Aihe: Tähdet tähdet.
1 2 3 4 5 6 7 8
Tellervo
29.04.2014 22:54:21 (muokattu 29.04.2014 22:55:00)
Samaa mieltä Diandrasta monen muun & Veitolan kanssa. Nyt on levy-yhtiöllä tuhannen taalan paikka, ja on toki ollut siitä lähtien kuin Diandra on kuvioissa ollut. Nyt olisi todellakin aika panostaa kunnolla tuohon tyttöön, ja ennen kaikkea sen musiikkiin. Kansainvälisen tason artisti tarvitsee kansainvälisen tason esitettävää. Eikä mitään kertakäyttöhittikamaa, vaan jotain suurta ja unohtumatonta.

Mutta osataanko sellaista liian laskelmoinnin ja lyhytjänteisten pikavoittojen ilmapiirissä edes tehdä?
Tollo Pyllervö
jp8000
30.04.2014 07:36:04 (muokattu 30.04.2014 07:40:07)

Diandrahan valmistui viime keväänä Lahden konservatoriosta muusikoksi, ja on itse ollu kirjottamassa tulevan levyn kappaleita tässä männä vuonna. On myöskin tullu luettua, että Robbie Williamsille kappaleita tekevä Guy Chambers on lupaunut tekemään muutamia kappaleita hälle.

(Tuolla idolsin sivuillahan syksyllä luki, että hää olisi käyny esim. englannissa kappaleita kirjottamassa)

Mutta seurataan mitä tapahtuu, vai tapahtuuko mitään.
"It was totally worth it" -homer simpson in the episode "fraudcast news"
AP
30.04.2014 07:45:13
AKWM: Oho, mä oon aina luullut että se on ihan diandralle alunperin tehty biisi.

Oon tainnut sanoo tän jo pariin kertaan, mutta mun kunnioitus sillanpäätä kohtaan nousi tän ohjelman myötä 110%. Ensinnäkin pirun kova lavapersoona, laulaja ja muutenkin vaikuttaa äärimmäisen hauskalta tyypiltä.

Tuli kyllä Jartsaa tuossa ohjelmassa katsellessa mieleen sellainen käsite kuin ammattimies.
"Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura
Tellervo
30.04.2014 17:22:24
jp8000: Diandrahan valmistui viime keväänä Lahden konservatoriosta muusikoksi, ja on itse ollu kirjottamassa tulevan levyn kappaleita tässä männä vuonna. On myöskin tullu luettua, että Robbie Williamsille kappaleita tekevä Guy Chambers on lupaunut tekemään muutamia kappaleita hälle.

(Tuolla idolsin sivuillahan syksyllä luki, että hää olisi käyny esim. englannissa kappaleita kirjottamassa)

Mutta seurataan mitä tapahtuu, vai tapahtuuko mitään.

Oi jospa ja kunpa sieltä tulisi hienoa musaa!
Tollo Pyllervö
Tellervo
22.06.2014 12:43:45
Geneeristä huttua on tuo uusikin sinkkubiisi Paha poika. Pah.
Tollo Pyllervö
Point
22.06.2014 14:32:26
Tellervo: Geneeristä huttua on tuo uusikin sinkkubiisi Paha poika. Pah.

Mulla tyssäs heti tohon sanoitukseen ja pahasti.
ganesha
13.06.2015 11:40:10
Point: Oho, mä oon aina luullut että se on ihan diandralle alunperin tehty biisi.

Oon tainnut sanoo tän jo pariin kertaan, mutta mun kunnioitus sillanpäätä kohtaan nousi tän ohjelman myötä 110%. Ensinnäkin pirun kova lavapersoona, laulaja ja muutenkin vaikuttaa äärimmäisen hauskalta tyypiltä.

Tässä vielä vähän lisää todistusaineistoa Jartsan huumorintajusta ja heittäytymiskyvystä!

https://www.youtube.com/watch?v=Jy3I_EmyuYE
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7 8
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)