![]() 13.05.2014 09:10:52 (muokattu 13.05.2014 09:23:03) | |
---|---|
joku muu sikko: Itsellekin tuli mieleen että tässä tarinassa olisi ollut oiva Kummeli sketsin runko. Siinä vaan olisi ollut raiskauksen kohteena kymmenen euron Landola. Jankon Betoni! https://www.youtube.com/watch?v=v_S2JVaINO4 Näinhän tässäkin kävi. Ensin lupaillaan, valmistetaan paskaa, lupaillaan lisää, vieläkin lupaillaan, edelleen toimitetaan paskaa ja lopuksi suututaan palautteesta. Antaa kaikkien kitaroiden soida. Kielten värähtely yleinen ja yhtäläinen. | |
![]() 13.05.2014 09:22:40 | |
Sissos saatana! Aamupahoinvointia aiheuttava tarina. Otan osaa ja varoitan joensuulaisia kavereitani tästä koijarista. | |
![]() 13.05.2014 09:28:01 | |
Melekosta touhua... Tulin teille ku en ihimisihin keherannu mennä. | |
![]() 13.05.2014 09:33:29 | |
Ikävämpi homma tosiaan. Sitä vain ihmettelen että kun aloittajakin kertoi tienneensä aina, ettei hyvä ja halpa kulje käsi kädessä, niin miksi ihmeessä se kitara pitää täysin nobodylle kiikuttaa? Illanistujaisissa sopivassa maistissa kuka vain voi luvata vaikka kuun taivaalta. Hän vei sen "korjaajan" pajalle. Eikö siellä ollut mitään mistä nähdä hänen kättensä jälkeä tms? | |
![]() 13.05.2014 09:43:07 | |
hollstro: Minä veisin asian Poliisille. Aiheena omaisuuden tärveleminen. Tosin siinä on sana sanaa vastaan, mutta jos Poliisi vähän jututtasi hahmoa. On sitä vähemmästäkin käräjiä käyty, esim. naaprin lehtipuiden lehtien tiputtamisesta omalle puolelle. En ehkä välttämättä poliisille, mutta kyllähän tosta voisi kanteen nostaa, m.netissä tutuksi tulleella oikeustoimilailla lätkii naamaan. En kyllä tiedä kenen heiniä tämä on, onko siviilikanne ensinkään kun vastapuoli on ilmeisesti rekisteröity ammatinharjoittaja. | |
![]() 13.05.2014 09:43:30 | |
Jälkiviisastelu on turhaa kun paskat on jo housussa. Oppirahat jne.. | |
![]() 13.05.2014 09:45:03 | |
tender.insanity: Ikävämpi homma tosiaan. Sitä vain ihmettelen että kun aloittajakin kertoi tienneensä aina, ettei hyvä ja halpa kulje käsi kädessä, niin miksi ihmeessä se kitara pitää täysin nobodylle kiikuttaa? Illanistujaisissa sopivassa maistissa kuka vain voi luvata vaikka kuun taivaalta. Hän vei sen "korjaajan" pajalle. Eikö siellä ollut mitään mistä nähdä hänen kättensä jälkeä tms? Olin soittanut kyseien sepän fiksaamalla telecasterilla. Se oli aivan hyvä. Samoin kun vein kitarani pajalle (=kämpälle) niin siellä oli useampi hyvin uudelleen nauhoitettu kitara. Lisäksi olen ymmärtänyt, ettei nauhojen vaihto ole rakettitiedettä. Olisin tehnyt itse, mutta työkalujen ja kokemuksen puute sai tarttumaan edulliseen tarjoukseen. www.soundcloud.com/theeastwood | |
![]() 13.05.2014 09:45:56 | |
Twinkle: En ehkä välttämättä poliisille, mutta kyllähän tosta voisi kanteen nostaa, m.netissä tutuksi tulleella oikeustoimilailla lätkii naamaan. En kyllä tiedä kenen heiniä tämä on, onko siviilikanne ensinkään kun vastapuoli on ilmeisesti rekisteröity ammatinharjoittaja. oman mausteen soppaan tuo että on sovittu "kaverihinnat" jne, ei kuitteja ym. Kääntyisikö vielä harmaan talouden ja sen tukemiseen koko homma jos alkaa asiaa ajamaan? | |
![]() 13.05.2014 09:48:16 | |
Kitara pitäisi viedä ammatti korjaajalle ja sitten pistää tämä kitara puoskari maksamaan lasku. ÄÄ TÄKÄ TÄKÄ TÄKÄ TÄÄ. Anna sakkoa saatana. | |
![]() 13.05.2014 09:50:38 | |
Little Savage: Kitara pitäisi viedä ammatti korjaajalle ja sitten pistää tämä kitara puoskari maksamaan lasku. Samaa olisin ehdottanut itsekin... Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. | |
