Aihe: Warwick-klubi
1 2 3 4 583 84 85 86 8790 91 92 93 94
jukkajylli
26.04.2014 22:32:51
Terve arvon Warwickistit. Itselleni on melko vieraaksi jäänyt merkkinne tää, mitä nyt joskus jonkun tutun bassolla tilapäisesti soittanut. Olen huomannut että torilla on melkoinen hintahaitari warrebassoilla ja kiinnostunut olisin tietämään vastaako warreissa soittimen hinta sen laatua? Ilmeisesti valmistusmaa on yksi ja ehkä eniten hintaan vaikuttava tekijä. Ja joo, asiaa on varmasti tässäkin viestiketjussa jo puitu..
hollstro
27.04.2014 08:48:25

jukkajylli: Terve arvon Warwickistit. Itselleni on melko vieraaksi jäänyt merkkinne tää, mitä nyt joskus jonkun tutun bassolla tilapäisesti soittanut. Olen huomannut että torilla on melkoinen hintahaitari warrebassoilla ja kiinnostunut olisin tietämään vastaako warreissa soittimen hinta sen laatua? Ilmeisesti valmistusmaa on yksi ja ehkä eniten hintaan vaikuttava tekijä. Ja joo, asiaa on varmasti tässäkin viestiketjussa jo puitu..

Terve Jukka. Olen tuttu vain 80-luvun Warwickien kanssa ja niistä on pelkkää hyvää sanottavaa. Mauhtavia soittimia joissa ergonomia, materiaalit ja työn laatu ovat kunnossa. Jos vaan ulkonäkö antaa periksi hankkia niin bassoina ammattilaisen työkaluja omalla saundillaan. Saundi on middlekäs, nasaali ja nariseva, mukavasti botnea ja kihinää saa niin paljon kun sielu sietää jos sitä haluaa.
vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen
jukkajylli
27.04.2014 13:21:08
hollstro: Terve Jukka. Olen tuttu vain 80-luvun Warwickien kanssa ja niistä on pelkkää hyvää sanottavaa. Mauhtavia soittimia joissa ergonomia, materiaalit ja työn laatu ovat kunnossa. Jos vaan ulkonäkö antaa periksi hankkia niin bassoina ammattilaisen työkaluja omalla saundillaan. Saundi on middlekäs, nasaali ja nariseva, mukavasti botnea ja kihinää saa niin paljon kun sielu sietää jos sitä haluaa.

Joo, kyl. Samanlaisia havaintoja olen tehnyt, mutta toi hinta-asia mietityttää. Onko noi kalliit useamman tonnin arvoisia ja vastaavasti tekeekö parinhuntin warrella mitn?
hollstro
27.04.2014 13:43:51

jukkajylli: Joo, kyl. Samanlaisia havaintoja olen tehnyt, mutta toi hinta-asia mietityttää. Onko noi kalliit useamman tonnin arvoisia ja vastaavasti tekeekö parinhuntin warrella mitn?

Tonnilla saa kasariwarren (Thumb ja Streamer on ne parhaat) jolla menee jo kuuhun. Useamman tonnin pelit eivät ole missään suhteessa parempia. Streamer Stage II nyt ehkä poikkeuksena, mutta siinä eroina ovat lähinnä eksoottisemmat puut. Ainakaan ne uudet kahden tonnin ja yli joita olen kokeillu eivät tuo mitään parannusta vanhoihin nähden. Noi satasien vehkeet on mitä sen hintaset nyt muutenkin ovat. Ei sen huonompia tai parempia. Rock Bass on se alin kategoria ja niitä välttelisin.

Hommasin nostalgiamielessä reilu vuosi sitten 1989 Streamerin koska olin aikaisemmin omistanut uuden saman vuosikerran pelin. Ainakin bändikaverit olivat innoisssaan, nimenomaan saundin takia. Tonnin pintaan siitä maksoin. Tuossa on kuva : https://lh6.googleusercontent.com/- … AD4Q/To7ON3G7108/s1152/DSC02468.JPG
vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen
jukkajylli
27.04.2014 22:38:51
Rehellisesti sanoen ei kuumota yhtään. Mä oon pitkään miettinyt mikä olis riittävän hyvä ja suhteellisen edullinen viisikielinen, semmoiselle olisi toisinaan käyttöä, en vain ole löytänyt ensimmäistäkään, jonka olisin halunnut hommata. Warwickilla noita on monessa hintaluokassa.
Shuffle and Boogie
29.04.2014 12:48:27
Löytyy kaapit pro 411 ja 1x15 ihan hyvin jytää
Old Time Rock'n'Roll
Esa H
29.04.2014 22:33:58 (muokattu 29.04.2014 22:34:11)
Streamer tuli kaulan oikaisusta ja nauhojen vaihdosta Kärnältä. Aika kallis remontti, mutta jälki on siistä. On se hieno - virittimissä lukee "Made in West-Germany"
wyldeclone
30.04.2014 02:03:01
jukkajylli: Terve arvon Warwickistit. Itselleni on melko vieraaksi jäänyt merkkinne tää, mitä nyt joskus jonkun tutun bassolla tilapäisesti soittanut. Olen huomannut että torilla on melkoinen hintahaitari warrebassoilla ja kiinnostunut olisin tietämään vastaako warreissa soittimen hinta sen laatua? Ilmeisesti valmistusmaa on yksi ja ehkä eniten hintaan vaikuttava tekijä. Ja joo, asiaa on varmasti tässäkin viestiketjussa jo puitu..

Itsellä on n.1200e Warwick Corvette ja on kyllä joka euron arvoinen..Omistamani Warre on viimeisiä Saksassa valmistettuja..kuulemma Aasiassa tehdyt eivät ole aivan yhtä hyviä..Loistopelejä kuitenkin..kuten kaikki Warwickit :)
Corvette on painava ja paksukaulainen mutta yllättäen kuiteski helppo ja kevyt soitettava.Soundi on tyypillinen Warwick..muriseva ja keskiäänivoittoinen..leikkaa hyvin kitaroiden keskeltä läpi...erottelevuutta löytyy..
" Functionless art is simply tolerated vandalism "
jukkajylli
30.04.2014 13:56:49
wyldeclone: Itsellä on n.1200e Warwick Corvette ja on kyllä joka euron arvoinen..Omistamani Warre on viimeisiä Saksassa valmistettuja..kuulemma Aasiassa tehdyt eivät ole aivan yhtä hyviä..Loistopelejä kuitenkin..kuten kaikki Warwickit :)
Corvette on painava ja paksukaulainen mutta yllättäen kuiteski helppo ja kevyt soitettava.Soundi on tyypillinen Warwick..muriseva ja keskiäänivoittoinen..leikkaa hyvin kitaroiden keskeltä läpi...erottelevuutta löytyy..

Kiitos. Onko sinun mielestä nämä edullisimmatkin mallit "kelpo soittimia"?
Esa H
30.04.2014 20:03:12
jukkajylli: Kiitos. Onko sinun mielestä nämä edullisimmatkin mallit "kelpo soittimia"?

Mulla on Saksassa valmistettu Corvette Std. Se on aivan loistopeli ja sillä tulee soitettua eniten. Olin kerran kaupassa kokeilemassa Koreassa valmistettua samanlaista. Kaula oli todella paljon ohuempi ja soitin huonosti viimeistelty ja epäsiisti. En hankkisi sellaista.

Palstalla on myynnissä säännöllisesti Saksan Warreja samaan hintaan mitä uusi itämainen maksaa. Ostaisin ehdottomasti käytetyn saksalaisen.
wyldeclone
30.04.2014 22:52:40
jukkajylli: Kiitos. Onko sinun mielestä nämä edullisimmatkin mallit "kelpo soittimia"?

