Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Aikuismusiikki aloittelija ryhmä
1
MadCat
13.05.2014 21:43:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En tiedä olenko oikealla keskustelu alueella, aloittelijat on ehkä parempi, mutta ehkä täällä saa paremmin huomiota(tai sitten ei). Eli minua kiinnostaisi että onko jossain tai onko täällä porukkaa kiinnostunut perustamaan aloittelijan tyyppisista koostuvan ryhmän, jota voisi vetää ammattilainen(set). Minä olen kiinnostunut sähkökitarasta joten minulle kelpaisi porukka, jossa kaikki soittaa kitaraa, tai sitten sellainen jossa kaikki soittaa eri juttuja(bändin tyylinen), mutta pääpaino on tietenkin siinä itse asian opettelussa itse kullekin. Porukan jäsenet maksaa yhdessä opettajan tai opettajat ja tilat missä toiminta tapahtuu. Kuulostaako mahdottomalta. Olen itse nainen 22 ja sovin mihin tahansa porukkaan. Ja aloittelija, mutta innokas sellainen. Omalta osaltani idea syntyi siitä että pelkään luonteeni hidastavan oppimista, ja tällainen ryhmä tapaaminen voisi motivoida paremmin pitämään sitä kitaraa kädessä. Jos tämän tyyppinen ryhmä löytyy jo jostain niin vinkatkaa tänne.
 
sustain65
13.05.2014 21:48:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MadCat: En tiedä olenko oikealla keskustelu alueella, aloittelijat on ehkä parempi, mutta ehkä täällä saa paremmin huomiota(tai sitten ei). Eli minua kiinnostaisi että onko jossain tai onko täällä porukkaa kiinnostunut perustamaan aloittelijan tyyppisista koostuvan ryhmän, jota voisi vetää ammattilainen(set). Minä olen kiinnostunut sähkökitarasta joten minulle kelpaisi porukka, jossa kaikki soittaa kitaraa, tai sitten sellainen jossa kaikki soittaa eri juttuja(bändin tyylinen), mutta pääpaino on tietenkin siinä itse asian opettelussa itse kullekin. Porukan jäsenet maksaa yhdessä opettajan tai opettajat ja tilat missä toiminta tapahtuu. Kuulostaako mahdottomalta. Olen itse nainen 22 ja sovin mihin tahansa porukkaan. Ja aloittelija, mutta innokas sellainen. Omalta osaltani idea syntyi siitä että pelkään luonteeni hidastavan oppimista, ja tällainen ryhmä tapaaminen voisi motivoida paremmin pitämään sitä kitaraa kädessä. Jos tämän tyyppinen ryhmä löytyy jo jostain niin vinkatkaa tänne.
 
Missäpäin Suomea?
Vai virtuaalisesta ryhmästäkö olisi kyse? Tuossa kirjoitit kyllä tiloista.
 
MadCat
13.05.2014 22:04:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Piti mainita alue, mutta pikainen "luonteeni" hyppäsi heti esiin. Olen Uudeltamaalta ja sen mukaan lähtisin. En ole koskaan kokeillut tuollaista virtuaaliryhmää, mutta se voisi tulla kyseeseen sitten jos samalta alueelta ei löydy tarpeeksi tai motivoituneimmat ideasta innostuvat löytyvät ympäri Suomea.
 
MadCat
14.05.2014 17:44:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mutta tietenkin vaihtoehtoisesti otan myös vastaan tietoa jo olemassa olevista ryhmistä.
 
jra
14.05.2014 18:15:07 (muokattu 14.05.2014 18:16:23)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täällä päin, eli Oulun seudulla, on paikallisessa kansalaisopistossa joka syys-/kevätkausi useampikin tuollainen bändiryhmä, eli 5-6 aloittelevaa aikuista soittimiin ja ohjaaja. Varmaankin samanlaista toimintaa on useimmissa kansalaisopistoissa (tai millä nimellä ne missäkin on).
 
E: Tai ainakin oli. Kuntaliitoksen myötä näyttää tarjonta siirtyneen muualle ja kokonaisuudessakin vähentyneen.
 
- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 -
MadCat
14.05.2014 18:59:41 (muokattu 14.05.2014 21:41:39)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jra: Täällä päin, eli Oulun seudulla, on paikallisessa kansalaisopistossa joka syys-/kevätkausi useampikin tuollainen bändiryhmä, eli 5-6 aloittelevaa aikuista soittimiin ja ohjaaja. Varmaankin samanlaista toimintaa on useimmissa kansalaisopistoissa (tai millä nimellä ne missäkin on).
 
E: Tai ainakin oli. Kuntaliitoksen myötä näyttää tarjonta siirtyneen muualle ja kokonaisuudessakin vähentyneen.

 
Minäkin olen kuullut noista kansanopiston kursseista. Mutta niissä on juuri se ongelma että niitä on vähän(kuten mainitsit), niihin on tunkua ja ne pyörivät vain syys ja kevät lukukausina tai tiettyinä aikoina, jolloin täytyy olla tosi skarppi että ehtii tai paikat viedään tai menee ohi. Olen itse liikkeellä sillä silmällä että voisin päästä viilailemaan itseäni lähiaikoina. Siksi heitin alkuperäisen ehdotuksen itse järjestetystä porukasta.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «