Aihe: Digihärpäke kotinauhoitteluun
1 2 3 4
Volle
18.05.2004 19:07:06
Mitensää Niskamies kehtaat julkisesti tulla sanomaan että "käy varastamassa se". Tuun ja kähvellän passos.

Eikös ole rikollista kehottaa toisia tekemään rikoksia?
Nam.
Niskamies
18.05.2004 19:20:08
Eikös ole rikollista kehottaa toisia tekemään rikoksia?

Emmä kehottanut, mä vaan ilmotin että sellanen mahdollisuus on.
Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita.
mongoloidi
18.05.2004 19:21:17
Mut muista, että POD:lla voit jammailla muutenkin. ;)

Nimim. Jammailin juuri parisen tuntia POD:llani

Mut jos saan plug-init ilmaseks,niin miks maksaa PODista?
Varmaan aika vänkä vehje,mut.....tää plug-in vaihtoehto onki ilmanen.
Sitäpaitsi,on mulla kitaroita ja vahvareita,voin jammailla niillä.
karkki
18.05.2004 21:18:51

Jos nyt palataan ihan otsikon mukaiseen aiheeseen, niin Bossin GS-10 olisi vehjes, jonka tsekkaisin, jos kotinauhoitteluun digihärpäkettä etsisin nyt.
Tarkemmat tiedot tuolta:
http://www.bossus.com/index.asp?pg=1&tmp=129
Snowblind
18.05.2004 21:20:59

Mut jos saan plug-init ilmaseks,niin miks maksaa PODista?
Varmaan aika vänkä vehje,mut.....tää plug-in vaihtoehto onki ilmanen.
Sitäpaitsi,on mulla kitaroita ja vahvareita,voin jammailla niillä.

Ja GuitarSuite on parempikin kuin pod...
moottorisaha
18.05.2004 21:28:48

Ja GuitarSuite on parempikin kuin pod...

niin on. podissa on jotenkin helvetin tunkkanen yläpää, ja säätömahdollisuudet paskat.
depe
18.05.2004 21:33:50
No haukkukaa nyt joku vielä POD:a. :)
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia.
Jucciz
18.05.2004 21:38:22
Tech 21 SansAmp GT2

Ei digitaalinen, mutta aivan loistava vekotin kitaran ja koneen väliin.

Äänipätkiä: http://mp3.jucciz.com/gt2/
Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin.
mongoloidi
18.05.2004 22:40:31
Tech 21 SansAmp GT2

Ei digitaalinen, mutta aivan loistava vekotin kitaran ja koneen väliin.

Äänipätkiä: http://mp3.jucciz.com/gt2/

Ei sen ole pakko olla digitaalinen.
Ihan hyvältä kuulostaa,mitäs tollanen SansAmp maksaa?
Spiralmind
19.05.2004 06:07:48

Ite ostin Guitarportin ihan sitä varten että tuon sillä kitarasignaalin koneeseen. Ei tarvi kärsiä äänikortin mahdollisista häiriöistä, kohinoista, yms. (mulla on Audigy ja siihen verrattuna Guitarportilla soundit parani ja kohina väheni selkeesti Simulanalogeja käytettäessä) ja impedanssit on oikein. Halvimmat äänikortit joissa on kitaralle tarkoitettu sisääntulo maksaa noin tuplasti Guitarportiin verrattuna ja saihan siinä vielä ne Line 6:nkin mallinnukset, niin hyvä kauppa - 100e siitä maksoin.
En oo kyllä hirveen tyytyväinen ollut yhteenkään soundiin mitä niillä Guitarportin omilla mallinnuksilla oon saanut... Kyllähän niillä soittelee, mutta en varmaan vakavissaan mitään nauhottelis niillä.
Te olette minun unessani. Käyttäytykää siivosti tai saatan nipistää itseäni.
Mrezzye
19.05.2004 08:39:21

No haukkukaa nyt joku vielä POD:a. :)

No kun kerran pyydät: Eihän siitä hyvää soundia saa itkemälläkään. Vähän sinne päin kylläkin...

T. Entinen Podisti, nykyinen minimalisti
"Help! Help!" huusi Janne, mummolla vain heilui lanne.
Sintti
19.05.2004 10:11:07 (muokattu 19.05.2004 10:14:25)
En tiedä onko joku jo pistänyt, mutta tuossa on linkki minun aloittamaan threadiin magicstompista. Päädyin lopulta tuohon dg-stomppiin paremman käytettävyyden takia...

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=60616

DG-Stomp osoittautui kyllä hyväksi valinnaksi. Tuli toissapäivänä... Kävi tuuri kun juuri oli Jymi myymässä tuommoista torilla. Ei nimittäin tehdä tuota enää... Maksoin 164€, pari vuotta sitten oli kuulemma ollut 400e...:)

EDIT: Magicstomppi varmasti kuitenkin parempi kotinauhoitteluun... Ainakaan hinta ei kovin päätä huimaa verrattuna podiin. Ja monilla sivuilla sanottiin molempia sekä dg-stomppia, että magicstomppia paremmaksi kuin pod... 189€ thomannilla tuo magicstomp siis...
Humppaa taikka kuole...^_^ prkl... Käykää kattomassa kaverini kitaraa osoitteessa koti.mbnet.fi/erkkakar . Tunnettiin suurta tarvetta modaus projektiin... x)
mongoloidi
19.05.2004 14:42:08
En tiedä onko joku jo pistänyt, mutta tuossa on linkki minun aloittamaan threadiin magicstompista. Päädyin lopulta tuohon dg-stomppiin paremman käytettävyyden takia...

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=60616

DG-Stomp osoittautui kyllä hyväksi valinnaksi. Tuli toissapäivänä... Kävi tuuri kun juuri oli Jymi myymässä tuommoista torilla. Ei nimittäin tehdä tuota enää... Maksoin 164€, pari vuotta sitten oli kuulemma ollut 400e...:)

EDIT: Magicstomppi varmasti kuitenkin parempi kotinauhoitteluun... Ainakaan hinta ei kovin päätä huimaa verrattuna podiin. Ja monilla sivuilla sanottiin molempia sekä dg-stomppia, että magicstomppia paremmaksi kuin pod... 189€ thomannilla tuo magicstomp siis...

Ainakin hinnat näyttäs olevan samaa luokkaa vampin kanssa.....Pitäsköhän jonkun asiantuntijan vaan tehdä FAQ näistä digitaalisysteemeistä......?
Olen toistaiseksi ainakin tyytyväinen noihin plug-ineihin,eli taitaa sittenkin jäädä tuo laite ostamatta.
madu
19.05.2004 21:41:01 (muokattu 19.05.2004 21:41:37)
Testasin nyt vihdoin monen hehkuttamat gsuite vstplugarit ja ei ne kyllä pettäneet. JCM mallinnus on kyllä tosi mieluisa ja kätevästi toimii guitarportin kautta Krystalissa. Tosin G-portissa on kyllä paremmat efektit ehkä, mutta täytyy vielä testailla lisää. Onkos noita muita gsuiten tapaisia plugareita kitaralle saatavana?
askomiko
19.05.2004 23:09:30
Valitettavasti ei ole. Ainoa plugarisysteemi mitä en ole testannut on Native Instrumentsin Guitar rack. Kaikki testatut on olleet enemmän ja vielä enemmän huonoja.
Myytävänä superhieno-hevikitara ja superhieno-twängi-JazzCaster.
Kitarakamakaavio -inspired by AFIL :)
mongoloidi
19.05.2004 23:52:48
Valitettavasti ei ole. Ainoa plugarisysteemi mitä en ole testannut on Native Instrumentsin Guitar rack.

Onkos tuo sitten maksullinen?
askomiko
20.05.2004 01:50:12
On. Nomad Factoryn Guitar amp legendsistä oli kovat odotukset demojen perusteella, mutta sitten latasin demoversion, ja se oli aivan 100% totaalisen paska. Demot oli ihan huijausta.
Myytävänä superhieno-hevikitara ja superhieno-twängi-JazzCaster.
Kitarakamakaavio -inspired by AFIL :)
kitaraontahtoni
30.09.2006 13:17:30
Mielummin ihan kunnon ilmaisjuttuja, esim Kristal josta löytyy VST tuet ja kaikki ja on aivan ilmainen, ei mitään sharewarea yms. kamaa.

http://www.kreatives.org/kristal/

Huva on.

Anteeksi, vähän vanha ketju, mutta miten kristalissa saa vst-pluginit otettua käyttöön?
Love me fender kalamies#49 >-)))>
tenkainen
30.09.2006 13:42:24

Anteeksi, vähän vanha ketju, mutta miten kristalissa saa vst-pluginit otettua käyttöön?

http://img337.imageshack.us/img337/5366/kristal8jn.jpg
Kunhan olet Kristalin asetuksista määritellyt oikean kansion, siis sen missä ne vst dll:t on.
"Jos haluat tosissasi tehdä pahaa vanhemmillesi, mutta kanttisi ei kestä ryhtyä homoseksuaaliksi, voit aina siirtyä taiteiden pariin." Kurt Vonnegut
IMIK #37
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)