Aihe: Mitä on punk?
1 2 3 4 573 74 75 76 7782 83 84 85 86
Hanatarashi
09.05.2014 04:52:06
Mites tää?? Ei siis kiinnosta onko tämä kenestäkään punkkia vaan et mites tää??

http://www.youtube.com/watch?v=SzConcr_03g
Hanatarashi
09.05.2014 04:59:41
Ei mutta punk in finland on varmaan ainoita foorumeita suomessa jossa jaellaan bännejä ihan mielivaltaisesti. Ihan sairaan moni saa sieltä pysyvät lähdöt, mutta eivät yleisesti valita. Pahempi kun homma foorumi, vaikken tuosta paikasta tiedä sen enempää kun ei uusnatsit kiinnosta.

Piffi on Heikki Silvennoisten sun muiden porvari v*tun sikarikerhon sikojen mellastuskenttä.
novo
09.05.2014 05:02:46
Hanatarashi: Mistä ihmeen murre, jos saa kysyä?? Mie, suattaa jne..

Huono ja vajjaa yhistelmä savvoo ja karjallaa.
Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla." vvaltsu:"Mä teen koko loman duunia ja luen siinä samalla kolmeen syksyn YO-kokeeseen. Kun on selkärankaa ja kanttia, niin.."
Hanatarashi
09.05.2014 05:09:54
novo: Huono ja vajjaa yhistelmä savvoo ja karjallaa.

Tuota mietä ajattelin lähinnä vaikka olen alun perin savosta, olen enemmän hämäläinen. Eli hidas ja tyhmä.

Tuo mie jäi vain mietityttämään. Muistaakseni yksi entinen tyttöystävä käytti mietä ja se oli Kouvolasta.
velipesonen
09.05.2014 09:29:30

Hanatarashi: Mites tää?? Ei siis kiinnosta onko tämä kenestäkään punkkia vaan et mites tää??

http://www.youtube.com/watch?v=SzConcr_03g

Ei oikein jaksa kuunnella tämmöstä. Joillain suurkaupungeilla tuntuu olevan merkillinen lannistava vaikutus ja en ihmettele jos ovat NYCistä(?). Berliini on toinen jota minun on vaikea sietää.
"The more the music sounds like The Who the better it becomes." - Ludwig van Beethoven
velipesonen
09.05.2014 09:30:13

Hanatarashi: Lenny Bruce :

http://www.youtube.com/watch?v=xSfk6nKSCcI

Ennemmin suosittelen morning glory heavenly blue:ta.

Lentokoneliimaa!
"The more the music sounds like The Who the better it becomes." - Ludwig van Beethoven
J.Nikkanen
09.05.2014 10:44:45
Hanatarashi: Ei mutta punk in finland on varmaan ainoita foorumeita suomessa jossa jaellaan bännejä ihan mielivaltaisesti. Ihan sairaan moni saa sieltä pysyvät lähdöt, mutta eivät yleisesti valita. Pahempi kun homma foorumi, vaikken tuosta paikasta tiedä sen enempää kun ei uusnatsit kiinnosta.

Piffi on Heikki Silvennoisten sun muiden porvari v*tun sikarikerhon sikojen mellastuskenttä.

Ei voi kuin hämmästellä kuinka jumissa ja patoutunutta vihaa täynnä olet tuosta pif-judanssista.
Bassoa, säröllä tai ilman.
velipesonen
09.05.2014 11:54:37

Hanatarashi: Piffi on Heikki Silvennoisten sun muiden porvari v*tun sikarikerhon sikojen mellastuskenttä.

Taide on porvarillista huijausta! Siksi minäkin sitä teen.
HXY
09.05.2014 13:20:25

"Harold Camping on kokenut maailmanloppujen ennustaja." -Iltalehti
Hanatarashi
09.05.2014 19:48:20
J.Nikkanen: Ei voi kuin hämmästellä kuinka jumissa ja patoutunutta vihaa täynnä olet tuosta pif-judanssista.

