Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Louie
1
Henkeen ja Vereen
10.06.2013 21:26:28 (muokattu 10.06.2013 21:34:22)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Louie alkaa MTV3-kanavalla maanantain myöhäisilloissa.
 
Kupliva komediasarja Louis C.K. -nimisestä menestyvästä stand up -koomikosta, joka tuoreena yksinhuoltajaisänä kasvattaa kahta tytärtään. Sarja on kupliva sekoitus Louien lavakomiikkaa ja hänen arkeaan, jota sävyttävät humoristiset havainnot maailmanmenosta.

 
Eli tänään alkaisi vihdoin tuo mahtavuus. Herran stand up iskee ainakin meikäläiseen täysiä. Vielä kun yle lähettäisi uusintana lucky luien.
 
EDIT: Ilmeisesti jo jokunen jakso tullut? Täysin ohi mennyt minulta tämä.
 
I like people who shake other people up and make them feel uncomfortable. -J.Morrison-
Wolfgang
10.06.2013 21:27:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Loistosarja.
 
"Lukee mun luku taidolla, että yleinen keskustele eli saa puhua ihan mistä huvittaa" -Janizio
AnonHero
10.06.2013 21:39:49 (muokattu 10.06.2013 21:40:09)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Loistava sarja. Kaikki kaudet katsottuna.
 
Börje
10.06.2013 23:45:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Komppia eli vitun hyvä. Taitaa aluks olla enempi komediaa, mutta draama pukkaa lisääntymään sarjan edetessä. Tää on jopa vähä synkkää ja ahdistavaaki välillä.
 
Chunga
11.06.2013 08:51:40
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

komppia. Ehkä kolmanneksi parasta mitä töllöttimestä olen koskaan katsonut!
 
miten hiljennetään sähkökitaristi? -annetaan sille nuotti.
DM
11.06.2013 12:38:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eilisen jakson loppupuolen satuin näkemään Maikkarilta ja koukutti aika täysin samantien. Aika pikimustaa huumoria välistä.
 
If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg
Chunga
11.06.2013 13:35:55
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mua viehätytti erityisesti nähdä niitä jaksoja, joissa nimekkäät vieraat ei vetäneet mitään muusta tuotannosta tuttua "roolia", vaan oli vaan ihan kuten kaikki muutkin. Erityisesti Robin Williams onnistui tässä aiiiivan mainiosti, ja jakso oli silti aivan stanan hauska!
 
miten hiljennetään sähkökitaristi? -annetaan sille nuotti.
Informaatiokameli
11.06.2013 13:44:09
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aivan helvetin hyvä ja pidän kovasti draaman lisääntymisestä sarjassa. Kolmoskausi oli paras tähän mennessä, varsinkin viimeiset jaksot eisss :D
 
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
Carvel
11.06.2013 13:54:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

AnonHero: Loistava sarja. Kaikki kaudet katsottuna.
 
Laukka komppia !
 
Chunga
14.05.2014 13:43:08
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huom! Olet kirjoittamassa yli 336 päivää vanhaan aiheeseen!
 
Niinpäs olen. FYI: Neljäs kausi alkoi viime viikolla :) esitystahti on kaksi jaksoa/viikko, eli neljä katsottavissa jo. Kaksi ensimmäistä oli aikas huibut. Suunta on semisti uusi, mutta toimii erittäin hienosti!
 
We've gone full circle.
EilaPertti
14.05.2014 22:44:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yks niistä harvoista sarjoista joka oli pakko katsoa ekasta vikaan jaksoon lähes yhteen putkeen. Toimii aika hyvin toi tasapainoilu vähän arkisemman ja täysin absurdin kaman välillä. David Lynch-jaksot katsoin karjuen.
 
Hewi`s best!!!
Hetfield
14.05.2014 22:54:31
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EilaPertti: Yks niistä harvoista sarjoista joka oli pakko katsoa ekasta vikaan jaksoon lähes yhteen putkeen. Toimii aika hyvin toi tasapainoilu vähän arkisemman ja täysin absurdin kaman välillä. David Lynch-jaksot katsoin karjuen.
 
Oon nyt kattonu vähän millon sattuu noita jaksoja maikkarilta, näköjään kolmas kausi pyörii tällä hetkellä. Juuri tuli pari ekaa osaa tuosta late night-aiheesta, David Lynch nauratti kyllä kovasti. Jännä sarja, hyvät musat on muuten myös.
 
"I hope you've had all the children you want... 'Cause this is gonna blow your balls off."
Wolfgang
15.05.2014 22:00:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Neljännen kauden neljä ensimmäistä jaksoa tsekattuna ja edelleen loistosarja. Ensimmäisen jakson meluaville roskakuskeilla ja älypuhelinzombeille tuli repeiltyä. Samoin Louien stand upille hyväntekeväisyysgaalassa ja saman jakson viiden miljoonan korvausvaatimukselle. Myös lihavan tytön monologi oli kovaa settiä.
 
"Lukee mun luku taidolla, että yleinen keskustele eli saa puhua ihan mistä huvittaa" -Janizio
Chunga
16.05.2014 10:10:27
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Wolfgang: Neljännen kauden neljä ensimmäistä jaksoa tsekattuna ja edelleen loistosarja. Ensimmäisen jakson meluaville roskakuskeilla ja älypuhelinzombeille tuli repeiltyä. Samoin Louien stand upille hyväntekeväisyysgaalassa ja saman jakson viiden miljoonan korvausvaatimukselle. Myös lihavan tytön monologi oli kovaa settiä.
 
laukkakomppia täältä! Myös koomikoiden korttipelikeskustelut jaksavat naurattaa.
 
We've gone full circle.
Ali
19.05.2014 01:51:19
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen ollut tietoinen sarjasta kyllä, muttei ole ikinä saanut aikaseksi katsottua. Muutama jakso nyt flixistä tullut kyylättyä ja aivan kelpo kamaltahan tämä vaikuttaa.
 
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
Wolfgang
31.05.2014 14:40:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.slate.com/blogs/browbeat … terrupted_shots_take_that_true.html
 
"Lukee mun luku taidolla, että yleinen keskustele eli saa puhua ihan mistä huvittaa" -Janizio
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «