Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Puuvannevirveli
1
Drumpaul
13.05.2014 18:00:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jotenkin olen innostunut puuvanteisesta virvelin soinnista, tuossa olisi kaksi suunnilleen samanhintaista peliä, Gretsch Maple 6.5 x 14 natural ja PDP 5.5 x 14 natural. Oisko kokemuksia kellään? Kumpikin varmaan concept maple CM-3- settiin istuu hyvin. Nyt kun on taas päässyt soiton makuun niin ei oikein setin mukana tulleen 5.5 x 14 soundimaailma enää miellytä, ahkerasta ruuvailusta huolimatta.
 
Legenda
13.05.2014 19:28:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oulun musiikki-kullaksella kerran testasin tuota PDP virveliä ja minun korvaan oli tosi komean kuuloinen peli ja hintakaan ei ole paha. Sanoisin että ei mene rahat hukkaan jos tuon laitat. Gretchistä ei ole kokemuksia.
 
tomboarmageddon
13.05.2014 21:54:13 (muokattu 13.05.2014 21:54:45)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on pdp:n vaahterainen puuvannevirppa. En muista mallia, mutta käsittääkseni niitä ei montaa oo samantyyppisiä.
Ihan hyvä rumpu, mutta viimeistely kuraa ja tarvitsi viiste ja snarebedirempan ennenkuin...
Paljolla ostat multa valmiiks tuunatun? Mulla meni jo ohi tuo puuvannevillitys;) Nykyään pitää olla valu tai prässivanteet. Mulla on kyllä tohon peltivanteetkin, mutta en oo jaksanu koskaan koittaa, koska acrolite ja premier hifi...
pitää nyt kyllä, saada aikaseks testata.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «