Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Musiikin teoria ja säveltäminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Muita hyviä paikkoja hankkia klassista kuin Fuga?
1
JPQ
11.05.2014 18:12:16
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muita hyviä paikkoja hankkia klassista kuin Fuga? siis sauomesta ja fyysisiä cd/dvd talenteita. Tuskinpa vielä rupean ulkomailta hakemaan.
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Klezberg
11.05.2014 19:13:19
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JPQ: Muita hyviä paikkoja hankkia klassista kuin Fuga? siis sauomesta ja fyysisiä cd/dvd talenteita. Tuskinpa vielä rupean ulkomailta hakemaan.
 
Mä kyllä taidan jatkossa tilata ulkomailta, Amazonilta vaikka. Kävin syksyllä Fugassa kyselemässä semmoisia isompia CD-boxeja joissa olisi kattavasti Bachia. Ei kuulemma sellaisia ole saatavissa kuin ajoittain erikoisjulkaisuina. No, Amazoniltapa löytyi.
 
huomasin tässä että mun klarinetinsoitto kuulostaa aika luonnonmukaiselta... lähinnä niinkuin sorsalta.. siksi siirryinkin haitariin
Hauler
11.05.2014 21:45:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Klezberg: Mä kyllä taidan jatkossa tilata ulkomailta, Amazonilta vaikka. Kävin syksyllä Fugassa kyselemässä semmoisia isompia CD-boxeja joissa olisi kattavasti Bachia. Ei kuulemma sellaisia ole saatavissa kuin ajoittain erikoisjulkaisuina. No, Amazoniltapa löytyi.
 
Itse kyllä periaatteesta ajattelin suosia Fugaa (siis siinä mielessä, että ensisijainen hankintapaikka) ihan periaatteesta. Amazonista tietty löytyy mitä vaan, mut verot maksetaan ties minne (jos maksetaan) yms. Kyllähän tuolta Fugan kauttakin saa tietty tilattua levyjä paikanpäältä.
 
Klezberg
11.05.2014 22:15:28 (muokattu 12.05.2014 09:55:39)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hauler: Itse kyllä periaatteesta ajattelin suosia Fugaa (siis siinä mielessä, että ensisijainen hankintapaikka) ihan periaatteesta. Amazonista tietty löytyy mitä vaan, mut verot maksetaan ties minne (jos maksetaan) yms. Kyllähän tuolta Fugan kauttakin saa tietty tilattua levyjä paikanpäältä.
 
No, eivät mulle kyllä edes ehdottaneet mitään, kun kyselin onko mitään kokonaispakettia Bachin kantaateista. Muistelin että semmoisia tai muita Bachin kokonaispaketteja heilläkin oli aikoinaan ollut. Saksan Amazonilta sitten ostin, ilmeisesti sitten semmoista halpistuotantoa ettei Fugaa kiinnosta?
 
Kyllä mä sieltä Fugastakin ostin parillasataa osia jotain julkaisusarjaa mitä sattui löytymään. Amazonilta sitten alle puolella hinnalla kaikki kantaatit yhdessä laatikossa, ei ehkä samaa tasoa mutta oma paikkansa tuommoisille kokonaiseditoillekin on. Tuskin mä tämän jälkeen viitsin enää mennä Fugasta kyselemään. Harmittaa kyllä etten aikoinaan ostanut sieltä niitä Harmonia Mundin lootia kun niitä olisi saanut.
 
PS. Uskon kyllä että alan spesialisteille on varmaan tärkeä kauppa, mutta mulle kokemus oli vähän sama kuin ne kaksi kertaa kun olen käynyt Kitarapajalla, etten oikein ollut oikeassa paikassa tai paikalle oikeata kohderyhmää. Kuitenkaan ei ollut ensimmäinen käynti, jo Mannerheimintiellä kävin säännöllisesti tsekkaamassa varsinkin etnisen musiikin valikoimat.
 
huomasin tässä että mun klarinetinsoitto kuulostaa aika luonnonmukaiselta... lähinnä niinkuin sorsalta.. siksi siirryinkin haitariin
JPQ
12.05.2014 00:27:27
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Fugan kanssa itsellä hieman setvimistä. ja pidetään nyt varmuudeksi jos joku kertoo miten löytää vain normaali cdeet kun kappaleen numero ja esittäjä esim. tiedossa. eli mp3 latauksia en tahdo.
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
sub zero
29.06.2014 08:55:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Levykauppa Eronen, siellä on käytettyä klassista takahuoneessa armottomat pinot
 
Vehkeet on levällään, sen kanssa eletään, sen kanssa edetään
JPQ
15.07.2014 19:31:55
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitos tuosta vinkistä pitääpä kattoa jos löytyy.
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «