Påskägg 31.10.2013 23:54:47 | |
---|
Emplate: Totta tuokin. Tänä vuonna en kylläkään ollut kummassakaan, viime vuonna molemmissa. Noin 100% varmuudella voin sanoa, ettei kyllä sen puoleen Jalometalli tai Hammerikaan pysty näihin vastaamaan. Aivan perhanan kovat kiinnitykset. INTO THE JUNGLE'S DEPTH,INTO THE DESERT STORM |
Vekkuli1981 01.11.2013 07:15:44 | |
---|
Påskägg: Noin 100% varmuudella voin sanoa, ettei kyllä sen puoleen Jalometalli tai Hammerikaan pysty näihin vastaamaan. Aivan perhanan kovat kiinnitykset. Itse en (vielä) sano, kun odottelen ennemmin mitä nämä peliin heittävät. Mutta rima on kyllä asetettu nyt tosi ylös, ja ihan todennäköistä että ensi kesän kovimmaksi tämä jää. On tämä ainakin minulle kokonaisuutena selkeästi kovin Steelfest jo näillä bändeillä. http://www.caughtinthebetween.com/
www.disentertainment.com |
Jeszse 17.11.2013 21:30:10 | |
---|
+ Nifelheim, Convulse, Valkyrja ja Manheim |
Mandarax 27.12.2013 00:44:27 | |
---|
I don't care to belong to a club that accepts people like me as members. -Groucho Marx- |
Mandarax 07.01.2014 21:11:11 | |
---|
Steelfest Open Air 2014 tarjoaa jälleen demobändeille esiintymismahdollisuutta festareilla Viimevuotisen Steelfest Demoni -bändikilpailun suuren suosion johdosta Steelfest Open Air 2014 tarjoaa jälleen tuntemattomammillekin suuruuksille mahdollisuuden kavuta äärimetallin eliitin kanssa samoille lauteille 16.-17.5.2014 järjestettävillä Steelfest Open Air festareilla. Steelfest Demoni on demobändeille ja vielä levytyssopimusta vailla oleville bändeille suunnattu kilpailu, joka tarjoaa yhdelle tai useammalle lupaavalle bändille mahdollisuuden esiintyä Steelfest Open Air 2014 -festareilla. Tapahtuman artistivalinnat painottuvat ainoastaan äärimetalligenreen (thrash-, death- ja black metal), joten myös Demoni-kandidaattien edellytetään istuvan tähän samaan kategoriaan. Kilpailu alkaa 7.1.2014 ja päättyy 31.3.2014 jonka jälkeen Steelfestin raati tekee lopullisen valintansa kymmenen eniten ääniä saaneen bändin joukosta. Lisäinfo ja ohjeet löytyvät kilpailun nettisivuilta osoitteessa http://demoni.steelfest.fi/Landing.aspxI don't care to belong to a club that accepts people like me as members. -Groucho Marx- |
petelehtinen 30.03.2014 18:13:42 | |
---|
MUSTAN KUUN LAPSET Steelfestissä 2014! Vuonna 2007 aktiiviuransa lopettanut Mustan Kuun Lapset soittaa huhtikuussa 2014 muutaman klubikeikan sekä nousee toukokuussa Steelfestin lavalle. MKL:n livevedot ovat harvinaista herkkua. Vuosina 1993-2002 bändi keikkaili harvakseltaan ja 2003-2006 ei ollenkaan, mutta teki vuonna 2007 Viimeinen laulu kuolemasta -levyn julkaisun myötä silloisen levy-yhtiönsä painostuksesta jäähyväiskiertueen. Varsinaisen aktiiviuransa jälkeen MKL on soittanut yhdessä kerran, vuonna 2010 Turussa TVO:n hautajaisissa. Kevään keikkojen jälkeen bändi taantuu takaisin madonruoaksi ja yhtyeen jäsenet palaavat omien projektiensa pariin. 17.4. Lepakkomies, Helsinki 18.4. Torvi, Lahti 19.4. Levykauppa Äx, Turku (akustinen) 19.4. Turun Klubi, Turku 17.5. STEELFEST Open Air, Hyvinkää |
