Hanatarashi 05.05.2014 03:31:07 | |
---|
Ehkä suomessa on ollut joskus muutama hyvä punk-bändi, joskus 40-vuotta sitten. Punk on kuollut, kukaan ei uskalla kokeilla mitään mikä ei kuulosta kun se olisi pöllitty kasarilta. Tampere on musiikkiskeneltään täysin kuollut. Mut en ala muuttamaan helsinkiinkään vaan sen takia että voisin pystyä kuuntelemaan live musiikkia kaksi kertaa kuussa. (koska tähän riittää varallisuus) Eletään sitten ilman live musiikkia. |
jannu 05.05.2014 03:57:30 | |
---|
Hanatarashi: Ehkä suomessa on ollut joskus muutama hyvä punk-bändi, joskus 40-vuotta sitten. Punk on kuollut, kukaan ei uskalla kokeilla mitään mikä ei kuulosta kun se olisi pöllitty kasarilta. Tampere on musiikkiskeneltään täysin kuollut. Mut en ala muuttamaan helsinkiinkään vaan sen takia että voisin pystyä kuuntelemaan live musiikkia kaksi kertaa kuussa. (koska tähän riittää varallisuus) Eletään sitten ilman live musiikkia. Jos punk on kuollut, niin mitä ihmettä sä täällä edelleen itket? "You really can't be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel |
Hanatarashi 05.05.2014 04:32:52 | |
---|
jannu: Jos punk on kuollut, niin mitä ihmettä sä täällä edelleen itket En mä itke vaan heittelen siemeniä. Morning gloryä, heavenly blue lajiketta. Epilään, Tampereelle ja pispalaan, ja ehkä Tesomalle. |
Hanatarashi 05.05.2014 05:26:47 | |
---|
jannu: Jos punk on kuollut, niin mitä ihmettä sä täällä edelleen itket? Ja mitä vittua TE ip-bännäätte porukkaa "teidän" foorumilta?? Ja vastaa tällä kertaa pelle!! |
Hanatarashi 05.05.2014 05:47:24 (muokattu 05.05.2014 05:48:17) | |
---|
Pykimien markus ei muuten osaa vaihtaa itse sulakettaa. Pitää maksaa 150 euroo huoltomiehelle et käy vaihtamassa palaneen sulakkeen. Ainakin Tampereen treenikämpillä käy niin et käyt läheisestä kaupasta sulakkeen joka maksaa ehkä euron, ja vaihdat sen palaneen tilalle. V*tun helppoo. |
J.Nikkanen 05.05.2014 08:27:09 | |
---|
jannu: Jos punk on kuollut, niin mitä ihmettä sä täällä edelleen itket? Hemmetin hyvä kysymys. Bassoa, säröllä tai ilman. |
jannu 05.05.2014 14:28:59 | |
---|
Hanatarashi: Ja mitä vittua TE ip-bännäätte porukkaa "teidän" foorumilta?? Ja vastaa tällä kertaa pelle!! Kuulepas nyt, skitsofreenikko: minä en ole edes ollut rekisteröitynyt piffille siihen aikaan kun sinä olet siellä leikkinyt maailman uskottavinta punkkaria. Pitäisikö sun oikeasti pikkuhiljaa herätä todellisuuteen tai vaihtoehtoisesti painua johonkin muualle syrjäytymään? Vastaan puolestasi: pitäisi. "You really can't be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel |
Eikö Hanatarashi toisaalta tee parhaansa vastatakseen tämän ketjun otsikkona olevaan kysymykseen? "The more the music sounds like The Who the better it becomes."
- Ludwig van Beethoven |
Funkånaut 05.05.2014 17:33:30 | |
---|
velipesonen: Eikö Hanatarashi toisaalta tee parhaansa vastatakseen tämän ketjun otsikkona olevaan kysymykseen? Hän ei ainakaan ole punk. |
velipesonen 05.05.2014 22:20:57 | |
---|
Edith Punker "The more the music sounds like The Who the better it becomes."
