Aihe: Tarina todella huonosta kitarahuollosta
1 2 3 4 5 6 7 835 36 37 38 39
Bentley
12.05.2014 22:02:11

Murruin..

tuo fb -linkki ei toimi mulla :o
For those who can't be without the music!
Estranged
12.05.2014 22:03:38
Bentley: Murruin..

tuo fb -linkki ei toimi mulla :o

Kuten tuossa jo todettiin, ei kauaa mennyt, kun herra poisti puljunsa profiilin tuolta.
✡ "Vittu sinä oot huono ihminen ollaksesi kuitenkin niin paska jätkä." -Painajaismainen | "Vielä ku Esso ois kaunis. Ja nainen. Kun nyt se on komea. Ja mies. Junou. Melkeen sama mutta enempi munaa suussa." -Kitaravirtuaali
Gabe
12.05.2014 22:21:09
hollstro: Minä veisin asian Poliisille. Aiheena omaisuuden tärveleminen. Tosin siinä on sana sanaa vastaan, mutta jos Poliisi vähän jututtasi hahmoa. On sitä vähemmästäkin käräjiä käyty, esim. naaprin lehtipuiden lehtien tiputtamisesta omalle puolelle.

Ehdottomasti poliisin pakeille jos vielä aletaan uhkailemaan kitaran tuhoamisen päälle.
Chunga
12.05.2014 22:21:56 (muokattu 12.05.2014 22:22:56)

Vaikuttaa tosiaan tekijältä, joka ei siedä minkäänlaista kritiikkiä ja on totta kai omasta mielestään aina oikeassa... Eli pahin mahdollinen paketti yhdistää vielä ammattitaidottomuus päälle.

Tää on kyl nii just tätä. Käynpäs ostamassa k-raudasta puukon ja silikonituubin, ja alan myymään buubijobeja kaverihintaan. Kato tulee hyvät ku tekee sellaset mistä ite tykkää eikä huomoi asiakastaan ollenkaan. Ku eihän noi naiset tissoista mitään tiedä...

Pienemmillä aloilla ei Suomessa paljoa papereita kysellä, esitellä,vaadita tai vähintään opiskella. Sit käy just näin. Luulis että jostain kuitenki oo luettavissa nimilistaa jostain muusta ku elämänkouluista(tm) valmistuneista soitinkorjaajista ja -rakentajista.
We've gone full circle.
Terry Pantheras
12.05.2014 22:23:17
Siis voi perse. Miten kukaan edes pystyy moiseen suoritukseen? Kaveri elää vissiin jossain rinnakkaisuniversumissa, jossa sanojen merkitykset menevät ristiin.

"Tuleeko uusi maalipinta?" "Ei!" "Ok, vedän siis uuden maalipinnan" Siis TÄH! Varsinainen soitinmestari.
Miljoona kärpästä ei voi olla väärässä. Paska on hyvää.
seventy4
12.05.2014 22:41:40
Tämän sortin puuhastelu voisi ola hauskaa jos se tapahtuisi kavereiden kanssa kiljupäissään.
Hassuilla kitaroilla huumori bändi meininkiä mutta ilmeisesti kaveri luulee että on kovakin seppä.
Optikolla käynti voisi auttaa jos nämä omaa silmää miellyttää. Tai tuskin sentään...
Kiinnostaa poliisia tai ei tälläiset keissit itse tekisin ainakin ilmoituksen.
vesinorsu
12.05.2014 22:49:02
Että semmoista. Itsehän myin VAHINGOSSA kitaran, jossa oli ebaysta tilattu indonesialainen iban kaula, joka oli talven yli ollut käyttämättömänä nurkassa. No ei siinä mitään Suht halvalla vielä meni hyvineen osineen, mutta kaula olikin sitten vääntyillyt ropellille. Noh ei hätää, Sanoin että pistä kaula maitojunalla takaisin. Jonkiverran näitä kielisoittimia jo kasaillut jne, että oli aika ensimmäiselle kunnon nauharempalle. Kaulassa oli vieläpä raunalista helpottamassa työtä. Ei muuta kun helvetin kalliita hiontablokkeja ja viiloja tilaamaan. kaulastahan tuli suora ja nauhojen asennus + hionta kruunutuksineen onnistui ihan kiitettävästi. Tietenkin olisin korvannut hajonneen kaulan kunnon japsikaulalla jos remppa ois vituikseen mennyt. Ja tämän kaiken tein tietysti ilmaiseksi.
paskanäppinen autonrassaaja, "raksamies" ja jokapaikanhöylä, koneistaja ja mitä muuta kaikkea. Kunhan fiilistelen kitaraa randomisti. Kyllä se yks ibanez pitää olla talossa ja jaska tietenkin.
Tuomoo
12.05.2014 22:53:16
Jumalauta että alkoi veret kiehua tuosta toiminnasta. Aivan uskomattoman törkeää tuolta "kitarateknikolta", melkein sanoisin että onni että mies on poistanut sivunsa fb:stä, jotta vältyn näkemästä noita raiskattuja soittimia.

