aivokuolio 11.04.2014 14:51:03 (muokattu 11.04.2014 14:51:45) | |
---|
HaloOfFlies: Vali vali. Oltaisiin nyt vaan tyytyväisiä siitä että alkuperäisnelikko mahtui samalle lavalle kaikkien näiden vuosien jälkeen. Minä ainakin olen, vaikkeivät nuottiakaan soittaneet. Mahtavaa olla Kiss-fani tällaisena päivänä! Mutta eihän se suomalaisilta onnistu, aina pitää jostain valittaa. No siinäpä ne pönöttää vierekkäin, mitä ihmeellistä siinä on? Vaikka KISSin aina mainostama "magia" onki hieno pr-kikka ja iha hauska juttu niin ei sitä syöttiä kannata nyt ihan täysiä niellä. Mainosmiesmäiset puheet ja realismi ei aina kulje käsi kädessä. Puhukoot jo lähes 20v takaset Reunion-livepätkät sen puolesta että minkälaista musiikillista magiaa alkuperäisnelikolla on ollu tarjota sitte 70-luvun jälkeen. Meikä rakastaa KISSin alkupään levyjä nyt ja aina mutta se on sen musan takia. Ahneus, katkeruus, paskanpuhuminen, selkäänpuukotus jne jne. draamailu ei oo mulle syitä arvostaa ja fanittaa noita veijareita. |
Epi 11.04.2014 15:03:53 | |
---|
HaloOfFlies: Vali vali. Oltaisiin nyt vaan tyytyväisiä siitä että alkuperäisnelikko mahtui samalle lavalle kaikkien näiden vuosien jälkeen. Minä ainakin olen, vaikkeivät nuottiakaan soittaneet. Mahtavaa olla Kiss-fani tällaisena päivänä! Mutta eihän se suomalaisilta onnistu, aina pitää jostain valittaa. Samaa mieltä olen. Kun miehet rumenee niin soitto kovenee! |
Regalis Apertura 11.04.2014 18:17:09 (muokattu 14.04.2014 23:30:28) | |
---|
Tyyliin "pessimisti ei pety";)... No olihan se jo aikakin saada Kiss HOF:een (kestihän toisaalta Rushitakin about 40 vuotta päästä tuohon). Jos ei nyt bändiläisille niin ainakin monille faneille tuo oli kova juttu (enkä tarkoita että olisin itse erityisesti hinkunut Kissiä HOF:een). Näin yleisellä tasolla. edit:typo korjattu;) |
HaloOfFlies 11.04.2014 18:20:34 | |
---|
Regalis Apertura: Tyyliin "pessismisti ei pety";)... No olihan se jo aikakin saada Kiss HOF:een (kestihän toisaalta Rushitakin about 40 vuotta päästä tuohon). Jos ei nyt bändiläisille niin ainakin monille faneille tuo oli kova juttu (enkä tarkoita että olisin itse erityisesti hinkunut Kissiä HOF:een). Näin yleisellä tasolla. Ja olihan se Tom Morellon alustuspuhe todella upea. Siinä tiivistettiin hienosti, millaista on olla Kiss-fani. Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
Flash 11.04.2014 18:54:25 | |
---|
jra: Vincentistä puheen ollen, jos Asylum-kiertueesta on harmittavan vähän pro-kuvaa, niin sama juttu Creatures-Likitdap -keikoilta. Onko muuta kuin se Maracana, joka on Kissology II:lla? Tämä on aika kova, vaikka vähän loikkiikin. Itse en ollut aikaisemmin nähnyt: https://www.youtube.com/watch?v=6cJlzav31QY Onhan siinä kakkosboksilla myös pari biisiä Lick It Up rundin Portugalin keikalta. Olisi tietysti voinut olla pidempikin pätkä. Live Music Is Better! |
pushead 11.04.2014 20:54:19 | |
---|
|
jra 11.04.2014 21:01:43 | |
---|
pushead: Ei saakeli tuota Genen lettiä. Kai noilla rahoilla pitäisi saada paremman näköiset hiukset päähän. Onkohan Stanleyn kirjassa mitään piikkiä tuosta? Voi tietysti olla, ettei Paulilla ole tuosta asiasta varaa kovin paljoa vittuilla, vaikka esim. Genen bisnesmies-maineesta vähän aukookin. - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
HaloOfFlies 11.04.2014 21:06:35 (muokattu 11.04.2014 21:07:26) | |
---|
Acen puhe oli paras koko nelikosta. Lohkaisu tahdonvoimasta ja ripulista pudotti todella pahasti. Genellä taas ehkäpä tyylikkäin puhe, muisti myös Vinnietä (!). Paul ja Peter keskittyivät egopullisteluun. Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
HaloOfFlies 12.04.2014 10:12:04 (muokattu 12.04.2014 14:21:57) | |
---|
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
slowdive 12.04.2014 13:35:55 (muokattu 12.04.2014 13:39:21) | |
---|
HaloOfFlies: Kiss Tonight Showssa eilen http://www.nbc.com/the-tonight-show/segments/4451 http://www.nbc.com/the-tonight-show/segments/4496 Black Diamond kuulosti mahtavalta, eikä Paulin vokaalitkaan nyt niin pielessä olleet noissa kahdessa edellämainitussa. Joo, onhan tuo kyllä paljon parempaa kuin nuo ihan pahimmat raakkumispätkät mitä tässä lähiaikoina on joutunut näkemään! Kyllähän tuon naamanilmeistäkin tosin näkee että ei se ihan kauhean helppoa ole, jos nyt vertaa "kulta-aikoihin" jollon se jodlaili aika vaivattoman näköisestikin. Mahoton Kiss-buumi taas vaihteeksi iski, vaikkei se nyt oikeen missään vaiheessa pois menisikään. Tuo Unmasked on kyllä loistava levy, vaikka tiedänkin olevani vähemmistössä mielipiteeni kanssa. Yleensä jos tästä levystä jotain positiivista puhutaan, niin ne on Frehleyn biisit, mutta mulle nekään ei ole se juttu, vaan nuo helvetin tarttuvat kevyet poppikset Naked City, Easy As it Seems, What Makes the World Go Round, Tomorrow ja tietenkin levyn eka biisi Is That You. En kyllästy ikinä! E: Ja Shandi! :) "one good thing about music, when it hits you feel no pain" (bob marley) |
HaloOfFlies 12.04.2014 14:20:48 (muokattu 12.04.2014 16:19:11) | |
---|
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
Loijaa 13.04.2014 00:11:27 | |
---|
HaloOfFlies: Kiss Tonight Showssa eilen.. Positiivinen yllätys tuli näitä klippejä tsekkaillessa. Raporttia tänne muuten heti niiltä, jotka Stanleyn kirjan ovat käsiinsä saaneet ja lukeneet.. we want the world and we want it now |
jassi 13.04.2014 14:00:05 | |
---|
Mun mielestä Unmasked jakaa ykkössijan Dressed to killin kans Kissin levytyksistä. Kaks ihan erilaista levyä, mutta biisit vaan jotenkin osuu mun makuun. Tosin voi olla, että johtuu siitäkin osittain tämä, että ovat mun kaks ensimmäistä levyäni nuo. |
HaloOfFlies 14.04.2014 16:48:36 | |
---|
Kyl tää KISS jaksaa iskee vaa. Kalja fiilikset ja KISSII ni mikää ei oo parempaa hahaha. Joo just näi :D Creatures of the Night :) |
J.Nikkanen 05.05.2014 11:33:12 | |
---|
Tulipa taasen pitkästä aikaa kuunneltua tuota Kissin Dressed to Killiä. On se vaan kova, jösses sentään. Netistä kuitenkin luin että se on huono. Aivoni nyrjähtivät, mutta päätin että jatkossakin kuuntelen sitä, vaikka onkin sitten mikä on. Onko se sitten jotenkin epä-Kissimäinen vaiko mitä on arvon raati mieltä? Bassoa, säröllä tai ilman. |
aivokuolio 05.05.2014 11:39:03 (muokattu 05.05.2014 11:39:23) | |
---|
J.Nikkanen: Tulipa taasen pitkästä aikaa kuunneltua tuota Kissin Dressed to Killiä. On se vaan kova, jösses sentään. Netistä kuitenkin luin että se on huono. Aivoni nyrjähtivät, mutta päätin että jatkossakin kuuntelen sitä, vaikka onkin sitten mikä on. Onko se sitten jotenkin epä-Kissimäinen vaiko mitä on arvon raati mieltä? Eihän se huono ole mutta aika epätasanen IMO. Löytyy useampi ihan bändin parhaimmistoon kuuluvaa biisi (C'mon and Love Me, She, Rock Bottom, Room Service) mutta sitten osa on laiskaa tyhjäkäyntiä mikä pudottaa kokonaisarvosanaa. Perkeleen hyvät soundit siinä ainaki on. Ekalle levylle kun tällaset ois aikanaan loihdittu. Hotter Than Hellille ne mutavellisoundit sopii kuin nyrkki taskuun. |
Tuomoo 05.05.2014 23:53:11 | |
---|
Heitin pitkästä aikaa mp3-soittimeen Kissin Alive IV:n. Tuo albumi on se, minkä myötä itse bändiin tutustuin. Aika paljon Kissiä tuli lukioaikoina kuunneltua ja kavereiden kanssa soiteltua, mutta nyt tämä bändi on jäänyt jostakin syystä taustalle todella pitkäksi aikaa. Saapahan kuunnella taas tuota liveä pyörälenkeillä. 20.8. 22:54:21 NEVÖ FOGET |
Lux 07.05.2014 17:44:28 | |
---|
Onko täällä ihmisiä tulossa ensi viikon lauantaina Kiss Conventioniin Helsingin On the Rocksiin? Esiintymässä mm. Tod Howarth & John Regan sekä Paul Stanley Boozing Society. http://rocks.fi/keikka/26611vapaus veljeys vandalismi |
MegaMan 07.05.2014 19:14:05 | |
---|
J.Nikkanen: Tulipa taasen pitkästä aikaa kuunneltua tuota Kissin Dressed to Killiä. On se vaan kova, jösses sentään. Netistä kuitenkin luin että se on huono. Aivoni nyrjähtivät, mutta päätin että jatkossakin kuuntelen sitä, vaikka onkin sitten mikä on. Onko se sitten jotenkin epä-Kissimäinen vaiko mitä on arvon raati mieltä? _ Dressed to Kill on mun mielestä Kissin paras teos yhdessä ekan levyn kanssa. Mestariteos. Aivokuolio: Eihän se huono ole mutta aika epätasanen IMO. Löytyy useampi ihan bändin parhaimmistoon kuuluvaa biisi (C'mon and Love Me, She, Rock Bottom, Room Service) mutta sitten osa on laiskaa tyhjäkäyntiä mikä pudottaa kokonaisarvosanaa. Love Her All I Can on levyn paras biisi ja yksi parhaista ellei jopa paras Kissin ei-hiteistä. Ja kyllä joku Destroyer on paljon epätasaisempi levy kaikkinen jousisovituksineen. Minä juon kossua!!! |