Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Puhaltimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Thomann saksofonit
1
Mikdu
30.04.2014 18:07:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei!
onko kenelläkään kokemusta thomannin alttofoneista? olen soittanut fonia vuoden verran ja nyt joudun ostamaan oman fonin, olen kokeillut esimerkiksi p.mauriattia lontoossa, se p.mauriat oli täydellinen soittaa ja sen soundi oli hyvä ja tumma, mutta sen hinta oli liian iso, 2200e. Thomannin sivuilta olen bongannut muutaman hyvän hintaisen ja -näköisen, esimerkiksi MK III handmade (joka ei oikeasti ole käsintehty, vain kaiverrukset ovat) ja custom line ASBBG. onko kenelläkään kokemusta näistä foneista ja mitkä thomann fonit ovat hyviä ja mitä kannataa välttää
Kiitos.
 
lmfmis
19.05.2014 12:38:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ostin pojalle ensisoittimeksi thomannin käyrän sopraanon. Mekaanisesti tukeva, annoin parin oikean osaajankin kokeilla, eivät sanoneet huonoksi.
 
Saksofoniahan on helppo soittaa joten en osaa sanoa onko tätä jotenkin vaikeampi tai helpompi soittaa.
 
Kielen kiristin hajosi, ruuvit on ontot, eli susi tehtaalta, lähettivät uuden, mutta ostin siihen kuitenkin Selmerin kiristimen. On ainakin hyvä :-)
 
Oli yli kympin...
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «