Aihe: Paskimmat TV-mainokset vol.2
1 2 3 4 525 26 27 28 2942 43 44 45 46
Genitalripper
14.04.2014 08:13:41
Wolfgang: En tiedä näkyykö tämä mainos TV:ssä vaiko pelkästää youtube-videoissa. Se alkaa sanoilla "Moni miettii mitä intohimoisen kutojen päässä liikkuu."

Ei. Ei mieti. Uskallan väittää, että yksikään ihminen ihmiskunnan historiassa ei ole miettinyt tuota. Saatika sitten "moni".

Varmasti useampi tämän mainoksen takia miettii, että miten helvetissä se kutoja liittyy ABC -huoltoasemiin.
Wolfgang
14.04.2014 08:51:35
Genitalripper: Varmasti useampi tämän mainoksen takia miettii, että miten helvetissä se kutoja liittyy ABC -huoltoasemiin.

Sitäkö se mainostaa? En ole koskaan katsonut loppuun saakka.
"Lukee mun luku taidolla, että yleinen keskustele eli saa puhua ihan mistä huvittaa" -Janizio
HaloOfFlies
14.04.2014 15:58:52

Jeszse: MUA NIIN HABITTAA JA MÄ MUUTAN HETI POIS KU TÄYTÄN KAHEKSANTOISTA.

Mitä jos vaikka ampuisit ittes ennenku täytät kaheksantoista.

Tämä. Raivostuttavin mainos tällä hetkellä.
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
jyrivaan
18.04.2014 11:50:35
Nyt se on sitten Mauri Antero noissa 0100100-mainoksissa. Ainakin hänen laulamana tuo jingle jää päähään, mutta jääköön se jokaisen itsensä pääettäväksi onko hyvä vai huono asia, ovatko mainokset ärsyttäviä vai ei. Itsellä vähän siinä rajoilla näidenkin mainosten suhteen.
Alex_K
18.04.2014 12:17:25
DNA:lla on nyt joku tehovalvonta nyt tämän miljoona ruutua-mainoksen suhteen. Aika paljon soi nyt tuo.

Mutta, jos jotain yleisesti vittumaista mainosta, niin siihen riittää kun on maikkarin lihava mainosääni riittävästi bassotettuna mainoksessa kuin mainoksessa. Voi voi, saan klamydian pelkästä ajattelusta..
Alex_K
24.04.2014 14:23:01
Kertokaa minulle mikä buumi on menossa:
"Annas kun minä näytän, klikkaas tosta. mainostettavasivu.com"
Aika monessa on nyt tätä nähtävissä. Lähes yhtä ärsyttävä mitä tuo parisen vuotta sitten tullut buumi kosketusnäyttö/sivulle pyyhkäisy mainoksessa kuin mainoksessa.. Argh.
päänahka
24.04.2014 18:16:18
Alex_K: Kertokaa minulle mikä buumi on menossa:
"Annas kun minä näytän, klikkaas tosta. mainostettavasivu.com"
Aika monessa on nyt tätä nähtävissä. Lähes yhtä ärsyttävä mitä tuo parisen vuotta sitten tullut buumi kosketusnäyttö/sivulle pyyhkäisy mainoksessa kuin mainoksessa.. Argh.

Joo, mua kans häiritsee aina ne "klikkaa itsesi osoitteeseen nettisivu.fi". Jos minulle kerrotaan tietty osoite, niin en minä mitään klikkaa vaan näppäilen osoitteen selaimeen ja painan enteriä.
Traditional
24.04.2014 18:55:26 (muokattu 24.04.2014 18:55:57)
päänahka: Joo, mua kans häiritsee aina ne "klikkaa itsesi osoitteeseen nettisivu.fi". Jos minulle kerrotaan tietty osoite, niin en minä mitään klikkaa vaan näppäilen osoitteen selaimeen ja painan enteriä.