Jeszse 15.04.2014 07:49:02 | |
---|
Nokturnal Mortum peruttu, täysin loogisista syistä. I'm sorry, but we have to cancel our performance at Steelfest Open Air this year (as well as other Nokturnal Mortum shows in the near future) due to problems with line-up of the group. Recently guitarist Aywar left the band due to objective serious health issues. And, unfortunately, we do not know what will happen in Ukraine in the nearest weeks and months it is likely that we just will have no right to leave the territory of our country in May of this year. I hope that you understand that because of the problems mentioned above, we are just not able to play a valuable show for the visitors of Steelfest Open Air. I am very grateful to you for your attention to Nokturnal Mortum and I will be happy to play at your festival next time when the band will have capable full live line-up, and there will be peace in the land of Ukraine. Best regards, Varggoth / Nokturnal Mortum |
Herrah 15.04.2014 11:41:02 | |
---|
Ihan paska juttu koska ehkä eniten venaamani bändi, Primordial on parempi mutta nähty. Onneksi vikassa lisäyksessä tuli esim. Necrophobic joka on vitun hyvä. |
UltimateGreedo 15.04.2014 12:39:37 | |
---|
Kertokaas viisaammat Steelfestneitseelle, että miten aikataulut ovat päiväkohtaisesti yleensä menneet? Onko ollut päällekkäisyyksiä? Kerrankin päivälotossa kävi tuuri. Perjantaille meni oikeastaan vain Deströyer 666. Inquisitionin ja Baptismin olisi voinut myös katsastaa. |
Herrah 15.04.2014 16:43:33 | |
---|
UltimateGreedo: Kertokaas viisaammat Steelfestneitseelle, että miten aikataulut ovat päiväkohtaisesti yleensä menneet? Onko ollut päällekkäisyyksiä? Kerrankin päivälotossa kävi tuuri. Perjantaille meni oikeastaan vain Deströyer 666. Inquisitionin ja Baptismin olisi voinut myös katsastaa. Täällä on samat käytännöt kuin esim. Hammerissa, eli 2 lavaa, ja pääpiirteittäin kuin toisella alkaa niin toisella loppuu. |
UltimateGreedo 15.04.2014 16:45:22 | |
---|
Herrah: Täällä on samat käytännöt kuin esim. Hammerissa, eli 2 lavaa, ja pääpiirteittäin kuin toisella alkaa niin toisella loppuu. Viileää. Lauantailippu tuli ostettua. Woah! |
Mandarax 15.04.2014 19:11:43 | |
---|
Juuei päällekkäisiä slotteja lainkaan, vuorovedoin ulkolava - sisälava ja n.10min paussi bändien välillä (hieman vaihtelee setin pituudesta riippuen). Perjantaina klo 16 portit auki, ensimmäinen bändi klo 17. Lauantaina portit klo 13 ja ensimmäinen bändi 14. Molempina päivinä (öinä) soitto hiljenee siinä 1:30 mennessä ja jatkot rymytään neljään asti viereisen Jalostamon klubilla pe sekä la. Soittojärkkä ja päiväkohtaiset esiintyjät menee kokolailla noin kun alla listattuna (käänteisesti siis), kellonaikoja ei vielä laitettu koska tuo Nokturnal Mortumin säätö pisti hiukan kalenteria uusiksi.. NM:n poisjääminen oli itsellekin takaisku mutta tilanteen huomioonottaen täysin ymmärrettävää. Onneksi jäi kuitenkin melkosen monta muuta kovaa bändiä listalle.. ;) ________________________ PERJANTAI/FRIDAY 