Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Rummut: sähkörummut »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: APUVA haitsu kiinni Alesis DM-5:ssä ??!
1
vesa_turp
12.05.2014 19:03:45 (muokattu 12.05.2014 19:06:03)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Räkissäni on takavuosina hankkimani DM-5 moduli. Ryhdyin rakentelemaan laitteeseen omia rumpusettejä siten että sekvenseri(muse) paukuttaa rumpuja ja minä ruuvvailen soundeja kohdalleen - kuinka ollakkaan törmäsin haitsu ongelmaan.
Kuinka saadaan avonaisena lyöty (midi viesti)haitsu sammumaan(midiviestillä) ?
Olen tavannut manuaalia ja kokeillut "ext trig" valikon asetuksia: Hat/Adv, Footswitch close ja Footswitch held mutta pellit senkun sihisevät oman aikansa.
On ilmeisesti jokin seikka jota en ole alkuunkaan huomioinut eli ymmärtänyt ??!
 
-Dr.DW-
12.05.2014 19:15:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

vesa_turp: Räkissäni on takavuosina hankkimani DM-5 moduli. Ryhdyin rakentelemaan laitteeseen omia rumpusettejä siten että sekvenseri(muse) paukuttaa rumpuja ja minä ruuvvailen soundeja kohdalleen - kuinka ollakkaan törmäsin haitsu ongelmaan.
Kuinka saadaan avonaisena lyöty (midi viesti)haitsu sammumaan(midiviestillä) ?
Olen tavannut manuaalia ja kokeillut "ext trig" valikon asetuksia: Hat/Adv, Footswitch close ja Footswitch held mutta pellit senkun sihisevät oman aikansa.
On ilmeisesti jokin seikka jota en ole alkuunkaan huomioinut eli ymmärtänyt ??!

 
Suljetulle haitsulle on oma midinuottinsa. Choke toimintoon tarvitaan Aftertouch nuotti. Työlästä kirjoittaa näyttönäppiksellä, kun hajosi... Toiv. apua!
 
Bombing for peace is just like fucking for virginity.
vesa_turp
12.05.2014 22:12:05
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

-Dr.DW-: Suljetulle haitsulle on oma midinuottinsa. Choke toimintoon tarvitaan Aftertouch nuotti. Työlästä kirjoittaa näyttönäppiksellä, kun hajosi... Toiv. apua!
Kiitti vihjeestä :)
Nyt A# (midinuotti 46) pistää messingit suhisemaan ja
G# (midinuotti 44) tumppaa ne
ei kun jatsikomppeja kirjoittelemaan jeeeeeee...
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «