Mr. Speed 10.05.2014 22:24:35 | |
---|
novo: Mut sit taas ku hevi on parhaimmillaankin paskaa, mitäs sit tehään? Millä tavalla se soundaa vihaiselta? Äriseekö se jo telineessä iliman sähköjä, vai mikä tää homman nimi on? Sit tehdään paskinta heviä ikinä! Ja se vihainen soundi tulee soittajasta kun tuo Navigator-logo on niin ruma verrattuna Gibson-logoon :( Eihän siitä edes oo tursoteltu liimoja miten sattuu. http://www.sieni.us/?id=38 |
novo 10.05.2014 22:25:51 | |
---|
Mr. Speed: Sit tehdään paskinta heviä ikinä! Ja se vihainen soundi tulee soittajasta kun tuo Navigator-logo on niin ruma verrattuna Gibson-logoon :( Eihän siitä edes oo tursoteltu liimoja miten sattuu. Noni, arvasin et puhut täällä ihan höpöjä vaan siks ku haluut hipsteröijjä gps-kitaroilla. Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla."
vvaltsu:"Mä teen koko loman duunia ja luen siinä samalla kolmeen syksyn YO-kokeeseen. Kun on selkärankaa ja kanttia, niin.." |
Mr. Speed 10.05.2014 22:26:49 | |
---|
novo: Noni, arvasin et puhut täällä ihan höpöjä vaan siks ku haluut hipsteröijjä gps-kitaroilla. Navigatorit on kyl tosi hipster-kamaa kaikessa originaliudessaan. http://www.sieni.us/?id=38 |
novo 10.05.2014 22:28:08 | |
---|
Mr. Speed: Navigatorit on kyl tosi hipster-kamaa kaikessa originaliudessaan. Tiepä meille vertailuvideo missä Navikaattori kuulostaa vihaselta ja Gipsoni sit korkeintaan pikkasen keljuuntuneelta? Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla."
vvaltsu:"Mä teen koko loman duunia ja luen siinä samalla kolmeen syksyn YO-kokeeseen. Kun on selkärankaa ja kanttia, niin.." |
Mr. Speed 10.05.2014 22:30:29 | |
---|
novo: Tiepä meille vertailuvideo missä Navikaattori kuulostaa vihaselta ja Gipsoni sit korkeintaan pikkasen keljuuntuneelta? Toki. Heti kun Gibson tulee pajalta, kun pitää korjata Gibsonin Custom Shopin "laatua" :D http://www.sieni.us/?id=38 |
JaaGeRMaisTeR 10.05.2014 22:34:00 | |
---|
novo: Mut sit taas ku hevi on parhaimmillaankin paskaa, mitäs sit tehään? Millä tavalla se soundaa vihaiselta? Äriseekö se jo telineessä iliman sähköjä, vai mikä tää homman nimi on? Minun gibson ärisee telineessä, pussissa, sylissä ja pultattuna ristille. Se myös itkee verta ja syö pieniä eläimiä elävänä. On agressiivinen ja varmasti vesikauhun omaava. Soittaja taas hyvin rauhallinen. Logo on hienompi kyllä kun nuvi200 ja eikä liima ole missään ylimääräistä. Pahinta vielä ettei tuo edes maksanut juurikaan mitään. |
Mr. Speed 10.05.2014 22:35:18 | |
---|
JaaGeRMaisTeR: Pahinta vielä ettei tuo edes maksanut juurikaan mitään. Noni. Testaamatta paska. http://www.sieni.us/?id=38 |
JaaGeRMaisTeR 10.05.2014 22:36:28 (muokattu 10.05.2014 22:36:43) | |
---|
Mr. Speed: Noni. Testaamatta paska. Voi paska!! Unohdin tämän :D Pitää luopua vissiin tuosta. |
Mr. Speed 10.05.2014 22:37:24 | |
---|
JaaGeRMaisTeR: Voi paska!! Unohdin tämän :D Pitää luopua vissiin tuosta. Suosittelen, ennen ku se rajottaa sun musiikillista ja teknistä kehitystä peruuttamattomasti. http://www.sieni.us/?id=38 |
JaaGeRMaisTeR 10.05.2014 22:38:37 | |
---|
Mr. Speed: Suosittelen, ennen ku se rajottaa sun musiikillista ja teknistä kehitystä peruuttamattomasti. No sitä nyt kitara ei voi rajoittaa.. Ei edes ropellilapa M-50 |
Mr. Speed 10.05.2014 22:39:37 | |
---|
JaaGeRMaisTeR: No sitä nyt kitara ei voi rajoittaa.. Ei edes ropellilapa M-50 Aissaatana... Vahinko taitaa olla peruuttamatonta. Eiköhän pojat kerätä Jaagerille kolehtina rahat bassoon. http://www.sieni.us/?id=38 |
JaaGeRMaisTeR 10.05.2014 22:41:26 | |
---|
Mr. Speed: Aissaatana... Vahinko taitaa olla peruuttamatonta. Eiköhän pojat kerätä Jaagerille kolehtina rahat bassoon. Mitä tähän ny sanoa :D Plussa |
Sajamon 11.05.2014 01:03:10 | |
---|
Morjes! En tiedä onko aiheen aloittaja paulinsa hankkinut mutta.. Etsi omaan käteen sopiva kitara. Varo liian tummia lessejä, liimakaulat tms. Soitettavuus ehkä tärkein(?). Mikit varmaan tärkeät että toimii rock metalli tyyliin, mitä itsekin soitan. Jos ei alkup. kelpaa niin lueskele mielipiteitä ja vaihda mieleisiisi. Oma lessinihän on monesta osasta mahonkia, pohja mahonkia, väli mahonki levy ja vaahtera toppi. Kansi on joskus ennen kuin olin syntynytkään elänyt ja noussut pois mahonkirungosta(välissä pieni rako), toimii hienona kevennyksenä, soi pirun hyvin. Onkin 40v ikää. Isäukon ensimmäinen kitara. Jotain tälläistä höpinää. Ku sais vain aamulla nukkua ja päivät soitella. |
Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla."