Aloittajalle tsemppiä, varmasti kyrpii vielä enemmän kuin minua, tai ketään muutakaan tämän ketjun lukenutta.
20.8. 22:54:21 NEVÖ FOGET
freakingenius
12.05.2014 23:20:58
Tämä tarina kyllä varmistaa sen että kitarani tulee aina huolletuksi vain ja ainoastaan J.Salolla. Missään muualla en oo ikinä huollattanut enkä varmaa huollatakkaan ellen pakon edessä, vaikka varmasti muita hyviäkin on.
guitar player
12.05.2014 23:26:40
John Faceless
9. toukokuuta lähellä paikkaa Joensuu
V'''ttu mä inhoon kitaroita!!!

Facebookista poimittua tuo ylläoleva.. kyllä teki pahaa lukea toi stooori
vesinorsu
12.05.2014 23:33:24
paskanäppinen autonrassaaja, "raksamies" ja jokapaikanhöylä, koneistaja ja mitä muuta kaikkea. Kunhan fiilistelen kitaraa randomisti. Kyllä se yks ibanez pitää olla talossa ja jaska tietenkin.
JaaGeRMaisTeR
12.05.2014 23:35:50
vesinorsu: https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd. … 642384485_5391743294529227714_n.jpg

Mikä tämä on :)

Kuvatekstin mukaan sikarilaatikkokitaran kaula. Modattu Jacksonista.
Jii-Gee
12.05.2014 23:36:20

guitar player: John Faceless.. ..V'''ttu mä inhoon kitaroita!!!

Aloituspostaus & kuvamateriaali tukevat tätä lausuntoa.
JoshMorrison
12.05.2014 23:37:57
Lähti Joensuulaiskaverille varottelut tästä mulkerosta.
Les_Pikkis
12.05.2014 23:51:41
Itse tullu tehtyä jos jonkinmoisia näperryksiä _omiin_ kitaroihin.
Lavan muotoja muuteltu, bodyja maalailtu jne sähköhommia.

Aina pitäny itteäni keskiverto harrastelijana, mutta nyt alkaa tuntumaa et olis ehdotonta kärkeä jos jälki on parempaa kun itse yrittäjän. Ja vielä huomattavasti.
Kyllä itseluottamus nyt nousi.

Pahoittelut omakehuista ja vielä isommat osanotot vintagen tuhoamisesta :/.
Jos tällä kaverilla olis mitään mielenkiintoa parantaa nimeänsä, sikäli kun se on mahdollista, se maksais nyt tähän "huoltoon" menneet rahat takaisin ja mielellään vähän päälle...

..Ja lopettais ton soittimien tuhoamisen ja keskittyis johonki vähemmän osaamista vaativaan, esim pölkkytonttujen veistelyyn.
Jucciz
12.05.2014 23:51:44
Tuli toden teolla paha olo kun luki tämmöistä. Hyi!
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
Tomppa
13.05.2014 00:03:14

Kiitoksia ässälle tästä stoorista!!!

Laitakaa vaan lisää kokemuksia(hyviä ja huonoja) niin osaa muutkin varoa näitä. Toi kyseinen apina kusi kyllä tässä kohtaa pahasti omille nilkoilleen.

Meikäläisen lähipiirissäkin on paljon muusikoita, täytyy laittaa tää tarina eteenpäin...
"Jokainen tsäänssi on mahdollisuus!" Jälleen yksi lausahdus joka todistaa Matin puhuvan myös ulkomaankieliä.
s0r0666
13.05.2014 00:36:15

Huh huh. Jonkin sortin käsityöläisenä pyörittelen täällä päätäni minäkin. Mitään sellaista ei tehdä mistä ei ole sovittu. Jos tehdään, niin umpimulkku täytyy olla jos ei korvaa tekemisiään. Onneksi on foorumeita, että saa tiedon leviämään tälläisestä perseilystä.

Tiettyä epäeettisyyttä osoittaa. Olisivat ennemmin tekemättä...
"You may think i'm arrogant, but i'm better than that. Lonely drunk and fat."
joku muu sikko
13.05.2014 08:41:30
seventy4: Tämän sortin puuhastelu voisi ola hauskaa jos se tapahtuisi kavereiden kanssa kiljupäissään.
Hassuilla kitaroilla huumori bändi meininkiä mutta ilmeisesti kaveri luulee että on kovakin seppä.
Optikolla käynti voisi auttaa jos nämä omaa silmää miellyttää. Tai tuskin sentään...
Kiinnostaa poliisia tai ei tälläiset keissit itse tekisin ainakin ilmoituksen.

Itsellekin tuli mieleen että tässä tarinassa olisi ollut oiva Kummeli sketsin runko. Siinä vaan olisi ollut raiskauksen kohteena kymmenen euron Landola.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)