Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Zoom b2.u1
1
Kollotin
06.05.2014 02:36:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Elikkäs, olen aika uusi bassohommissa. Kitaraa kyllä soitellu pikkutytöstä asti mutta nyt ruvennu bassoa soittamaan ja omaan ESP ltd B-10 basson, on helvetin hyvä muuten.. Anyway, oon miettiny tuota Zoomin B2u1 pedaalia kun soundeillahan on aina kiva leikkiä, soittelen lähinnä yksikseni ja parasta siinä ois se USB viritys että saisin basson läppäriin, läppäristä kuulokkeet päähän ja eikun rokkaamaan. Voisin leikkiä soundeilla ja soitella vaikka Vaimo olisi nukkumassa tai missä ikinä olenkin.. Onkohan kellään kokemusta moisesta, onko se tosiaan niin hyvä kuin se videoissa näyttää ja minkälaisessa hintahaarukassa tämä Suomessa on nykypäivänä? Niin siis Asun Thaimaassa mutta olen palaamassa suomeen piakkoin ja tarkoitus olis päästä sairaalahoitoon kun kaikki ei kunnossa ole pääkopassa onnettomuuuden jäljiltä. Tämmöstä siis oon ruvennu miettimään, josko se olis hyvä ja kannattava hankinta vai pitäiskö ettiä muita mahdollisesti parempia/halvempia vaihtoehtoja.
Kiitos etukäteen.
 
Topiello
06.05.2014 08:54:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moro.
Mulla on Zoom 9.1ut. Siinä saundit on ehkä hieman lelumaiset, mutta hauska sillä on leikkiä...joskus. Mielestäni tuo on melko sekava käyttää, kun nappuloita on niin pirusti.
2.1 lienee helpompi tapaus.
 
Eihän sitä tarvitse välttämättä läppäriin kytkeä, vaan suoraan outputista kuulokkeisiin. Toki jos haluat nauhoitella, niin sittenhän se sen läppärin vaatii.
 
Kollotin
06.05.2014 12:55:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu tuo vaikuttais tosiaan tarpeeks simppeliltä. Juurikin sitä vähän leikkikaluksi halusinkin. Niin ja siitä läppäristä, jäi tosiaan sanomatta se että sitä voi kontrolloida myös läppärin kautta. Ettei tarvihe ite kapinetta poljeskella jos vaikka makaa sairaalapedissä, sinnehän olen menossa. Omaan makuun tarpeeks simppeliä zoomia ei olekaan mutta on tyydyttävä siihen mitä on. Tarpeeks erilaisia soundeja ja säätövaraa kuitenkin kaipaan ettei leikki lopu lyhyeen. Joskus näin Bossilta jonkun vähän vastaavan ku tuo B2 mutta en yhtään muista mikä se oli enkä ole nähny vielä netissä sitä. Täytynee vaan katsella mitä löytyy ellei tää zoomi vaikka saa nyt jotain ylistystä että into itelläkin kasvaa.
 
Topiello
06.05.2014 13:25:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Offtopicina: Missäpäin Thaimaata asut? Vaikka olen kierrellyt paljon siellä, niin kunnon musiikkikauppoja todella vaikea löytää.
 
Kollotin
06.05.2014 14:52:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Koh Phanganilla, pieni saari Koh Samuin, mikä on huomattavasti tunnetumpi ja isompi saari, vieressä. Mukava paikka ja löytyy niin bileitä kuin rauhaakin. Mitä ikinä haluaakaan. 5v täällä asunut. Bangkokissa on aika hyviä soitinliikkeitä kyllä mutta niitä on siitä "kylästä" hankala löytää jossei tiedä minne menee tai saa jotain opastamaan. Hinnat on soittimilla siellä vähän Thomannia pienemmän, esim tuo minun ESP ltd B-10 maksoi siellä kuletuksineen vain 9000thb, eli mitä tuo nyt euroissa onkaan.. omasta mielestä ainakin halpa, 200€ pintaan näin nopeesti sinnepäin käännettynä.
 
CheRoberto
07.05.2014 08:37:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuvauksesi perusteella uskaltaisin suositella Zoom B3:a. Uusi taitaa maksaa noin 160-170€, käytettyjä saa reilulla satasella. Kelpo vehje.
 
Aguilar | Sandberg | Tech 21 | TKS
J.Nikkanen
07.05.2014 19:37:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

CheRoberto: Kuvauksesi perusteella uskaltaisin suositella Zoom B3:a. Uusi taitaa maksaa noin 160-170€, käytettyjä saa reilulla satasella. Kelpo vehje.
 
Nytkin olisi yksi muuten torilla, ei paha. Ostaisin jos ostaisin.
 
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=878008
 
Bassoa, säröllä tai ilman.
Kollotin
08.05.2014 05:12:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo yksi kaveri suositteli myös tuota B3:a ja otan sen kyllä vakavaan harkintaan hyvänä vaihtoehtona. Hän linkkasi tuon saman mikä täällä tosilla on. Valitettavasti en pysty tuota ostamaan nyt kun kaikki rahat menee Suomeen paluuseen. MAhdollisesti ens kuun alussa jos se vielä myynnissä on. Muutoin käyn katselemassa muita vaihtoehtoja kotikaupunkini musiikkiliikkeessä. Halvempi olis mulle kyllä ihan käypänen, leikkikaluksi sitä haluan ja myös siihen että olisi mukavampi kuulokkeilla soitella. Kiitos kuitenkin vihjeestä :)
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «