Aihe: Kuinka paljon ulkonäkö vaikuttaa??
1 2 3 4
qfleax
08.04.2004 14:52:36
Paskaa sanon minä, onko pop-musiikissa muka lihavia naisia!!

Niin.. ehkä se kuitenkin on helpompi laihduttaa kun opetella laulamaan:)
Juha86
12.04.2004 20:29:58
Tää ulkonäkökysymyshän riippuu vähän musatyylistä. Totta munassa joidenkin turhien purkkapoppibiisien laulajien täytyy olla hyvännäkösiä että myi. Sen sijaan räppärit voi olla rumia.
~totuus ei pala tulessakaan~
Blue Moon
30.04.2004 14:35:34

Kuinka paljon ulkonäkö vaikuttaa musiikkibisneksessä?

Uskoisin, että parasta on olla "musiikinsa näköinen".
- It's been a long time coming -
KTR
11.05.2004 22:43:03
Hassisen kone tuli mieleen tässä näin. Eipäs ne mitään seksisymboleja ainakaan ollut. Tulipahan vain mieleen.
Bee-äf
14.05.2004 10:43:54
Jos olet pirun hyvä biisintekijä tai loistava soittaja niin voit näyttää ihan miltä lystää.
Muussa tapauksessa kannattaa tehdä kaikkea moraalista ja moraalitonta sen eteen, että yleisö ja tuottajaherrat jne. tykkäisivät sinusta edes pikkaisen.
hörhö
14.05.2004 14:01:56

Riippuu vähän, että soittaako musiikkia, jossa musiikki on pääasia, vai jotain ulkomusiikillista poppia. Vai kuka teistä pitää Al Di Meolaa seksikkäänä?
"Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara
Hot RedX
25.05.2004 09:27:40
ulkonäkö vaikuttaa kai siinä vaiheessa, kun bändiä tai artistia ruvetaan myymään oikeen tosissaan.
Agag
25.05.2004 10:37:09 (muokattu 25.05.2004 10:37:32)
ulkonäkö vaikuttaa kai siinä vaiheessa, kun bändiä tai artistia ruvetaan myymään oikeen tosissaan.

Ei mikään lafka halua silti ottaa bändiä joka soittaa tosi hyvin, mutta pukeutuu verkkareihin ja kaljalippikseen.
Mulla on pieni muna, mutta komeat kassit.
KeljuK
26.05.2004 00:16:04
Ei mikään lafka halua silti ottaa bändiä joka soittaa tosi hyvin, mutta pukeutuu verkkareihin ja kaljalippikseen.

Eppupopedanormaaliklamydia? Paisti että eivät edes osaa soittaa... :)
Agag
26.05.2004 10:51:26
Eppupopedanormaaliklamydia? Paisti että eivät edes osaa soittaa... :)

Popeda ja Eppu Normaali on ollut suosittuja niin kauan että sillon ku ne alko soittaa

oli normaalia pukeutua semmosiin vaatteisiin. Klamydia taas perusti oman lafkan ja kyllä

kaikkiin nuoriin sälleihin uppoaa tuo pissakakka-huumori.
Mulla on pieni muna, mutta komeat kassit.
Anri8000
20.06.2004 13:55:17

Perkeles jos ulkonäkö vaikuttaa niin meidän bändillä ei ole mitään toivoa, ei niin ikuna:

http://reddie.jaakari.net/formed/members.html

Niin ja siis musiikkityylihän on totistakin totisempi nu-metal!!! GRRR!!!