Koska ne k*sipäät on natseja, ei no ole punkkareita.
Hanatarashi
09.05.2014 21:53:57
Sarko: E: Aivan sama, en jaksa enää höystää.

Miks sun pitää puolustaa natsifoorumias henkeen ja vereen??

Te OOTTE natseja. Case fucking closed. Piste, ja silleen.
Hanatarashi
09.05.2014 21:55:38
velipesonen: Ei oikein jaksa kuunnella tämmöstä. Joillain suurkaupungeilla tuntuu olevan merkillinen lannistava vaikutus ja en ihmettele jos ovat NYCistä(?). Berliini on toinen jota minun on vaikea sietää.

Jep. Vaisu keikka Boredomsilta, jotka ovat Osakasta, Japanista. Tosiaan varmaan nykillä ollut vaikutus. Ja mitä mä olen nähnyt Boredoms vetää ihan eritason keikat japanissa kuin muualla. Puhutaan melkein jo eri bändistä.
Hanatarashi
09.05.2014 21:57:49
HXY: Japaniassa osataan: http://www.youtube.com/watch?v=m3TrsZWDtpY

Jep. Confuse. Klassista japanilaista crustia 80-luvulta.

http://www.youtube.com/watch?v=rGDSfGijGm4
Sarko
09.05.2014 22:03:16 (muokattu 09.05.2014 22:04:57)
Hanatarashi: Miks sun pitää puolustaa natsifoorumias henkeen ja vereen??

Te OOTTE natseja. Case fucking closed. Piste, ja silleen.

Minä en ole natsi, enkä ole sinun banneistasi päättänyt enkä niitä ole toteuttanut. Minun ei tarvitse puolustella PIFiä tai sen moderointipolitiikkaa, sinä teet sen puolestani kirjoituksillasi. Case closed. Piste.
"You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart
Hanatarashi
09.05.2014 22:17:31
Sarko: Minä en ole natsi, enkä ole sinun banneistasi päättänyt enkä niitä ole toteuttanut. Minun ei tarvitse puolustella PIFiä tai sen moderointipolitiikkaa, sinä teet sen puolestani kirjoituksillasi. Case closed. Piste.

Tarkoitat siis toisin sanoen että piffi on nössöjen (ja natsien) foorumi?
Sarko
09.05.2014 22:24:08
Hanatarashi: Tarkoitat siis toisin sanoen että piffi on nössöjen (ja natsien) foorumi?

Voit kaivella minun tekstistäni ihan sellaisia merkityksiä mitä itse haluat niistä luettavan tai itseäsi miellyttävän. Minulle se tässä vaiheessa ja yhteydessä ihan se ja sama, sama luuppi näyttää kuitenkin pyörivän hamaan loppuun asti.
"You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart
Hanatarashi
09.05.2014 22:31:05
Sarko: sama luuppi näyttää kuitenkin pyörivän hamaan loppuun asti.

Näin tulee käymään niin pitkään kun muka punkkarit syrjii ihmisiä.

Ja kuten lama-bändinkin kokoelma oli osuvasti nimetty, ..ja mikään ei muuttunut.

Ihmiset on kusipäitä.
Hanatarashi
09.05.2014 22:38:34
Sarko
09.05.2014 22:43:52 (muokattu 09.05.2014 22:44:13)
Hanatarashi: Näin tulee käymään niin pitkään kun muka punkkarit syrjii ihmisiä.

Ja kuten lama-bändinkin kokoelma oli osuvasti nimetty, ..ja mikään ei muuttunut.

Ihmiset on kusipäitä.

Punk In Finland-forumin käyttäjiä yhdistää nähdäkseni kiinnostus punk-musiikkia kohtaan, mutta tästä ei voida vetää johtopäätöksiä siitä, että he identifoisivat itsensä "punkkareiksi" tai edustaisivat jotain abstraktia "suomalaista punk-skeneä". Edustaako esimerkiksi Pakkotoisto-forum kaikkia suomalaisia punttisaliharrastajia? Tai Muusikoiden.net kaikkia suomalaisia muusikoita? Tuskin.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)