![]() 13.05.2014 09:52:54 | |
Arttu_Ace: Olin soittanut kyseien sepän fiksaamalla telecasterilla. Se oli aivan hyvä. Samoin kun vein kitarani pajalle (=kämpälle) niin siellä oli useampi hyvin uudelleen nauhoitettu kitara. Jaahas. No sitten on vaikea arvioida tulevaa. | |
![]() 13.05.2014 10:08:16 (muokattu 13.05.2014 10:08:56) | |
Arttu_Ace: Lisäksi olen ymmärtänyt, ettei nauhojen vaihto ole rakettitiedettä. Olisin tehnyt itse, mutta työkalujen ja kokemuksen puute sai tarttumaan edulliseen tarjoukseen. Itelläni on sellainen arvelu että se ei oo rakettitiedettä.... MIKÄLI kaikki menee optimaalisesti. Mutta jos siinä askareessa tulee eteen joku epämieluisa poikkeustilanne... niin tuolloin mikäli amatöörin käsienliike yhä jatkuu niin alkaa syntyä suurella todennäköisyydellä ennemmin jotain paskaröytöä kuin priimaa. Siinä sitten pro-seppä tekee täsmälleen sen mitä kuuluu tehdä ja amatööri yrittää tuheltaa sen mitä keksii. | |
![]() 13.05.2014 10:19:33 (muokattu 13.05.2014 10:21:08) | |
Little Savage: Kitara pitäisi viedä ammatti korjaajalle ja sitten pistää tämä kitara puoskari maksamaan lasku. + ottaa selvää korjaamisen ehdoista ja käydä ne läpi korjaajan kanssa ja ottaa selvää onko hänelle sitä varten edes minkäänsortin asiaankuuluvaa koulutusta tai nimikettä olemassa jotka sen "ammattimaisuuden" myös jollakin tavalla takaisi... Se hyvä puoli siitä koulutuksesta ja papereista on myös korjausalalla. Soittopuolella riittää usein että kilometrit on haettu kävellessä mutta en ihan heti allekirjottaisi samaa aatetta soitinkorjauksen saralla ellei sitten ole jo useampi vuosikymmen käytännön elämää takana(joista selkeää ja hyvää näyttöä riittävästi) ja se että omaa toimintaansa on saanut harjoituttaa myös luotettavassa ympäristössä(esim. soitinkaupat) ja että tietyt tahot ovat uskoneet ko henkilön korjauskykyihin sen verta. Toisaalta, kaikkienhan pitää kokemus jostain saada mutta tässä aiheessa olisi kaverin vain kannattanut näpertää omien soittimiensa kanssa ja ruveta harjoituttamaan toimintaansa vasta kun on siihen valmis, ei itsensä, vaan muiden mielestä. Toisaalta, asiakkaan rehellistä palautetta voi olla vaikea saada irti jos on heti uhkailemassa tai kiristämässä ylimäräästä rahaa asiakkaalta itseltään korjauksen päätteeksi!!! : P Puoskarit ei muuten maksa. Ei ne olisi puoskareita silloin. Puoskari myös tietää että jos asian vie poliisille niin poliisit nauraa tässä aiheessa vain partaansa. Facebookistahan löytyy ko kaveri myös kuten sen joku tuola linkitti jo. Asiassa on vain se nurja puoli että siinä linkissä näytetään ko kaverin kasvot sekä myös muita, sivullisia ihmisiä...joten, tässä vaiheessa tajusin itte että en tuota lähde sen enempää levittelemään. Joku ymmärrys sentäs. Kaveri teki virheen ja tajuaa varmaan että jättää tulevaisuudessa ne hommat niille ketkä sen osaa. On maksanut nyt aiheesta kovan hinnan. Tärkeintä että ei lähde mässäilemään aiheella sen enempää, ihminen kun sieläkin päässä kuitenkin on ja sivullisethan ovat tässäkin täysin syyttömiä. | |
![]() 13.05.2014 10:28:47 | |
Ei muuta kuin tänne vaan kyseinen uhriksi joutunut soitin, ja korjataan mitä korjattavissa on. Ja katsotaan sitten kuka maksaa laskun :) http://www.vuorensaku.fi/ https://www.facebook.com/pages/vuor … Instruments-Repairs/172214529532319 Tervetuloa! | |
![]() 13.05.2014 10:43:47 | |