Kaikkein eniten imperatiivi vituttaa mainoksissa. "Klikkaa itsesi sivuillemme" "Osallistu kisaan ja tilaa vahingossa seiska vuodeksi" "Koeaja uusi Dacia Milosevitch"

Haistakaa vittu en varmasti sylkäisekään tuotettanne kohti.
"Tradde. Ei vittu." -Räbbänä " "Tradde kenties dadan suurin hintti" -ADEHD "Eivvittu sä oot tyhmä." -Jeszsze|Majo4lyf
Genitalripper
29.04.2014 08:56:36
ÄIIIIISSSÄÄÄÄTÄÄNÄ tuota radion suojatie mikälie mainosta. Joku pentu ulvoo hirveellä dingosoundilla ja korvat vuotaa verta...
Jeszse
29.04.2014 09:31:01
Genitalripper: ÄIIIIISSSÄÄÄÄTÄÄNÄ tuota radion suojatie mikälie mainosta. Joku pentu ulvoo hirveellä dingosoundilla ja korvat vuotaa verta...

Mites toi "tuliko kakka tuleeko kakka tuleeko pissa tuleeko kakka tuliko pissa tuliko kakka tuleeko kakka tuleeko pissa tuleeko kakka tuliko pissa tuliko kakka tuleeko kakka tuleeko pissa tuleeko kakka tuliko pissa tuliko kakka tuleeko kakka tuleeko pissa tuleeko kakka tuliko pissa "
Hipelius: Olet hieno mies, mutta sulla on aivan ällistyttävän huono maku. || The Jasser Arafats || Crimson Day
Jeszse
29.04.2014 10:09:17
Jeszse: Mites toi "tuliko kakka tuleeko kakka tuleeko pissa tuleeko kakka tuliko pissa tuliko kakka tuleeko kakka tuleeko pissa tuleeko kakka tuliko pissa tuliko kakka tuleeko kakka tuleeko pissa tuleeko kakka tuliko pissa tuliko kakka tuleeko kakka tuleeko pissa tuleeko kakka tuliko pissa "

Tää onkin näemmä siis Radio Aallon oma juttu, ku mainostaa näköjään Aallon mobiiliappSia.

Onneks ei tarvi kuunnella koko kanavaa enää ku tää ja huominen, saattaisin tuhota jotain.
Hipelius: Olet hieno mies, mutta sulla on aivan ällistyttävän huono maku. || The Jasser Arafats || Crimson Day
Tawsky
29.04.2014 10:39:31
Genitalripper: ÄIIIIISSSÄÄÄÄTÄÄNÄ tuota radion suojatie mikälie mainosta. Joku pentu ulvoo hirveellä dingosoundilla ja korvat vuotaa verta...

No tää perhana.

...Dingosoundi. :---------D
7 sekuntia. Never forget.
porcupine
29.04.2014 15:08:22
"Voi kun mullakin ois toi laktoosi-intoleranssi."

Tämän ketjun voi nyt sulkea.
Emmie tiijä, mie oon Lappeenrannasta.
Jormaz
29.04.2014 15:20:53
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
Alex_K
29.04.2014 16:55:13
Allergiamainokset. Voi hyvänen aika.
Schnowotski
30.04.2014 07:54:32
Wolfgang: En tiedä näkyykö tämä mainos TV:ssä vaiko pelkästää youtube-videoissa. Se alkaa sanoilla "Moni miettii mitä intohimoisen kutojen päässä liikkuu."

Ei. Ei mieti. Uskallan väittää, että yksikään ihminen ihmiskunnan historiassa ei ole miettinyt tuota. Saatika sitten "moni".

Minusta se taas on tosi sulkku kun se kutoo kaiken päälle jotain lämmitintä ^__^ love

https://www.youtube.com/watch?v=EfGDvDGE7zk
The authors declare no conflict of interest.
Genitalripper
15.05.2014 10:22:09
Mainokset joissa lauletaan vituttaa taas. Eurovaalien radiomainos *radiomainoosss* vituttaa kyllä huolella *huolellaaa*. Ei vain kestä kuunnella *kestä kuunnellaaa*...
Milkop
23.05.2014 13:09:59

Traditional: "Koeaja uusi Dacia Milosevitch".

Repesin hervottomasti :--D
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
Prophet
25.05.2014 21:35:24
Onko M.A. Nummiselta rahat loppumassa, kun on alentunut esiintyjäksi paskaan tv-mainokseeen "00100 sieltä löytyy kaikki", sitten Axolon finnivoiteen?

https://www.youtube.com/watch?v=XyH66zpeIZ0
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)