2randpo 11.05.2014 08:48:59 | |
---|
Jukka Häikiö: Jos nyt näistä uudemmista Pauleista pitäisi valita,niin varmaan lähimpänä keskitietä voisi olla perus Traditional (ei pro),siinä on nuo kevennysporaukset,mutta ei jyrsitty ontoksi,mikkeinä 57`classic & tallassa Siis tämän vuoden traditionalissa on '59-mikit, toi mun Paul painaa 4,1 kg eikä pitäis olla bodyn kevennyksiä. Resonoi ihan mahtavasti silti. Tässä 2014 traditionalissa on ns. barrel-potikat tjsp., mitkä oli käytössä kai alkujaan 1950-luvun alussa ja uudestaan 1980-luvun lopun ja 1990-luvun alun stankuissa (sekä customeissa). Kaula on 50-luvun mallia. Kaulan bindausta on muutettu siten, että nauhat on asennettu päälle. Tää on mun mielestä hyvä uudistus. Näin tuoreeltaan (ostin eilen) vaikuttaa ihan parhaalta mulle. Laatu, viimeistely jne on ihan priimaa. Insanely happy |
ibnz 11.05.2014 08:58:29 | |
---|
Nauhat reunalistan päällä Traditionalissa siis? Omasta mielestä se on vaan plussaa, mutta aihepiirin foorumeilla itketään karvaita kyyneliä vielä tuosta. LP on tunteita koetteleva kitara (tai ainakin nostalgiaa) |
2randpo 11.05.2014 09:44:16 | |
---|
ibnz: Nauhat reunalistan päällä Traditionalissa siis? Omasta mielestä se on vaan plussaa, mutta aihepiirin foorumeilla itketään karvaita kyyneliä vielä tuosta. LP on tunteita koetteleva kitara (tai ainakin nostalgiaa) No ainakaan bindaus ei tässä mun traditionalissa enää pursuile siihen otelaudalle samalla tavalla kuin mitä olen aiemmin nähnyt. Muissa tämän vuoden malleissahan on sitten täysin fret over binding-ratkaisu. Insanely happy |
Purpelo 12.05.2014 22:21:10 | |
---|
Osaako kukaan kertoa noista Gibsonin Studio-malleista? Ovatko jotenkin paljonkin heikompaa laatua kuin noi Standardit yms. kitarat? Osassa oli "carved maple top", mutta suurin osa taisi olla ihan perus maple topilla. |
JaaGeRMaisTeR 12.05.2014 22:38:31 | |
---|
Purpelo: Osaako kukaan kertoa noista Gibsonin Studio-malleista? Ovatko jotenkin paljonkin heikompaa laatua kuin noi Standardit yms. kitarat? Osassa oli "carved maple top", mutta suurin osa taisi olla ihan perus maple topilla. Laatu sama. Studioista puuttuu vaan koristeet esim bindaukset yms. |
hollstro 12.05.2014 23:14:39 | |
---|
Purpelo: Osaako kukaan kertoa noista Gibsonin Studio-malleista? Ovatko jotenkin paljonkin heikompaa laatua kuin noi Standardit yms. kitarat? Osassa oli "carved maple top", mutta suurin osa taisi olla ihan perus maple topilla. Carved maple top tarkoittaa sitä että kansi on kaareva eikä lankku, myös se perus maple top on kaareva, ei vaan ole mainittu erikseen. vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen |