Aihe: Biisi jota et jostakin syystä siedä
1 2 3 4 520 21 22 23 24130 131 132 133 134
Alex_K
09.05.2014 22:54:08
barclay: Kaksi vanhaa klassikkoshittiä joita on pakko töissä kuulla viikottain Radio Citystä. Tästä emme kai voi syyttää itse radiota vaan niitä trolleja jotka näitä aina äänestävät. Antaisivat jo olla. Ennemmin vaikka sitä Volbeattia kehiin.

Ensimmäinen on Cream - White Room. Sietämätön yksitoikkoinen biisi, jossa kahta ärsyttävää osaa toistetaan koko biisin ajan vuorotellen. Laulajankaan tyyli ei ole todellakaan sieltä miellyttävimmästä päästä. Tämä kappale on myös parin paikallisen karaokejampan suosiossa. Olen nyt onnistunut välttelemään pari kuukautta karaokea,ettei vaan joutuisi tota kuulemaan. Vetäisivät vaikka sitä iänikuista I will staytä, se kun on sentään kestänyt aikaa huomattavasti paremmin.

Toinen on joku vielä vanhempi kammotus, jossa on yhdistetty sinänsä hyvään säkeistöön kaksi äärimmäisen ärsyttävää elementtiä: akuankka-äänellä vedetty wuawuawuawuawonderrr -kohta ja kuuloelimiä raastava pillipiipari-välisoitto. Blaah.

Oletko aivan varma että soittolista on kuuntelijoiden päätettävissä. ;)
hjukke
09.05.2014 22:56:39

E-artistin joku (ainakin radiosoitossa) uus biisi, ylittää taas itsensä huonoudessaan, ja se pöly laskeutuu biisi, törkeä tehosoitto ja jätkällä ei pätkääkään ääntä.
Muusikoiden net, encylopedicus maxcimus, wiisaiten ciria.
Zed
11.05.2014 14:25:03 (muokattu 11.05.2014 14:31:40)

Oye Como Va. Kappale on juuri semmoinen kahden soinnun köpöinen sabluunalooppi, jollainen houkuttelee pikkukylän härkäjuhlien sivulavalla esiintyviä bluesrockbändejä tai bändileirikokoonpanoja venyttämään biisistä 20-minuuttisia helvetin unettavia jameja. Onhan se ärsyttävä määintä muutenkin, lähes Hurriganesin I Will Stay -versioinnin tasolla.
Elämäni on toisen kerroksen huoneisto, jonka avonaisesta ikkunasta heitellään huonoja CD-levyjä lumihankeen.
Prophet
13.05.2014 18:13:33 (muokattu 13.05.2014 18:13:58)
Tango kuuluu kaikille. Vttu että osaa olla kusenpolttavuusasteikko korkealla.
Jeszse
14.05.2014 10:24:10
Danko: Nopsajalan Lupaan olla

biisihän sinänsä on aivan sympaattinen, mutta voisko se laulaja pysyä pliis vireessä.

Tuntuu että nykyään tossa skenessä on hyvin tärkeetä se epävireisyys.
Hipelius: Olet hieno mies, mutta sulla on aivan ällistyttävän huono maku. || The Jasser Arafats || Crimson Day
Milkop
14.05.2014 12:27:41

Se joku Anna Abreun ja JVG:n paskin paska. Ei tarvitse kuin intro kuulla, niin jo vaihtuu kanava (jolta se taatusti tulee hetken päästä sieltäkin). Joku tuossa vain riipii. Vertautuu kuuntelukokemuksena terskan jyrsimiseen kulmahiomakoneella.
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
aivokuolio
14.05.2014 12:35:24
Milkop: Se joku Anna Abreun ja JVG:n paskin paska. Ei tarvitse kuin intro kuulla, niin jo vaihtuu kanava (jolta se taatusti tulee hetken päästä sieltäkin). Joku tuossa vain riipii. Vertautuu kuuntelukokemuksena terskan jyrsimiseen kulmahiomakoneella.

Tämä kyllä. Idioottibailubiisitkin voivat olla hyviä mutta tämä on kyllä väkinäisintä kädet ilmaan-osastoa mitä oon kuullu pitkiin aikoihin. Ja tottakai se on suomalaisten radiokanavien soitetuin biisi.

Tän hetken superinhokkiykkönen on kuitenkin tämä saatanan Kendo Anthem joka jyllää näissä MM-kosteissa. Isänmaajuhlitaamömmömmööö. Hyi helevetti.
jukkajylli
14.05.2014 17:42:56
Zed: Oye Como Va. Kappale on juuri semmoinen kahden soinnun köpöinen sabluunalooppi, jollainen houkuttelee pikkukylän härkäjuhlien sivulavalla esiintyviä bluesrockbändejä tai bändileirikokoonpanoja venyttämään biisistä 20-minuuttisia helvetin unettavia jameja. Onhan se ärsyttävä määintä muutenkin, lähes Hurriganesin I Will Stay -versioinnin tasolla.

No, se on tanssittavaksi tehty biisi. Sen härmäversioinnit ovat kieltämättä aika surullisia.
Zed
20.05.2014 11:16:35 (muokattu 20.05.2014 11:17:16)

Mustan kissan tango, jonka esittivät suomeksi alunperin ne kaksi pullonpohjalinssistä kierosilmäpirpanaa. Epävireisesti yhdeksännentoista yläapuviivan tuntumassa kiikaten: "Toi muttan kittan tanggo, TÄÄNNGÖ, täänggö"
Elämäni on toisen kerroksen huoneisto, jonka avonaisesta ikkunasta heitellään huonoja CD-levyjä lumihankeen.
Tawsky
22.05.2014 08:20:03
Nyt kun tulee töissä kuunneltua radiota päivät pitkät niin on päässyt muutamia uusia inhokkibiisejä syntymään. Radio Cityä kuuntelen lähes yksinomaan. Vaikka siellä soitetaan monia ärsyttäviä biisejä niin on se silti mun mielestä noin keskimäärin kuunneltavin kanava. Mutta nyt ne inhokit:

-Viikatteen Motörhead-coveri. Onko se nyt sitten "Hengetön"? Voi jumalauta. Tätä ei olisi koskaan pitänyt tehdä.
- Santa Cruz - We are the ones to fall. No vois jopa menetellä ellei tätä soitettais aivan saatanan usein.
-Neil Young - My my hey hey. Tästä varmaan tulee paskaa niskaan mutta mun korvaan ärsyttävän ylimääräinen lässynlää-biisi.

Ohan noita muitakin mutta nämä tulivat mielene ekana.
saatanan paska ade -Traditional
ruusteri
22.05.2014 11:33:05 (muokattu 22.05.2014 11:34:49)
aivokuolio: Tän hetken superinhokkiykkönen on kuitenkin tämä saatanan Kendo Anthem joka jyllää näissä MM-kosteissa. Isänmaajuhlitaamömmömmööö. Hyi helevetti.

Eikös tuo biisi nimenomaan olekkin satiiri tälle lätkäkulttuurille? Näin itse ainakin olen ymmärtänyt, johan tuo kendo-sanakin siihen hieman viittaa. Jotenkin hieman huvittaakin, kun MTV tuota luukuttaa.
"Damn good coffee, and hot!"
Mad-Mike
25.05.2014 00:27:02
ADEHD: Radio Cityä Mutta nyt ne inhokit:

-Viikatteen Motörhead-coveri. Onko se nyt sitten "Hengetön"? Voi jumalauta. Tätä ei olisi koskaan pitänyt tehdä.
- Santa Cruz - We are the ones to fall. No vois jopa menetellä ellei tätä soitettais aivan saatanan usein.
-Neil Young - My my hey hey. Tästä varmaan tulee paskaa niskaan mutta mun korvaan ärsyttävän ylimääräinen lässynlää-biisi.

Ohan noita muitakin mutta nämä tulivat mielene ekana.

