Aihe: Mitä on punk?
1 2 3 4 572 73 74 75 7682 83 84 85 86
Hanatarashi
09.05.2014 02:05:31
novo: Joo ja vaikka olin punkisti tosi seipäässä. Ilmeisesti en oo saanu vielä ip-bännejä.

Eivät siis piffiläisiä.
Funkånaut
09.05.2014 02:11:50

Hanatarashi: Eivät siis piffiläisiä.

Tais olla PIU:laisia. (Punk in Ulkomaat)
Devatero remesel, desátá bída. Last.fm Maihinnousu
novo
09.05.2014 02:16:59
Funkånaut: Tais olla PIU:laisia. (Punk in Ulkomaat)

PIU:t ja PAU:t välittää?
Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla." vvaltsu:"Mä teen koko loman duunia ja luen siinä samalla kolmeen syksyn YO-kokeeseen. Kun on selkärankaa ja kanttia, niin.."
jannu
09.05.2014 02:23:00
Punk in Foreign Countries = PiFC

Coincidence?
"You really can't be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel
Hanatarashi
09.05.2014 02:34:27
jannu: Punk in Foreign Countries = PiFC

Coincidence?

Onko heitäkin? Luulin että punkit ovat vain suomalaisia.

Tässä suomalaista punkkia, jenkkibändin coveri toetenkin, by yours truly.

http://www.youtube.com/watch?v=FpJ9mf0IKC8
novo
09.05.2014 02:48:14
jannu: Punk in Foreign Countries = PiFC

Coincidence?

Phillip Island Football Club? Kyllähän futarit melekosia näyttelijöitä ja vänisijöitä ovat.
Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla." vvaltsu:"Mä teen koko loman duunia ja luen siinä samalla kolmeen syksyn YO-kokeeseen. Kun on selkärankaa ja kanttia, niin.."
novo
09.05.2014 02:50:00
Hanatarashi: Onko heitäkin? Luulin että punkit ovat vain suomalaisia.

Tässä on kyllä hyvää yritystä, mutta soundaa niin pahasti skedepunkilta, että skenebojot jää saamatta. Tuotanto on toisaalta siihen nähden melko pliisua, joten jännittävää seurata kuka tähän tykästyy.
jannu
09.05.2014 02:55:50 (muokattu 09.05.2014 02:56:50)
Hanatarashi: Onko heitäkin? Luulin että punkit ovat vain suomalaisia.

Ai sä oot niitä coverijätkiä... Miks et tee omaa musaa? Jätkällä on kuitenkin hyvä laulusoundi ja tuntuuhan toi keppiki pysyvän kädessä.

EDIT: Ja tämän kaiken sanoin ilman huumorin tai vittuilun häivääkään.
"You really can't be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel
novo
09.05.2014 03:00:10 (muokattu 09.05.2014 03:01:10)
jannu: Ai sä oot niitä coverijätkiä... Miks et tee omaa musaa? Jätkällä on kuitenkin hyvä laulusoundi ja tuntuuhan toi keppiki pysyvän kädessä.

Hyvähän sun on tulla totuuksia huutelee ku muut ehtii huuvella joutavia aikasemmin.

E: Hattara varmaan tekiskin omaa musaa, mutta ei taia pää kestää ku/jos punkkarit ei tykkäiskään.
Hanatarashi
09.05.2014 03:02:13 (muokattu 09.05.2014 03:03:15)
jannu: Ai sä oot niitä coverijätkiä... Miks et tee omaa musaa? Jätkällä on kuitenkin hyvä laulusoundi ja tuntuuhan toi keppiki pysyvän kädessä.

En mä KOSKAAN tee covereita. Tän tein kun ei ollut tullut rahaa mistään pariin kuukauteen ja olen joutunut asumaan porukoilla. Joten tein tämän heidän 20 euron karaokemikillä kun ne oli mökillä.