- Ludwig van Beethoven |
Hanatarashi 06.05.2014 07:26:38 | |
---|
velipesonen: Edith Punker Olen samaa mieltä velipesosen kanssa. En kuitenkaan sen takia et se on suunnilleen samaa mieltä kuin minä. Vaan KOSKA vaihtoehtokulttuuri suomssa on vielä pelstettavissa. |
Kefiiri 06.05.2014 08:26:36 | |
---|
velipesonen: Edith Punker Purchie Anker En ole musiikin asiantuntija. |
damn u 06.05.2014 09:33:40 | |
---|
Hanatarashi: Olen samaa mieltä velipesosen kanssa. En kuitenkaan sen takia et se on suunnilleen samaa mieltä kuin minä. Vaan KOSKA vaihtoehtokulttuuri suomssa on vielä pelstettavissa. Ja punk on vaihtoehto mille? |
sticky fingers 06.05.2014 16:23:04 | |
---|
damn u: Ja punk on vaihtoehto mille? Onhan se vaihtoehto monellekin vaihtoehtoiselle kulttuurille. Aitä, löytääkö Hana jonkun yksittäisen "valtakulttuurin" näiden vastapainoksi, on vaikea arvailla. "On rikottava annettu lupaus, mistä on myöhemmin seurauksena tunnonvaivoja, ja jonkinlainen epämies ja valapatto sitä tietää olevansa lopun elämänsä." - L. Lassinmaa |
sahkuifk 07.05.2014 00:57:19 | |
---|
Silloin pitää puskee kun reikä on ruskee. |
Hanatarashi 07.05.2014 03:18:15 (muokattu 07.05.2014 03:20:58) | |
---|
jannu: Kuulepas nyt, skitsofreenikko: minä en ole edes ollut rekisteröitynyt piffille siihen aikaan kun sinä olet siellä leikkinyt maailman uskottavinta punkkaria. Pitäisikö sun oikeasti pikkuhiljaa herätä todellisuuteen tai vaihtoehtoisesti painua johonkin muualle syrjäytymään? Vastaan puolestasi: pitäisi. En mä ole koskaan esittänyt olevani maailman uskottavin punkkari, tai välttämättä edes punkkari. Teen vain punk-tyypistä musiikkia. (Ja jep, tykkään ypö-viis-bändistä). Ja mitä syrjäytymiseen tulee, näin tapahtui jo varmaan ihan lapsena. Riippuu miten luokittelet syrjäytyneen. (lukee William s Burroughsia, kun toiset lukee lokki joonatania. Tai kuuntelee butthole surfersia kun muut kuuntelee metallicaa). Ja se et oot kirjautunut piffille mun jälkeen kertoo taas jostain jotain. Kirjauduin sinne vitsinä ehkä 2009. Ostin tietokoneen ja netin ehkä 2008. Jos nettipunkkaus olisi kiinnostanut, olisin varmaan rekisteröitynyt sinne kun se perustettiin. Voisin veikata että punk musiikki ja punkkarit marginalisoituu ja eristäytyy vielä enemmän, juurikin kun "punk" on nyt olevinaan taas muotia. Ja olen puhunut muutamien kanssa puhelimessa ja jossain vaiheessa nähdään kuhan se maantieteellisesti on taas mahdollista. Ja vaikka monilla kiehuu aika useakin asia, eiköhän vaan pidetä hauskaa, että on vaikka sitten tarinaa kerrottavana nuoremmille sukupolville kesästä Tampereella, herran vuonna 2014. |
jannu 07.05.2014 03:47:07 | |
---|
Hanatarashi: En mä ole koskaan esittänyt olevani maailman uskottavin punkkari, tai välttämättä edes punkkari. Teen vain punk-tyypistä musiikkia. (Ja jep, tykkään ypö-viis-bändistä). Vai niin. Ja mitä syrjäytymiseen tulee, näin tapahtui jo varmaan ihan lapsena. Riippuu miten luokittelet syrjäytyneen. (lukee William s Burroughsia, kun toiset lukee lokki joonatania. Tai kuuntelee butthole surfersia kun muut kuuntelee metallicaa). Vau, oot tosi erilainen. Haluatko jonkun palkinnon? Ja se et oot kirjautunut piffille mun jälkeen kertoo taas jostain jotain. Kirjauduin sinne vitsinä ehkä 2009. Ostin tietokoneen ja netin ehkä 2008. Jos nettipunkkaus olisi kiinnostanut, olisin varmaan rekisteröitynyt sinne kun se perustettiin. No mistä se kertoo ja mitä? Puhu suoraan. Ja jos kerran kirjauduit vitsinä, niin miksi ihmeessä sulle on niin kova pala että sait bannit? Ja vaikka monilla kiehuu aika useakin asia, eiköhän vaan pidetä hauskaa, että on vaikka sitten tarinaa kerrottavana nuoremmille sukupolville kesästä Tampereella, herran vuonna 2014. No mitä te sitten tekisitte jos ette pitäisi hauskaa? "You really can't be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel |
Hanatarashi 07.05.2014 03:54:37 | |
---|
Hanatarashi: Ja se et oot kirjautunut piffille mun jälkeen kertoo taas jostain jotain. Kirjauduin sinne vitsinä ehkä 2009. Ostin tietokoneen ja netin ehkä 2008. Jos nettipunkkaus olisi kiinnostanut, olisin varmaan rekisteröitynyt sinne kun se perustettiin. jannu: No mistä se kertoo ja mitä? Puhu suoraan. Ja jos kerran kirjauduit vitsinä, niin miksi ihmeessä sulle on niin kova pala että sait bannit? Koska en ole ainoa ihminen maailmassa. Ja jos minua voidaan kohdella kun pohjamutaa, miksei jotain toista ihmistä? Kaikki olemme samanarvoisia. Hanatarashi: Voisin veikata että punk musiikki ja punkkarit marginalisoituu ja eristäytyy vielä enemmän, juurikin kun "punk" on nyt olevinaan taas muotia. Ja olen puhunut muutamien kanssa puhelimessa ja jossain vaiheessa nähdään kuhan se maantieteellisesti on taas mahdollista. Ja vaikka monilla kiehuu aika useakin asia, eiköhän vaan pidetä hauskaa, että on vaikka sitten tarinaa kerrottavana nuoremmille sukupolville kesästä Tampereella, herran vuonna 2014. jannu: No mitä te sitten tekisitte jos ette pitäisi hauskaa? Puhuttas susta paskaa. |
Terry Pantheras 07.05.2014 09:47:35 | |
---|
Näyttäisi siltä, että mitä tahansa Hanatarashi täällä kirjoittaa, sitä pidetään tiettyjen nimimerkkien taholta automaattisesti 100% paskana. Se on minusta hitusen outoa... Miljoona kärpästä ei voi olla väärässä. Paska on hyvää. |
velipesonen 07.05.2014 09:48:30 | |
---|
Eiks syrjäytynyt oo sellanen joka dokaa brenaa skutsissa? "The more the music sounds like The Who the better it becomes."
- Ludwig van Beethoven |