Nuo myös saa mun sormet autossa hamuilee sitä kanavanvaihtonappia. Ehkä tuo Neil Young ei saa mut muute vitut**a kuunnella noita biisejä. Sitten se nopee valinta. Miten muka ihmiset haluu aina kuulla just ton Santa Cruzin kun vaihtoehtoina olis paljon parempaakin.
Yrittäminen on ensimmäinen askel kohti epäonnistumista!
Mahti
31.05.2014 20:17:58
Mua ärsyttää Gloria Gaynorin I Will Survive. Baarissahan se taas pörähti käymään ja alko saman tien kiukuttaa!! Hirveetä käninää. Eihän se biisi oo ees huono, mut en vaan jostain syystä siedä sitä yhtään. Johtuu varmaan siitäkin, että sitä pitää kaikkien kännisten naisten aina porukalla jollottaa karaokemestoissa.
Jokainen paistaa omat makkaransa
iPadGuitarist
01.06.2014 08:49:35 (muokattu 01.06.2014 11:20:23)
Kaikki Def Leppardin ja Aerosmithin biisit joissa ne iänikuiset stemmakertsit - todella ärsyttäviä.
Nigel Tufnel
04.06.2014 17:13:56
Mahti: Mua ärsyttää Gloria Gaynorin I Will Survive. Baarissahan se taas pörähti käymään ja alko saman tien kiukuttaa!! Hirveetä käninää. Eihän se biisi oo ees huono, mut en vaan jostain syystä siedä sitä yhtään. Johtuu varmaan siitäkin, että sitä pitää kaikkien kännisten naisten aina porukalla jollottaa karaokemestoissa.

Tämä biisi on todellakin aivan sietämätön. Lisänä vielä se, että jokaisessa talenttishowssa on joku toivokas, joka vetää tämän mahdollisena menolippunaan maineeseen. Ei tämä kyllä sen paskemmalta kuulosta nuotin vierestä vedettynäkään.

Mutta siteerataanpa myös erästä Nick Cavea, joka oli myöskin asian ytimessä todetessaan seuraavasti:

Im forever near a stereo saying, What the fuck is this garbage? And the answer is always the Red Hot Chili Peppers.

Kun kerran biisejä haetaan, niin tältä maailman vähiten funkeimmalta funk-bändiltä nimettäköön vaikka Give it Away ja Around the World. Molempiin kitetytyy bändin rasittavimmat piirteet, alkaen täydellisen tyhjänpäiväisistä lyriikoista ja päättyen mahdollisimman epägroovaavaan "funkkiin", joka on kuin sitä kuuluisaa kaivinkoneiden tiputanssia.
Whatever happened to all this season's losers of the year?
Berzerkowitz
04.06.2014 22:28:25
No ainaskin Juicen 15. yö sekä Metallican nothing else matters votais kieltää lailla.
Yallup
05.06.2014 13:55:33
Laura Sippolan Kesäyö pitää näköjään tulla aina näin alkukesästä koulujen valmistumisaikoihin. Ylihidas vedätys, jossa erityisen kliseiset ja lapselliset sanat. Aivan kuin 10-vuotiaan tekosia. Lisäksi tuo video ei tue biisiä ollenkaan, kun ulkona on pimeää ja katuvalot palaa.

https://www.youtube.com/watch?v=p-a-oJ4vTXU
"Tosta se taitaa lähteä.."
Mahti
05.06.2014 15:18:38
Berzerkowitz: No ainaskin Juicen 15. yö sekä Metallican nothing else matters votais kieltää lailla.

Joku aika sitten ihmettelin radiota kuunnellessani, miten ihmeessä joku kuuntelija voi toivoa Viidestoista yö-biisiä, kun kyseinen biisi pauhas jollain suomipopilla. Luulis, että nuo olis jo niin moneen kertaan kuultuja, ettei niitä enää erikseen lähetä toivomaan. Ekan tahdin jälkeen vaihdoin kanavaa. Noh, meitä on moneen. Ja mä kyllä tykkään Juicesta, ei siinä mitään.
Jokainen paistaa omat makkaransa
Muovinen
05.06.2014 15:19:26

Kaikki biisit joissa on Cheek tai sitten se Elokuun ohuesti vinettävä "laulaja". Tuota samaa ohueksi venytettyä laulusoundia tuntuu suosivan muutkin suomalaiset miesartistit. Todella rasittavan kuuloista. JVG osuu myös joka rallilla paskasuoneen.

Eli oikeastaan kaikki suomalaiset radiossa soivat miesartistit :D
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)