Jumalauta mulla meni vilunväreet kun katsoin tota hiottua bodya. Itellä on onneksi sattunut vain lievää kohellusta, kun olen kokeillut erästä paikallista kitaranikkaria. Muutama vuosi sitten lähetin kitaran huollettavaksi, kun halusin että talla blokattaisiin. Sanoi, että on valmis viikon sisällä, mutta kuitenkin panttasi kitaraa käytännössä koko kesän. Välillä saattoi olla kuukauden täyttä radiohiljaisuutta ja sitten välillä soiteltiin, että "heh juum tässä on ollut heinähommia ja kaikkea pitkin kesää, kyls tierät...". No en vittu tierä jos luvataan viikossa. Toinen tapaus oli, saman hepun kanssa, kun valmistauduttiin studiota varten. Lähetin kaksi kitaraa toivomuksenani, että kielet vaihdettaisiin, koko paska räjäytettäisiin ja putsattaisiin ja hienovireet kohdilleen. Perushuolto siis. No kitarat tulivat takaisin ja ei oikeastaan mitään muuta oltu tehtynä, kuin hienovirettä hiplailtu ja sekin juosten kusten. Soitin hänelle ja kerroin asiasta. Hän siihen, että "kun sä kirjoitit niitä juttuja tekstareilla, niin emmää semmosia aina ehdi lukemaan" ja että "sun tässä olis pitänyt laittaa joku lappu mukaan, että mitä sä haluat". Jatkoin ottamalla tuon aiemman tapauksen esille ja kertomalla, miten asiakaspalveluammattia ei kannata harkita, jos selitykset ovat tämmöiset. Hän ärsyyntyi ja sanoi, että on tehnyt oikeissa töissä helvetin pitkän päivän ja että antaa minulle tämän huollon ilmaiseksi, vaikka koko homma olikin minun syytäni. Sitten löi luurin korvaan. Parin päivän päästä tuli tekstari, jossa lakki kourassa pyydeltiin anteeksi käytöstä. Parin viikon päästä soitto, että olen unohtanut maksaa huollosta. Ajattelin, että vittu minä maksan jotta ei tarvitse enää ikinä olla hepun kanssa missään tekemisissä. Perzzza: vitsit se on kovaa kamaa kun varaanit syo lihaa metsassa. LATAA NEREUS VELOITUKSETTA! | |
![]() 13.05.2014 10:45:44 | |
pekka montin:.. Kaveri teki virheen ja tajuaa varmaan että jättää tulevaisuudessa ne hommat niille ketkä sen osaa. On maksanut nyt aiheesta kovan hinnan. Tärkeintä että ei lähde mässäilemään aiheella sen enempää, ihminen kun sieläkin päässä kuitenkin on ja sivullisethan ovat tässäkin täysin syyttömiä. Mulla on käydyn keskustelun perusteella sellainen käsitys että tämä kitarateknikko ei tajua eikä myönnä pilaanneensa kitaran. Hänen mielestään noin ne pitää tehdä ja asiakas nilittää turhasta kun ei ymmärää omaa parastaan ja hänen visionsa mahtavuutta. vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen | |
![]() 13.05.2014 11:01:37 | |
No jopas oli tarina. Eihän tämmösellä nikkarilla voi kaikki muumit olla laaksossa. Toivottavasti saat Yammun kuntoon, se mitä pelastettavissa vielä on. Started out with nothing and still got most of it left. | |
![]() 13.05.2014 11:04:19 | |
Onhan Jutta Urpilaiselle ilmoitettu, että tässä ollaan veronkiertoa harjoitettu!! Vai onko tämä Heidi Hautala tapainen keissi, en tiennyt? | |
![]() 13.05.2014 11:10:58 | |
Valka: No jopas oli tarina. Eihän tämmösellä nikkarilla voi kaikki muumit olla laaksossa. Toivottavasti saat Yammun kuntoon, se mitä pelastettavissa vielä on. No, minä kuulin tuolta some-maailman puolelta, että siellä saattaa muutama hattivatti heilua, mutta muumit on merillä. Ja tämän voi siis ottaa suunnilleen sellaisella varmuudella, kuin mitä nyt Haisuliin voi luottaa. | |
![]() 13.05.2014 11:17:32 | |
Kodee: Onhan Jutta Urpilaiselle ilmoitettu, että tässä ollaan veronkiertoa harjoitettu!! Vai onko tämä Heidi Hautala tapainen keissi, en tiennyt? Ehkä tämä menee naapuri"avun" piiriin... Tulin teille ku en ihimisihin keherannu mennä. | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)