LaMotta 12.05.2014 19:34:09 (muokattu 12.05.2014 19:54:22) | |
---|
Olisi mielenkiintoista kuulla vastapuolen puolustuspuheenvuoro. En ole koskaan kuullut tuon nimisestä firmasta enkä tekijästä, vaikka siis vaikuttaa samassa kaupungissa missä itse asun. Arttu Acelle terveisiä. Tiedän meiltä päin sellaisen soitinrakentajamestarin jonka työ on laadukasta ja sovittu hinta pitää. (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
Alex_K 12.05.2014 19:35:35 | |
---|
LaMotta: Olisi mielenkiintoista kuulla vastapuolen puolustuspuheenvuoro. En ole koskaan kuullut tuon nimisestä firmasta enkä tekijästä, vaikka pitäisi ilmeisesti vaikuttaa samassa kaupungissa(ko) missä itse asun? Eiköhän ne puolustuspuheet ole nyt jo _nähty_. "osaan soittaa onen intron" |
Mr. Speed 12.05.2014 19:44:30 | |
---|
Näköjään tämä mestarirakentaja tekee ne uudet pintakäsittelyt ja töhertää vielä oman logon esim. Musarin pintaan :D Kuvittelen vaan mitä J. Salo tai J. Ruokangas sanoisi jos kävisi moista palvelusta pyytämässä. Salo ei suostu edes muiden suomalaisten käsityöpajojen kitaroita refinishailemaan. http://www.sieni.us/?id=38 |
Tinippa84 12.05.2014 20:00:32 (muokattu 12.05.2014 20:06:06) | |
---|
Voi kamalata! Kuvien näkeminen aiheutti saman tunteen kun kiveksen muljahtaminen... Retaliation Syndicatessa vokalistin paikka auki! Vapaamuotoisia hakemuksia vastaanotetaan... |
askomiko 12.05.2014 20:00:32 | |
---|
On vaikeaa olla heviuskottava kun on niin hemmetin söpö. -Shemhamforash |
Blasteroid 12.05.2014 20:09:00 | |
---|
Huh, todellinen kauhutarina, jollaista ei toivo edes pahimmalle vihamiehelleen! Puljun pitäisi vaihtaa nimi Kitarateurastamoksi. Voimia kaikesta huolimatta. |
rheinone 12.05.2014 20:30:45 | |
---|
Kevyet mullat Sebastian Wood Guitarsille. |
the-Antero 12.05.2014 20:32:47 | |
---|
rheinone: Kevyet mullat Sebastian Wood Guitarsille. R.I.P in peace :D (((FUZZ))) |
Seba 12.05.2014 20:38:31 | |
---|
Kun kerran tekijä itse on tietoinen tästä ryssimisensä aiheuttamasta kohusta, niin olisi kiva kuulla asian toinen puoli, mutta siinä ei liene paljon puolusteltavaa. Kävi parkkipaikalla tuuri että arttu on rauhan mies. Moni muu olisi repinyt pään irti ja paskantanut kaulasta sisään. |
sustain65 12.05.2014 21:10:44 | |
---|
rheinone: Kevyet mullat Sebastian Wood Guitarsille. Kevyet?! Höh. Paksulti ja raskaasti! |
--ps-- 12.05.2014 21:15:43 | |
---|
No kappas, mestarirakentajan facebook-kuvat haihtuivat tosta silmieni alta sinne bittitaivaaseen ns. livenä noitä yrjötyksiä kattoessani. Nyt ei koko profiilia enää löydy. Näin kyllä ihan tarpeeksi. |
Neponen 12.05.2014 21:15:54 | |
---|
Hmm, yhteensattumaa? "Tämä sivu ei ole käytettävissä Seuraamasi linkki voi olla virheellinen tai vanhentunut." Koitan hakea facebookista Sebastian Wood Guitars. Viittaa siihen, että sivut on äskettäin poistettu. |
Little Savage 12.05.2014 21:18:26 | |
---|
Neponen: Viittaa siihen, että sivut on äskettäin poistettu. Odotellaan koska kaveri avaa uudet sivut eri nimellä. ÄÄ TÄKÄ TÄKÄ TÄKÄ TÄÄ. Anna sakkoa saatana. |
Arttu_Ace 12.05.2014 21:21:20 | |
---|
Neponen: Viittaa siihen, että sivut on äskettäin poistettu. Joo se sulki FB-sivunsa heti käytyään kanssani vielä yhden keskustelun: J: kehoitan sinua lopettamaan A: Sinähän pyysit mainosta duunillesi? Olenko kertonut jotain, mikä ei pidä paikkaansa? J: sä voit tuomaroida pikkutyttöjä peleissä mutta et minua. lopetat nyt ja sillä siisti. myös minulla on yhteyksiä A: Tottakai on. Mutta ethän minua uhkailisi? J: en. sait huomion..toivottavasti olet nyt tyytyväinen A: Mie oon nyt pistänyt sata euroa siihen, että miun kitaravanhus on pilattu. Seuraavaksi aion viedä kitaran korjattavaksi jollekin joka osaa asiansa. Sinne menee varmasti se toinen, jos ei kolmaskin satanen www.soundcloud.com/theeastwood |
Little Savage: Odotellaan koska kaveri avaa uudet sivut eri nimellä. Kannattaa tsekata henkilö John Faceless fb:ssä. Sama profiilikuva ja niin, kuvat kertoo... (((FUZZ))) |
Neponen 12.05.2014 21:28:01 | |
---|
Arttu_Ace: Joo se sulki FB-sivunsa heti käytyään kanssani vielä yhden keskustelun: No justiinsa näin. Hoh hoh.. sääliksi käy kyllä sitä sinun kitaraa :( Tekijä siis uskaltaa stalkata täältä tuota keskustelua, muttei uskalla tuoda omaa näkemystään esiin. Noh meitä on moneksi. Meillähän on täällä ketjut, joissa suositellaan verstaita ja rakentajia ynnä muita teknikkoja. Aivan hyvin voi olla myös tällaisia ketjuja enemmän joissa kerrotaan aidosti huonosta palvelusta. Se on läpinäkyvää ja hyvän maun mukaista toimintaa. Perusteet löytyy huonolle tekemiselle, joten mustamaalaamisesta ei tässä ketjussa ole kyse. Näitä minun mielestä lisää. |
Nazareth 12.05.2014 21:29:53 | |
---|
Arttu_Ace: Joo se sulki FB-sivunsa heti käytyään kanssani vielä yhden keskustelun: Vai että oikein yhteyksiä hänellä. Sitkeä rotta. Aina ei voi voittaa. |
hollstro 12.05.2014 21:35:37 | |
---|
Nazareth: Vai että oikein yhteyksiä hänellä. Minä veisin asian Poliisille. Aiheena omaisuuden tärveleminen. Tosin siinä on sana sanaa vastaan, mutta jos Poliisi vähän jututtasi hahmoa. On sitä vähemmästäkin käräjiä käyty, esim. naaprin lehtipuiden lehtien tiputtamisesta omalle puolelle. vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen |
elon arska 12.05.2014 21:39:09 | |
---|
the-Antero: Kannattaa tsekata henkilö John Faceless fb:ssä. Sama profiilikuva ja niin, kuvat kertoo... Kävin katsastamassa. Tunnen myös erään kitaran tuunaajan, joka vilpittömästi uskoo omiin kykyihinsä, mutta jälki on puolihuolimatonta röytämispaskaa, kun sen oikein kauniisti sanoo. Sellaista, jota itsekin voisin kyetä harrastamaan, mutta en missään nimessä muiden soittimiin. Saati että ottaisin siitä hintaa. Siltä tuon sällin hommat vaikuttaa. Haista jätkä vittu ja mee veivaa Volgaas. |
Little Savage 12.05.2014 21:48:29 | |
---|
the-Antero: Kannattaa tsekata henkilö John Faceless fb:ssä. Sama profiilikuva ja niin, kuvat kertoo... Ihan mitä kitara kuvaa sieltä katsookin. Tuntuu että kaveri saa vain tuhoa aikaan. Onkohan töistä kertovat tilapäivitykset kitaran kakantamiseen liittyviä ? ÄÄ TÄKÄ TÄKÄ TÄKÄ TÄÄ. Anna sakkoa saatana. |