Rick Wakeman on yhdistävä lenkki em. lauluissa. every dog has its day |
fiesta2 11.05.2014 08:32:16 | |
---|
Jep, tarina kertoo Wakemanilla oli siihen aikaan vaikeuksia kämpän vuokranmaksuissa ja maestro kävi sitten soittamassa tällaisissa sessioissa mistä sai jotain 15 puntaa. Eli sen aikaisen kuukausivuokran. Niin se maailma muuttuu, eikun seuraavaa kysymystä. |
nottamus 12.05.2014 14:19:13 | |
---|
Spencer Davis Groupin Gimme Some Lovin' on kaikkien tuntema glasaribiisi. Mistä soulkappaleesta se on plagioitu? every dog has its day |
Funkånaut 12.05.2014 14:24:57 | |
---|
nottamus: Spencer Davis Groupin Gimme Some Lovin' on kaikkien tuntema glasaribiisi. Mistä soulkappaleesta se on plagioitu? Eikös se perusriffi ole A Lot of Lovesta? Esittäjää en kyllä muista, mutta muistelisin että samana vuonna singlelistalla molemmat olivat. Vain kolme kertaa olen joutunut käyttämään ehkäisyä, eikä kertaakaan ole tullut minkäänlaista sukupuolitautia. Minä olen koirilta oppinut, että ensin pitää haistaa ennen kuin saa maistaa. - Pekka Siitoin |
nottamus 12.05.2014 14:49:25 | |
---|
joo, biisi on Homer Banksin A Lot of Love. Eteenpäin! every dog has its day |
Funkånaut 12.05.2014 15:17:12 | |
---|
Mitä tavallisuudesta poikkeavaa liittyy Janos Valmusen ensisinglen kysyntään? Vain kolme kertaa olen joutunut käyttämään ehkäisyä, eikä kertaakaan ole tullut minkäänlaista sukupuolitautia. Minä olen koirilta oppinut, että ensin pitää haistaa ennen kuin saa maistaa. - Pekka Siitoin |
Marlon Julkunen 12.05.2014 22:25:59 | |
---|
Funkånaut: Mitä tavallisuudesta poikkeavaa liittyy Janos Valmusen ensisinglen kysyntään? Tarkoitatko tätä juitsua, kun eikös jonkun radiokanavan jannut päättäneet osoittaa että mistä tahansa biisistä voidaan tehdä hitti kun sitä soitetaan tarpeeksi radiossa? Single taidettiin myydä sitten loppuun. Erinomainen levy, ja erinomainen artisti! R.I.P. Janos. |
Funkånaut 12.05.2014 22:46:15 | |
---|
Marlon Julkunen: Tarkoitatko tätä juitsua, kun eikös jonkun radiokanavan jannut päättäneet osoittaa että mistä tahansa biisistä voidaan tehdä hitti kun sitä soitetaan tarpeeksi radiossa? Single taidettiin myydä sitten loppuun. Erinomainen levy, ja erinomainen artisti! R.I.P. Janos. Enemmän haen sitä, miten tuon singlen keskenloppumisen aiheuttama ongelma korjattiin. Vain kolme kertaa olen joutunut käyttämään ehkäisyä, eikä kertaakaan ole tullut minkäänlaista sukupuolitautia. Minä olen koirilta oppinut, että ensin pitää haistaa ennen kuin saa maistaa. - Pekka Siitoin |
Funkånaut 07.06.2014 00:19:09 | |
---|
Funkånaut: Enemmän haen sitä, miten tuon singlen keskenloppumisen aiheuttama ongelma korjattiin. Levy-yhtiöhän lähetti Turusta Helsinkiin lisää singlejä taksin takapenkillä. Millä tavalla Kolmannen valtakunnan sotamarsalkka Friedrich Paulus liittyy ranskalaiseen musiikkiin? Vain kolme kertaa olen joutunut käyttämään ehkäisyä, eikä kertaakaan ole tullut minkäänlaista sukupuolitautia. Minä olen koirilta oppinut, että ensin pitää haistaa ennen kuin saa maistaa. - Pekka Siitoin |
Vessajono 08.06.2014 01:41:53 (muokattu 08.06.2014 01:42:37) | |
---|
Funkånaut: Millä tavalla Kolmannen valtakunnan sotamarsalkka Friedrich Paulus liittyy ranskalaiseen musiikkiin? Vedetäänpä nyt ihan hatusta, että e: ei vedetä Funkånaut: enemmän NYT LÄHTEE SAATANAA! |
BigPapa 08.06.2014 14:11:40 (muokattu 08.06.2014 14:12:40) | |
---|
Funkånaut: Millä tavalla Kolmannen valtakunnan sotamarsalkka Friedrich Paulus liittyy ranskalaiseen musiikkiin? Ei oikeastaan mitenkään, vaikka näyttelijä, malli, laulaja Caroline Paulus onkin Friedrich Pauluksen veljenpojan tytär. |
Funkånaut 08.06.2014 14:25:28 | |
---|
BigPapa: Ei oikeastaan mitenkään, vaikka näyttelijä, malli, laulaja Caroline Paulus onkin Friedrich Pauluksen veljenpojan tytär. No, Caroline Paulusta ajoin tavallaan takaa, joten hyväksytään. Hakemani vastaus oli, että kyseinen nainen oli Serge Gainsbourgin kanssa naimisissa. Vain kolme kertaa olen joutunut käyttämään ehkäisyä, eikä kertaakaan ole tullut minkäänlaista sukupuolitautia. Minä olen koirilta oppinut, että ensin pitää haistaa ennen kuin saa maistaa. - Pekka Siitoin |
BigPapa 08.06.2014 15:59:07 | |
---|
Funkånaut: No, Caroline Paulusta ajoin tavallaan takaa, joten hyväksytään. Hakemani vastaus oli, että kyseinen nainen oli Serge Gainsbourgin kanssa naimisissa. Jatkakee vuan. |
Andy Six 08.06.2014 18:17:06 (muokattu 08.06.2014 20:58:45) | |
---|
Kenelle myöhemmin erittäin kuuluisaksi tulleelle amerikkalaiselle kitaristille maksettiin kerran luvattu keikkapalkkio siitä,ettei hän menisi lavalle, ja miksi..? Helpotetaan sen verran,että kyseinen homma tapahtui Texasin osavaltiossa... |
Andy Six 09.06.2014 11:46:27 | |
---|
Homma liittyy radiosta kuullun perusteella tehtyyn väärään johtopäätökseen... |
Andy Six 09.06.2014 22:32:18 | |
---|
Ei kuulu vastauksia..; No,Johnny Winterista oli kyse.Hänet oli buukattu mustien klubille keikalle paikallisen radioaseman soittaman biisin perusteella ja kun Johnny saapui paikalle,järjestäjä ei ollut millään meinannut uskoa tämän valkoistakin valkoisemman pojan laulaneen radiossa.Hän maksoi Johnnylle keikkapalkkion ettei tämä esiinny vältääkseen todennäköisen rähinöinnin jos valkoinen poika olisi ilmestynyt klubin lavalle... |
Yallup 16.07.2014 11:22:31 | |
---|
Täälläpä on ollut hiljaista. Laitanpa tämmöistä: Kuka suomalainen pitkän linjan artisti hermostui nuorena tähtenä ihailijaansa ja potkaisi tämän hampaat kurkkuun lavan reunalta? Ja miksi? "Tosta se taitaa lähteä.." |
Andy Six 16.07.2014 13:49:20 | |
---|
Yallup: Täälläpä on ollut hiljaista. Laitanpa tämmöistä: Kuka suomalainen pitkän linjan artisti hermostui nuorena tähtenä ihailijaansa ja potkaisi tämän hampaat kurkkuun lavan reunalta? Ja miksi? Markku Aro...Vittuilu taisi olla syynä... |
Yallup 16.07.2014 14:14:22 | |
---|
Andy Six: Markku Aro...Vittuilu taisi olla syynä... Aivan oikein. Mutta syynä oli se, että lavanedustaruuhkassa joku oli vedellyt Puputin mikkijohdosta, josta mies oli hermostunut. Potkaistu uhri oli joutunut hässäkässä kaiutinkaappia vasten, joka oli siirtynyt. Mies oli oikaisemassa sitä, jolloin artistilla pimahti ja potkaisi teräväkärkisellä kengällä suoraan suuhun. Aro taisi joutua maksamaan hyvät korvaukset, vaikka väitti tämän olleen se mikkijohdosta vetelijä. Kuten huomataan, Markku pitää aina reilua nippua johtoa käsissään vieläkin, kun laulaa yleensä ilman telineitä. Hampaathan siinä on vaarassa. "Tosta se taitaa lähteä.." |
Andy Six 16.07.2014 14:49:50 | |
---|
Deep Purplella,Rolling Stonesilla ja T.Rexilla oli 70-luvun alkuvuosina eräs yhdistävä tekijä,jota ei monilla muilla bändeillä ollut...Mikä? |