En mä youtubeen mun musaa pistä vaikka olen tehnyt sitä 15-vuotiaasta. Nyt olis levyllinen taas uutta musaa äänitettäväksi.
Hanatarashi
09.05.2014 03:12:42
^ Mut joo nekalan pojat tykkäs ja ilmeisesti myös tesomaan "siirretyt" punkkarit. Nasaretilainen kävi mulle vielä pari päivää sitten rumpukoneen et saan tehtyä uudet äänitykset kun mulla ei ole rumpalia, sitten kun pääsen tulevine rahoineni himaan.
Hanatarashi
09.05.2014 03:51:34
novo: Tässä on kyllä hyvää yritystä, mutta soundaa niin pahasti skedepunkilta, että skenebojot jää saamatta. Tuotanto on toisaalta siihen nähden melko pliisua, joten jännittävää seurata kuka tähän tykästyy.

Nyt kyllä menit metsään tuon skedepunkin kanssa. Mustaakin mustempi on mun mieli, ja tarkoitus, siltikin että tarkoitan hyvää.
novo
09.05.2014 03:57:34
Hanatarashi: Nyt kyllä menit metsään tuon skedepunkin kanssa. Mustaakin mustempi on mun mieli, ja tarkoitus, siltikin että tarkoitan hyvää.

Mulle se nyt on ihan se ja sama mitä sä mielestäs kuvittelet. Jos homma soundaa skedepunkilta ni ei se hanttiin tai turkin hihaan panemalla muuks muutu.
Hanatarashi
09.05.2014 03:59:55
novo: Mulle se nyt on ihan se ja sama mitä sä mielestäs kuvittelet. Jos homma soundaa skedepunkilta ni ei se hanttiin tai turkin hihaan panemalla muuks muutu.

Mikä tuossa susta kuulosti siltä että tuli skedepunkki mieleen, jos saa kysyä??
novo
09.05.2014 04:01:22
Hanatarashi: Mikä tuossa susta kuulosti siltä että tuli skedepunkki mieleen, jos saa kysyä??

Laulu. Jostain kumman syystä silloin melodiatkin kääntyy herkemmin siihen suuntaan.
Hanatarashi
09.05.2014 04:03:39
novo: Laulu. Jostain kumman syystä silloin melodiatkin kääntyy herkemmin siihen suuntaan.

Outoo kun en ole koskaan kuunnellut ja tykännyt skedepunkista. Oletko kuullut dicksin alkuperäistä versiota?

http://www.youtube.com/watch?v=09lox_vnJ9Y
Hanatarashi
09.05.2014 04:15:41
novo: Kyl mie sen kuuntelin, ei ollu tosin ennestään tuttu. Paskemmat voksut meikän makuun orkkiksessa.

Täähän on sitä alkuperäistä amerikkalaista hardcoree, josta varmasti skedepunkki otti vaikutteita.

Juttuhan oli siinä että esimerkiksi jenkeissä ns. alkuperäiset punkkarit olivat vaihtoehtokansaa, talonvaltaajia, taiteiloita, jopa hippejä jne.. Myöhemmin yleisöön tuli skeittarit ja surffarit (80-luvun alussa), jotka olivat machoja ja väkivaltaisia. Tästä myös dead kennedys teki biisin, nazi punks fuck off. Se ei ollut natseista, kun silloin ei ollut vielä uusnatseja punk-skenessä, vaan se oli väkivaltaisesta yleisöstä jotka monesti olivat skeittareita ja surffareita.

Tällöinhän punk-skenessä oli myös paljon skinheadeja, mutta sillon sillä ei ollut vielä mitään tekemistä uusnatsismin kanssa.
novo
09.05.2014 04:24:05
Hanatarashi: Täähän on sitä alkuperäistä amerikkalaista hardcoree, josta varmasti skedepunkki otti vaikutteita.

Suattaahan tuo olla. Ite en oo juurikaan jaksanu kahlata nuita orkestereita läpi, saatika ees tietyiltä artisteilta koko katalookia. Vois kai sitä sivistää itteesä, mutta emmä toisaalta keskustele moisista kenenkään kanssa. Varsinkaan täällä.
Hanatarashi
09.05.2014 04:32:52
novo: Suattaahan tuo olla. Ite en oo juurikaan jaksanu kahlata nuita orkestereita läpi, saatika ees tietyiltä artisteilta koko katalookia. Vois kai sitä sivistää itteesä, mutta emmä toisaalta keskustele moisista kenenkään kanssa. Varsinkaan täällä.

Mistä ihmeen murre, jos saa kysyä?? Mie, suattaa jne..
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)