä testailisi ja säätelisi sekä vertailisi muihin. Lopulta toteaisi sen loistavaksi purkiksi, mutta itselle tarpeettomaksi. Varsinkin, kun tuo ilmeisesti on tarkoitettu vieläpä käytettäväksi puhtaan kanavan päälle. Itsellä ei ole sellaisille mitään käyttöä tällä hetkellä. Eli taas yksi saman kaavan mukaan menevä harhaostos, joka lopulta päätyisi torille. Ei kiitos, ei jaksa nyt sellaista...

Omienkin ajatusten kulku meni aika pitkälti tämän kaavan mukaan. Siinä se keräisi kuitenkin pölyä kuten kaikki muutkin ennen sitä.

Erään jäsenen kuvauksen mukaan tuo White Dot voisi olla itselle se mieluisampi vaihtoehto - ainakin paperilla, tiedä sitten käytännössä. Trankuista ei ole sen tarkempaa tietoa.

Makusi tuntien suosittelisin itsekin sinulle ennemmin white dot kuin red dot versiota. Huomaat kyllä käytössä onko se low- vai high gain versio. :) Odotan mielenkiinnolla mitä pidät siitä!
Little Savage
15.05.2014 18:13:48
GAS tuli GAS meni. Ihastuin tollaseen pinkkiin stratoon

http://www.thomann.de/fi/fender_squier_affinity_strat_shp_2013.htm

mutta spekseistä näin että satula on kapeampi mihin olen tottunut.
ÄÄ TÄKÄ TÄKÄ TÄKÄ TÄÄ. Anna sakkoa saatana.
freakingenius
15.05.2014 18:30:12
Onko kukaan vetäny Duncanin sh4:sta tallaan, kaulassa se vissiin yleisimmin viihtyy?
Morri
15.05.2014 19:41:11
Oliskohan se vahvistin-GAS nyt helpottanut tuon H&K:n Grand Meisterin myötä, ainakin nyt tuntuu siltä...
Believe those who are seeking the truth. Doubt those who find it. André Gide
Laulava Kylätohtori
15.05.2014 20:23:51
Morri: Oliskohan se vahvistin-GAS nyt helpottanut tuon H&K:n Grand Meisterin myötä, ainakin nyt tuntuu siltä...

Jos sun täytyy kysyä sitä, niin ei ole. Torilla tavataan Grand Meister ja vahvistin GAS lives on and on and on and on......
All statements and arguments appearing in my writings are fictitious. Any resemblance to truth, facts or reality is purely coincidental.
Morri
15.05.2014 20:43:33
Laulava Kylätohtori: Jos sun täytyy kysyä sitä, niin ei ole. Torilla tavataan Grand Meister ja vahvistin GAS lives on and on and on and on......

Jää nähtäväksi... :) Käsi ylös kuka uskaltaa julistaa ettei koskaan enää myy jotain ostamaansa kitararoipetta... ;)
Laulava Kylätohtori
15.05.2014 20:47:01
Morri: Jää nähtäväksi... :) Käsi ylös kuka uskaltaa julistaa ettei koskaan enää myy jotain ostamaansa kitararoipetta... ;)

En voi julistaa, etten myy, mutta voin julistaa, etten osta. Gas on mennyttä. Se on kuin paha uni tai eilinen sadepäivä... ;)
JaaGeRMaisTeR
15.05.2014 21:36:21
Morri: Jää nähtäväksi... :) Käsi ylös kuka uskaltaa julistaa ettei koskaan enää myy jotain ostamaansa kitararoipetta... ;)

Minä uskallan. Gibsonia en myy.
Morri
15.05.2014 21:41:24
JaaGeRMaisTeR: Minä uskallan. Gibsonia en myy.

Kuuluisat viimeiset sanat... :D
JaaGeRMaisTeR
15.05.2014 21:46:25
Morri: Kuuluisat viimeiset sanat... :D

Niinhän ne yleensä on :D Tuosta vaan ei raski luopua. Kämpän saatan myydä, mutten ribuuttia.
WanhaWihtahousu
15.05.2014 21:48:36

Timelineä ja Spacea EN MYY!
Nyt loppuu tuo homostelu. Sotaveteraanit eivät taistelleet että voisitte miehissä hoonata toistenne peräaukkoja. Rintamalla ei homosteltu, kunnioittakaa veteraaneja kiitos 1939-1945. -Quru
freakingenius
15.05.2014 21:54:53

En usko että koskaan myyn yhtäkään kitaraani. Vaikkei kitarani hirveän kalliita olekaan niin jotenkin jo parissa viikossa niihin syntyy sellanen suhde ettei voi kuvitellakaan myymistä, saati sitten parissa vuodessa. Ihan kuin perheen jäsenen myis.
Gabe
15.05.2014 22:05:50
Morri: Käsi ylös kuka uskaltaa julistaa ettei koskaan enää myy jotain ostamaansa kitararoipetta... ;)

Uskallan julistaa näiden muutaman kohdalla:

Bad Cat Classic Cat: Tuntuu olevan jokaista piirrettään myöden täydellinen kone minun makuuni ja tarpeisiini. Uusiakaan ei enää tule saamaan joten senkään puolesta ei kärsi hukata.

Mesa Mini Rectifier: Jatkaa siitä mihin CC:n rahkeet loppuu ja täyttää raskaamman jytinän tarpeet mallikkaasti, silti todella monipuolinen. Kokonsa puolesta niin ihana.

Fender CS 1960 Stratocaster: Strato pitää aina kämpästä löytyä ja tämän etsintään käytettiin niin paljon aikaa ja vaivaa. En usko että minulle on sopivampaa.

Änäkäinen Rumble kaiutinkaappi: Yksinkertaisesti paras kaappi jota olen käyttänyt. Kokoistaan paljon suuremman kuuloinen.

Näitä en myy! En ikinä! Jos joku näistä näkyy joskus torilla niin saa pyörittää tervassa ja höyhenissä!
calluna
15.05.2014 22:15:11 (muokattu 15.05.2014 22:17:02)
Gabe: Uskallan julistaa näiden muutaman kohdalla:

Bad Cat Classic Cat: Tuntuu olevan jokaista piirrettään myöden täydellinen kone minun makuuni ja tarpeisiini. Uusiakaan ei enää tule saamaan joten senkään puolesta ei kärsi hukata.

Mesa Mini Rectifier: Jatkaa siitä mihin CC:n rahkeet loppuu ja täyttää raskaamman jytinän tarpeet mallikkaasti, silti todella monipuolinen. Kokonsa puolesta niin ihana.

Fender CS 1960 Stratocaster: Strato pitää aina kämpästä löytyä ja tämän etsintään käytettiin niin paljon aikaa ja vaivaa. En usko että minulle on sopivampaa.

Änäkäinen Rumble kaiutinkaappi: Yksinkertaisesti paras kaappi jota olen käyttänyt. Kokoistaan paljon suuremman kuuloinen.

Näitä en myy! En ikinä! Jos joku näistä näkyy joskus torilla niin saa pyörittää tervassa ja höyhenissä!

Mä vaan otan tän talteen tähän, ettei edit yllätä.. :D
Pitopelejähän nää teidän gas-aktivistien lelut aina on.
Itsehän en moiseen syyllisty.
"B.B. King can make one note count for a million Malmsteen notes" -Yngwie Malmsteen
Gabe
15.05.2014 22:18:54
calluna: Mä vaan otan tän talteen tähän, ettei edit yllätä.. :D
Pitopelejähän nää teidän gas-aktivistien lelut aina on.
Itsehän en moiseen syyllisty.

Ota. :D Pysyn mielipiteessäni. Näitä en myy.
Antti1
15.05.2014 22:20:09
Gabe: Ota. :D Pysyn mielipiteessäni. Näitä en myy.

Sälli on kyllä niin syvällä itsepetoksen kierteessä, että oikein harmittaa katsella vierestä. :)
"NYT ÄMMÄ KELLOT LYÖ!" Hevimusaa vuodelta 2014
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)