En oo ite päässyt hypistelee Koreas tehtyjä Warreja mut oon aina luullut et on ihan hyviä...hintaa kun niissä on kuiteski lähempää tonnia.Mut näköjää jollain jo kokemusta ettei laatu oo yhtää samaa ku Preussi-Warwickeissa..Mutta kyllä Koreasta hyviiki keppei tulee..Ainaki oma Koreas tehty Spector on iha viimisen pääl laatubasso..Juu.kannattaa tota toria katella..
" Functionless art is simply tolerated vandalism "
Ultrabass
04.05.2014 12:36:30
Voisko joku kertoa, että mitä helvettiä on tapahtunut Korean Warwickien hinnoille?? Ostaisin heti jos ois rahaa! http://www.thomann.de/fi/warwick_ps_corvette_std_4_ash_bk.htm
Esa H
16.05.2014 23:24:09
Kävin kolvaamassa kellarissa Streamer STD:hen kolmiasentoisen kytkimen. Nyt sillä saa valittua uloimmaiset/sisämäiset humpparien keltat tai normaalisti humpparina kummankin. Kotona varovaisesti testaamalla mikkikonfiguraatio parani 100,4%. Täytyy testata vielä treenikämpällä. Etumikkinä on Bartolini. Sisämäisillä keloilla kummallakin mikillä soittaessa tuli hämmentävä todella ankea keskiääninen saundi. Etumikki pöhistää etumaisella kellalla todella ilmavasti.
nisumaka
26.05.2014 18:12:10
Voisko joku kertoa, että mitä helvettiä on tapahtunut Korean Warwickien hinnoille??

Korean tehdas on lopetettu. Loppuvarastosta on päästävä eroon. Tuotanto siirretään takaisin Saksaan. Noissa jos ilmenee problem, niinpä. Tuskin huvikseen siirtävät tuotantoa takaisin.
bassopekka
23.08.2014 18:17:17
Warwick Infinity NT 4 Flamed maple '01
Tällainen tuli muiden jatkoksi.Tymäkkä saundi eikä paina kuin 3,8kg mutta maksaa uutena 5800e saksan hinnastossa. Onko hintansa väärti sen aika näyttää. Mutta parasta mitä warvikilta saa, kuulemma.
fridgebuzz
09.09.2014 12:39:28

Mitäs voisi nykyään pyytää nelikielisestä 1998 Corvette Standardista saarnibodylla ja wengekaulalla? Alkuperäiset mikit jne, ei vikoja, jonkun verran käytön jälkiä bodyssa. En edes muista mitä maksoin nelisen vuotta sitten kun täältä ostin, enkä löytänyt tietoja maileistakaan tai pikaviesteistä.. Tämä on siis melko todennäköisesti lähdössä myyntiin lähiaikoina, pikaviestillä voi kysellä lisää. Kuvia on tarkoitus ottaa kun saan kepin roudattua kotiin..
Antti1
09.09.2014 12:45:35 (muokattu 09.09.2014 12:45:49)
fridgebuzz: Mitäs voisi nykyään pyytää nelikielisestä 1998 Corvette Standardista saarnibodylla ja wengekaulalla? Alkuperäiset mikit jne, ei vikoja, jonkun verran käytön jälkiä bodyssa. En edes muista mitä maksoin nelisen vuotta sitten kun täältä ostin, enkä löytänyt tietoja maileistakaan tai pikaviesteistä.. Tämä on siis melko todennäköisesti lähdössä myyntiin lähiaikoina, pikaviestillä voi kysellä lisää. Kuvia on tarkoitus ottaa kun saan kepin roudattua kotiin..

No mä maksoin omastani pussukan kanssa 400€. Ei välttämättä ihan täysi keskivertohinta, mutta antanee suuntaviivaa ainakin.
"NYT ÄMMÄ KELLOT LYÖ!" Hevimusaa vuodelta 2014
fridgebuzz
10.09.2014 20:04:12

Antti1: No mä maksoin omastani pussukan kanssa 400€. Ei välttämättä ihan täysi keskivertohinta, mutta antanee suuntaviivaa ainakin.

Jep, thanks. Tää tulee myyntiin viimestään ens viikolla kun saan basson kotiin ja kerkeen ottaa kuvia.
Santukka
11.09.2014 10:09:54
Tosiaan. Mullahan on tätä nykyä Tubepath 5.1 nuppi. Jeppis kampe, mitä nyt muutaman viikon ajan oon sitä rääkänny.
"Ei mitään sointuja vaan meininkiä!"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)