Juu ei oo toivoa... Hymy pyllyyn ja miekkoja kehiin nin homma toimii! :D

Asiaan. Jos musiikki on niin kasvotonta että se pitää markkinoida muilla avuilla, niin silloin ulkonäkö vaikuttanee. Mutta eipä kai esim. Sonic Youth ole liikaa meikkien voimalla eteenpäin puskenut...? Toisaalta jos on kymmenen naisartistin demot levymogulin pöydällä ja kaikki kuulostaa ihan kivalta, niin eiköhän se isotissisin ja kaunein vie diilin. Niin minä ainakin valitsisin. Mutta taas jos otetaan vaikkapa PollyJean Harvey, niin eipä ole ko. neito välttämättä stereotyyppi amerikkalaisesta kaunottaresta. Että kaipa avut ovat toiset.
Hyvännäköisiä bändejä tulee (tehdään?) kokoajan entisten tilalle, mutta HYVÄT bändit eivät unohdu.
Lehmä pariutuu sonnin kanssa saadakseen vasikan, sonni vain huvin vuoksi. - Sverre 6 v.
az
28.06.2004 14:11:08

Yleisö tulee katsomaan teitä ja maksaa lipun. He odottavat saavansa rahoille vastinetta ja kokevansa jotain miellyttävää.

He haluaisivat että esityksenne miellyttäisi korvia ja silmiä.

Ulkonäkö ei ole synonyymi sanalle kaunis.

Laittakaa päällenne teidän tyyliset vaatteet, jotka eivät ole arkiset.

Se riittää miellyttämään ainakin minua=)
Pieni rumpalipoika
01.07.2004 19:48:14

Jos kuuluu Gimmeliin, ulkonäöllä on huomattavastikin merkitystä. Juice Leskisen ulkonäkö tuskin on suosioon vaikuttanut yhtään.

Se on taas sitten oma lukunsa, että miten laulutaito vaikuttaa suosioon, kun em. tapaukset eivät osaa laulaa.

Hoho.
"It´s amazing how often he´s right but never he admits he was wrong."
Jani The Rock
01.07.2004 20:27:28

Jos kuuluu Gimmeliin, ulkonäöllä on huomattavastikin merkitystä.

No ei tossa Gimmelinkään tapauksessa ole se ulkonäkörima järin korkeella ollu. Mistään suomenennätyslukemista ei tosiaankaan ole ollut kyse. Ei edes piirikunnanennätyksistä, jumalauta.
Don`t mess with the countryboys
käsi
31.07.2004 16:16:42

eräiden kavereiden metalli bändi menetti levysopimuksen sen takia että poikien imago oli liian laimea. ulkonäkö ei vastannut musiikkia tms. levy-yhtiön kanssa oli ollut pitkä keskustelu jo ja sitten he halusivat promokuvia jne, ja sitten tuli vastaus että soitellaan vuoden päästä kun olette muuttaneet imagoanne.
ei ne mitään huomaa - katsojat on niin tyhmiä
Mohla
31.07.2004 21:08:48

Niinkuin moneen kertaan tässä on todettu, niin tottakai pitää näyttää musiikiltaan.
Ei se tarkoita, että pitäisi nyt hommata kummaliset vaatteet kaikille tai jotain, mutta jonkun näköinen linjaus kannattaa olla.

Jos kaikilla on jussipaita, verkkarit ja kumpparit, niin se saattaa toimia loistavasti.
...joku on tämän varmaan toteuttanutkin veikkaisin.
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
Henko
01.08.2004 20:52:01

Hmm... Tsekatkaa Tankard ja Mentors.
Mun ilmakitarassa ei oo säröt päällä.
Viceroy
01.08.2004 22:36:23

Yleisö tulee katsomaan teitä ja maksaa lipun. He odottavat saavansa rahoille vastinetta ja kokevansa jotain miellyttävää.

He haluaisivat että esityksenne miellyttäisi korvia ja silmiä.

Ulkonäkö ei ole synonyymi sanalle kaunis.

Laittakaa päällenne teidän tyyliset vaatteet, jotka eivät ole arkiset.

Se riittää miellyttämään ainakin minua=)

Tämä on kyllä täyttä asiaa!!
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
larinparaske
02.08.2004 12:14:00

Niin.. ehkä se kuitenkin on helpompi laihduttaa kun opetella laulamaan:)

Ja pa**anmarjat... :)

onko Anssi Kelalla muka jotain karismaa?
No ei.

-Eipä ole ei, mutta toisaalta Anssi on musiikkinsa näköinen mies, propsit siitä :)
I want to be the king and queen of cheese
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)