16.5 INQUISITION (USA) DESTRÖYER 666 (NED) NIFELHEIM (SWE) AURA NOIR (NOR) VALKYRJA (SWE) MAVETH (FIN) HAUTAKAMMIO (FIN) RAVEN WOODS (TUR) BAPTISM (FIN) LANTERN (FIN) PERJANTAI/FRIDAY AFTER PARTY Hyvinkään Jalostamo KYÖPELI MAIDEN HELL LAUANTAI /SATURDAY 17.05 PRIMORDIAL (IRL) VADER (POL) NECROPHOBIC (SWE) AETERNUS (NOR) DESOLATE SHRINE (FIN) URFAUST (NED) MUSTAN KUUN LAPSET (FIN) MANHEIM (CRO) ARCHGOAT (FIN) CONVULSE (FIN) ALGHAZANTH (FIN) APOCRYFAL (FIN) LAUANTAI /SATURDAY 17.05 AFTER PARTY , Jalostamo HELLBOOZER UNION SUICIDE MACHINE ____________________________ Yhden päivän lippuja (49€) löytyy nyt Tiketistä samoin kuin jatkobileiden lippuja (10€), jatkoille mahtuu n.100 henkeä per ilta. http://www.tiketti.fi/Steelfest-Ope … -Villatehdas-Hyvinkaa-lippuja/22560I don't care to belong to a club that accepts people like me as members. -Groucho Marx- |
Herrah 02.05.2014 01:19:40 | |
---|
Liput alkaa loppua että kantsii ostaa jos ei vielä ole. Mulle saa tarjota kaljan tuolla. Oon se jätkä joka näyttää hevidiggarilta. |
UltimateGreedo 02.05.2014 15:35:02 | |
---|
Herrah: Liput alkaa loppua että kantsii ostaa jos ei vielä ole. Mulle saa tarjota kaljan tuolla. Oon se jätkä joka näyttää hevidiggarilta. Ei vitsit, mulle kanssa. Oon se, jolla on musta paita. |
UltimateGreedo: Ei vitsit, mulle kanssa. Oon se, jolla on musta paita. Onko pakko matkia toisten tyyliä. |
Mandarax 02.05.2014 19:17:11 | |
---|
UltimateGreedo: Ei vitsit, mulle kanssa. Oon se, jolla on musta paita. Näinkin viime vuoden Steelfestissä jonkun mustapaitaisen hemmon, se olit varmaan sinä sitten ;) Tuolta voi muuten bongailla viime vuodelta josko löytyisi tuttuja naamoja yleisön seasta, Rajalan Annen fotoja siis: http://rajalaphotography.blogspot.fi/2013/06/steelfest-2013.html Tämän vuoden ennakkoliput ovat menneet viime vuosia ripeämmin kaupaksi ja Tiketin mittari näyttääkin jo keltaista valoa kahden päivän lippujen osalta. Käykäähän hakemassa omanne ettei jää ilman, tänäkin vuonna tapahtuman maksimikapasiteetti on 1500 henkeä per päivä ja toivottavasti saadaan myytyä festarit loppuun tällä kertaa. http://www.tiketti.fi/Steelfest-Ope … -Villatehdas-Hyvinkaa-lippuja/22560 I don't care to belong to a club that accepts people like me as members. -Groucho Marx- |
UltimateGreedo 03.05.2014 12:18:11 | |
---|
Herrah: Onko pakko matkia toisten tyyliä. Pukeudun sitten valkoseen paitaan ja Mikki Hiiri -kravattiin. Mandarax: Näinkin viime vuoden Steelfestissä jonkun mustapaitaisen hemmon, se olit varmaan sinä sitten ;) Nee, samaan aikaa vuosi sitten sain nauttia PV:n Steelfestistä Rovajärvellä. |
TTV 03.05.2014 12:22:27 | |
---|
UltimateGreedo: Nee, samaan aikaa vuosi sitten sain nauttia PV:n Steelfestistä Rovajärvellä. Jee, kunnon tykitystä ja death metallia :-) "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
Mandarax 10.05.2014 00:12:21 | |
---|
I don't care to belong to a club that accepts people like me as members. -Groucho Marx- |
Herrah 15.05.2014 14:35:23 (muokattu 15.05.2014 14:35:29) | |
---|
elikkäs |